Mensen die het er altijd dik boven op leggen hetero te zijn kijk ik met een schuin oog aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laten we het er ophouden dat ik liever een mooie vrouw zie
naja scheelt dat dit 1x isquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die het er altijd dik boven op leggen hetero te zijn kijk ik met een schuin oog aan
Daaromquote:
Bedankt voor het melden, ik haal je van de lijst met gay mensen af.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef Zosk het volgende:
Ik ben echt gruwelijk hetero trouwens, heb ik dat al gemeld hier?
Nee laat me daar opstaan. Vind het wel fijn zonder al die aandacht van vrouwen sinds ik op die lijst sta.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, ik haal je van de lijst met gay mensen af.
Dus je valt op mannen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef Zosk het volgende:
Ik ben echt gruwelijk hetero trouwens, heb ik dat al gemeld hier?
Geen probleem. Een beetje rust is wel eens fijn ja. Ik word er soms ook wel gek van, al die gillende tienersletjes voor de deur de hele dagquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee laat me daar opstaan. Vind het wel fijn zonder al die aandacht van vrouwen sinds ik op die lijst sta.
Echt hè, die nemen het woordje stoephoer wel heel letterlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen probleem. Een beetje rust is wel eens fijn ja. Ik word er soms ook wel gek van, al die gillende tienersletjes voor de deur de hele dag
trottoirprostitueequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, die nemen het woordje stoephoer wel heel letterlijk.
Klachtwaardig ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, die nemen het woordje stoephoer wel heel letterlijk.
Neuken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
Een beetje gay is okay.
Zo, hiermee is mijn heterosualiteit wel weer bewezen, dacht ik.
Daarom draag ik wel eens een roze boxer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
Een beetje gay is okay.
Zo, hiermee is mijn heterosualiteit wel weer bewezen, dacht ik.
Ik heb er ook een paar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom draag ik wel eens een roze boxer.
picsquote:
Ik trek de grens bij roze polo's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom draag ik wel eens een roze boxer.
Heb alleen een roze t-shirt en boxers. Rest is té.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik trek de grens bij roze polo's.
Kan net door de beugel idd. mits goed gebruinde armen en gezichtquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik trek de grens bij roze polo's.
Jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |