Ik kon niet kiezenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef cafca het volgende:
Ah, gewoon een kloon aangemaakt om je top 10 te kunnen posten?
Krijgen we straks ook nog lijstjes van dieSandman en LeSandman
Goed idee, ik maak ook alvast de accounts Fegalund en Legafund.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef cafca het volgende:
Goed idee wel. Zo eens kijken of kloOn al bezet is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef cafca het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef On het volgende:
[..]
Goed idee wel. Zo eens kijken of kloOn al bezet is.
quote:
Lost in the Flood had er bij mij eigenlijk ook in gemoetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
1. thunder road
2. incident
3. lost in the flood
4. jungleland
5. thundercrack
Een kloon maken maar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lost in the Flood had er bij mij eigenlijk ook in gemoeten
Zijn hitjes zijn ook gewoon kut. Iemand met jouw smaak moet het vroegere werk van Bruce toch gewoon kunnen waarderenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:50 schreef Beregd het volgende:
Ik ken alleen de hitjes van hem, maar vind er geen van interessant.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Geef even aan welke van je lijstjes morgen geteld dient te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, de nieuwe opdracht. Had wel wat artiesten in mijn hoofd, maar daar heb ik jullie afgelopen week al enkele keren mee verveeld, dus eens wat anders.
Luisteren Suske & Wiske ook muziek? Geen idee. Suske lijkt me een mannetje om Jason Mraz te luisteren, Wiske lijkt me meer een liefhebster van Robbie Williams en Tante Sidonia draait denk ik Kate Bush. Lambik is wel een man die The Beatles & The Stones draait, terwijl Jerommeke natuurlijk AC / DC door de speakers laat brullen.
Maar daar gaat het niet om. De titels van Suske & Wiske laten zich kenmerken door de leuke alliteraties. De Bevende Baobad, De Sissende Sampan, De Kleppende Klipper, De Snorrende Snor, De Brullende Berg....
Je voelt hem al aankomen.
Mag ik jullie top 5 van songs met alliteratie in de titel?ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Norrage op 22-07-2012 12:09:12 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:27 schreef Norrage het volgende:
1 dubbele![]()
dacht het niet zo erg was
1. Beatles - Sexy Sadie - 9Saturday Sun van Nick Drake was ook twee keer genoemd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een interessant nieuw lijstje, daar ga ik eens over nadenken.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:27 schreef Norrage het volgende:
1 dubbele![]()
dacht het niet zo erg was
1. Beatles - Sexy Sadie - 9Nits - Sketches of Spain is ook 2 keer genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
dus het moet een popnummer zijn en mag niet speciaal voor de film of serie gemaakt zijn?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:33 schreef Norrage het volgende:
gebruik van een bestaand nummer dat niet speciaal gemaakt is voor de film/serie, om een mooie scene extra lading mee te geven.
Hmm mijn excel bestandje deed het niet helemaal naar behoren dusquote:Op zondag 22 juli 2012 11:59 schreef fripper het volgende:
[..]
Nits - Sketches of Spain is ook 2 keer genoemd
Ja. Gewoon het gebruik van een nummer dat al bestond, in een serie of film. Miscshien kan ik het ook uitbreiden naar reclames, is misschien ook wel lachuh.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:05 schreef ranja het volgende:
[..]
dus het moet een popnummer zijn en mag niet speciaal voor de film of serie gemaakt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |