Ja ik denk ook dat het wel veel werk is idd.. Zal eens vragen wat de kapper denkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB heeft dat begin van het jaar gehad. Ik vond het op zich wel leuk staan, alleen je moet het goed bijhouden. Inmiddels laat ze het er weer bij groeien
Wel als je een goede haalt, heb ik ook gedaan ooit weet alleen de naam niet meer daar merkte je echt verschil mee. Vraag het anders in het nagellaktopic.quote:
Sally Hansen misschien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb van OPI, Essie maar dat werkt niet
Ordinaire bende.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel als je een goede haalt, heb ik ook gedaan ooit weet alleen de naam niet meer daar merkte je echt verschil mee. Vraag het anders in het nagellaktopic.
Veel werk was het niet, ze heeft stijl haar. Maar om de paar weken moet je het eigenlijk wel bijknippenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het wel veel werk is idd.. Zal eens vragen wat de kapper denkt.
Geen zin om elke ochtend m'n pony te moeten stijlen
Ik heb het een keer gehad en doe het nooit meer. Vooral als je uit de douche komt en gaat fohnen stond het alle kanten op en kreeg hem nooit mooi plat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het wel veel werk is idd.. Zal eens vragen wat de kapper denkt.
Geen zin om elke ochtend m'n pony te moeten stijlen
muh voel aan mn water dat het allemaal niet werkt.quote:
Compenseert helaas niet voor de rest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef Fascination het volgende:
Ik heb nature al mooie, harde nagels.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Compenseert helaas niet voor de rest.
Hmm kquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad en doe het nooit meer. Vooral als je uit de douche komt en gaat fohnen stond het alle kanten op en kreeg hem nooit mooi plat.
Deze neger is boos.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
lief van jequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Scheiding anders of iets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm kmehh ik wil gewoon iets nieuws zonder te verven maar dat bestaat gewoon niet
[..]
Wilde vandaag de dag beginnen met een hatelijke opmerking. Deze gaf je gewoon aan me op een zilveren schaal.quote:
Zie het als tough love.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:10 schreef Fascination het volgende:
Ach ja, ik ben de mannelijke haat wel gewend. Zou raar zijn als dat ineens zou stoppen.
Is dat ook de oorzaak van de kern van je geaardheid?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:10 schreef Fascination het volgende:
Ach ja, ik ben de mannelijke haat wel gewend. Zou raar zijn als dat ineens zou stoppen.
Foto van hoe je haar nu is? Ik heb nu gewoon een middenscheiding en dan zijn de voorste plukken schuin afgeknipt. Komt er een mooiere vorm in dan dat het zo plat langs je gezicht hangt. Maar ik heb nooit meer stijl haar, altijd krullen of veel slag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm kmehh ik wil gewoon iets nieuws zonder te verven maar dat bestaat gewoon niet
True.quote:
Dat vind ik altijd wat mooier in de winter. Neon kleurtjes voor nu.quote:
Neonkleurtjes.... hm daar ben ik te oud voorquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wat mooier in de winter. Neon kleurtjes voor nu.
Ik dacht dat jij enkel van de kutjes was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo viesvan die rode eikeltjes, hangt er ook zo'n vieze druppel aan?
Tja, of je bevaart hem of nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo viesvan die rode eikeltjes, hangt er ook zo'n vieze druppel aan?
Heb niet echt een recente foto waarop je mn haar goed ziet maar ik heb eigenlijk altijd een zijscheiding, kan ook maar 1 kant op omdat ik daar een weerborstel heb dus als ik 'm aan de andere kant doe krijg ik zo'n boogjequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Foto van hoe je haar nu is? Ik heb nu gewoon een middenscheiding en dan zijn de voorste plukken schuin afgeknipt. Komt er een mooiere vorm in dan dat het zo plat langs je gezicht hangt. Maar ik heb nooit meer stijl haar, altijd krullen of veel slag.
ieuwquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
De penis an sich mag wel wat donkerder worden qua kleur. Logisch met al dat bloed erin. Maar een eikel die echt vuurrood of zelfs paars wordt![]()
NEIN!
Zelfs als je het met nat haar al in een andere scheiding doet? Bij mij kan het dan namelijk wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb niet echt een recente foto waarop je mn haar goed ziet maar ik heb eigenlijk altijd een zijscheiding, kan ook maar 1 kant op omdat ik daar een weerborstel heb dus als ik 'm aan de andere kant doe krijg ik zo'n boogje![]()
Dit verbaast me niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Fascination het volgende:
De eikel kan van kleur veranderen? Dit is echt nieuw voor mij.
Je kan er soms zelfs het weerbericht van af lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Fascination het volgende:
De eikel kan van kleur veranderen? Dit is echt nieuw voor mij.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
L0t jij wil zo'n kapsel.
Zoiets probeer ik ook al tijden te creeeren, maar mijn haar werkt nooit mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |