True.quote:
Dat vind ik altijd wat mooier in de winter. Neon kleurtjes voor nu.quote:
Neonkleurtjes.... hm daar ben ik te oud voorquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wat mooier in de winter. Neon kleurtjes voor nu.
Ik dacht dat jij enkel van de kutjes was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo viesvan die rode eikeltjes, hangt er ook zo'n vieze druppel aan?
Tja, of je bevaart hem of nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo viesvan die rode eikeltjes, hangt er ook zo'n vieze druppel aan?
Heb niet echt een recente foto waarop je mn haar goed ziet maar ik heb eigenlijk altijd een zijscheiding, kan ook maar 1 kant op omdat ik daar een weerborstel heb dus als ik 'm aan de andere kant doe krijg ik zo'n boogjequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Foto van hoe je haar nu is? Ik heb nu gewoon een middenscheiding en dan zijn de voorste plukken schuin afgeknipt. Komt er een mooiere vorm in dan dat het zo plat langs je gezicht hangt. Maar ik heb nooit meer stijl haar, altijd krullen of veel slag.
ieuwquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
De penis an sich mag wel wat donkerder worden qua kleur. Logisch met al dat bloed erin. Maar een eikel die echt vuurrood of zelfs paars wordt![]()
NEIN!
Zelfs als je het met nat haar al in een andere scheiding doet? Bij mij kan het dan namelijk wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb niet echt een recente foto waarop je mn haar goed ziet maar ik heb eigenlijk altijd een zijscheiding, kan ook maar 1 kant op omdat ik daar een weerborstel heb dus als ik 'm aan de andere kant doe krijg ik zo'n boogje![]()
Dit verbaast me niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Fascination het volgende:
De eikel kan van kleur veranderen? Dit is echt nieuw voor mij.
Je kan er soms zelfs het weerbericht van af lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
L0t jij wil zo'n kapsel.
Zoiets probeer ik ook al tijden te creeeren, maar mijn haar werkt nooit mee
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zelfs als je het met nat haar al in een andere scheiding doet? Bij mij kan het dan namelijk wel.
Ja heb ik ook, daar valt mijn kruin.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb niet echt een recente foto waarop je mn haar goed ziet maar ik heb eigenlijk altijd een zijscheiding, kan ook maar 1 kant op omdat ik daar een weerborstel heb dus als ik 'm aan de andere kant doe krijg ik zo'n boogje![]()
potquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Fascination het volgende:
Dat is best naar. En gewoon opsteken of zo, beehive jwz? Of watervalvlecht weet ik veelquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neeik ben gedoemd om mijn hele leven met hetzelfde kapsel te lopen of ik moet het afknippen, dat nooit.
Ja dat is wel supermooi maar dan kan ik voor eeuwig bijkleuren. Beetje raar als je uitgroei blonder is dan je blonde verfquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, daar valt mijn kruin.En weet dat je eigenlijk niet wilt verder maar vind dit zo'n mooie haarkleur voor vrouwen met blond haar.
[ afbeelding ]
Goeie kop trekt laurenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, daar valt mijn kruin.En weet dat je eigenlijk niet wilt verder maar vind dit zo'n mooie haarkleur voor vrouwen met blond haar.
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
ik ga zelf denk ik zo;'n kapsel nemen. Alleen dan donkerbruin
[ afbeelding ]
Lekker pittig en vlot!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je toch niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral doen ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Pittigquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lekker pittig en vlot! [ afbeelding ]
Een kenner!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pittigquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van afknappers jaquote:
Tis wel mooi, is ook een bietje ombre. Ik moet weer naar de kapper.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er stonden betere foto's bij maar hier zag je het goed op.
PRUIKquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik wou dat ik gewoon af en toe eens een ander kapsel kon proberen zonder er meteen een miljoen jaar aan vast te zitten tot het uitgegroeid is
Dit.quote:
Ditquote:
Ik heb nog steeds geen goede foto van je daadwerkelijke haarkleur nu gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tis wel mooi, is ook een bietje ombre. Ik moet weer naar de kapper.
Tot d'r reet.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef remi1986 het volgende:
Als je een pittig kapsel wil, smeer je maar een pot sambal in je haar
Eens.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eens.
QB, die kapsels op die foto's zijn stuk voor stuk lelijkDoe het niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef Juminelle het volgende:
QB, die kapsels op die foto's zijn stuk voor stuk lelijkDoe het niet.
wdquote:
jijquote:
Ja ik nie heb nie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen goede foto van je daadwerkelijke haarkleur nu gezienIk vind het onderste puntje van mijn ombre nu echt zo'n mooie haarkleur dat ik er aan zit te denken het helemaal zo te verven. Maar dan gaat het echt tegen het licht bruin/donker blond aan. Dus heb mijn twijfels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |