quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is het in feite ook. Als ik hem verkoop, heb ik weer brood op de plank
Volgens mij is dat een 8-poorts switchquote:
Nopequote:
Is een koffer met LP'squote:
Heb het ook maar veel muziek die ik luister staat er toch net niet op helaasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag een Spotify account aangeschaft, had ik eerder moeten doen, zo ideaal
Mijn muzieksmaak is denk ik een stuk meer mainstream jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb het ook maar veel muziek die ik luister staat er toch net niet op helaas
T word wel steeds beter moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is denk ik een stuk meer mainstream ja
Ik heb daar zo vaak een account genomen omdat het me handig was voor 2 dagen, en dan gebruikte ik het voor de rest van de maand niet en annuleerde ik het maar weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag een Spotify account aangeschaft, had ik eerder moeten doen, zo ideaal
Yup !quote:
Hij speelt echt gewelidg pfff en komt wel dikke sound uit beter als ik had verwacht!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, da ging vlot, binnen 2 uur een gitaar kwijt..
da was 1, nog 2 te gaan...
wie?
[TK] 1 x Gitaar en 1 x Bas
Mooi dat ze je bevaltquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Hij speelt echt gewelidg pfff en komt wel dikke sound uit beter als ik had verwacht!
Ja had eigenlijk wel wat willen drinken oidquote:Op donderdag 26 juli 2012 06:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Mooi dat ze je bevalt
jammer dat de ontmoeting zo kort duurde trouwens...
Pfffft. Een beetje rock n roller slaat ze sneller kapot.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, da ging vlot, binnen 2 uur een gitaar kwijt..
Gitaren kappot slaan is stupide en overbodig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Pfffft. Een beetje rock n roller slaat ze sneller kapot.
Daarom dat ik met de trein kwamquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja had eigenlijk wel wat willen drinken oid
Vervelend dat parkeren heel kut was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop