Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:59 schreef tliciouz het volgende:
Wat een pareltje van een TT weer.Moeilijk he iets verzinnen?
Ik zocht een plaatje, maar de meeste kwamen niet door de SGP policyquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zocht een plaatje, maar de meeste kwamen niet door de SGP policy
Grote kans dat je hier ook een ban voor krijgt. Ik zie immers blote benen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zocht een plaatje, maar de meeste kwamen niet door de SGP policy
quote:
chronische bonerquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef remi1986 het volgende:
oe ja poe, zal de hele dag met een strakke plasser op het werk zitten
Is vervelend. Dat ie zo hard is en blijft dat het lam word en gevoelloos. Daarna pijn... veel pijn.quote:
je ziet de link niet?quote:
Zeer zeker. Wie niet.quote:
Ik heb daar ook nog een pot van staan. Ik durf die niet meer open te maken.quote:
Klinkt alsof die pot er al enige decennia staat. Ik zou oppassen voor gevleugelde vrinden vanuit die pot.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een pot van staan. Ik durf die niet meer open te maken.
Neuh, ik dreef een beetje over. Al herinner ik me die pot weer door dit topic. Maar ik ging er even in kijken; het ademt nog niet zelfstandig dus het valt mee. Toch maar weggegooid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Klinkt alsof die pot er al enige decennia staat. Ik zou oppassen voor gevleugelde vrinden vanuit die pot.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Neuh, ik dreef een beetje over. Al herinner ik me die pot weer door dit topic. Maar ik ging er even in kijken; het ademt nog niet zelfstandig dus het valt mee. Toch maar weggegooid..
Blauwe ballen en zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is vervelend. Dat ie zo hard is en blijft dat het lam word en gevoelloos. Daarna pijn... veel pijn.
watquote:
Verander je naam in BlueNuTzquote:
Als ik mod was wel.quote:
quote:
persoonlijk vind ik dat een positief ietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
jong0ns wat is dit hier? gebeurd hier geen flikker.
Je kijkt gewoon graag naar het reageer venster?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat een positief iets
naja dat geen flikker doelde ik opquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon graag naar het reageer venster?
Eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef remi1986 het volgende:
Ik bedenk me weleens, dan kijk ik de SC 's ochtends terug en zie ik dezelfde mensen die dan de hele dag ook al aanwezig waren. Raken jullie nooit uitgepraat?
Oh. Homofoob.quote:
Ik niet, ik heb altijd wat nuttigs te melden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef remi1986 het volgende:
Ik bedenk me weleens, dan kijk ik de SC 's ochtends terug en zie ik dezelfde mensen die dan de hele dag ook al aanwezig waren. Raken jullie nooit uitgepraat?
laten we het er ophouden dat ik liever een mooie vrouw ziequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensgewoon mensen die s'ochtends, s'middags en s'avonds en soms ooknog s'nachts blijven posten... noem geen namen, zosk
[..]
Oh. Homofoob.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensgewoon mensen die s'ochtends, s'middags en s'avonds en soms ooknog s'nachts blijven posten... noem geen namen, zosk
[..]
Oh. Homofoob.
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb altijd wat nuttigs te melden.
Mensen die het er altijd dik boven op leggen hetero te zijn kijk ik met een schuin oog aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laten we het er ophouden dat ik liever een mooie vrouw zie
naja scheelt dat dit 1x isquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die het er altijd dik boven op leggen hetero te zijn kijk ik met een schuin oog aan
Daaromquote:
Bedankt voor het melden, ik haal je van de lijst met gay mensen af.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef Zosk het volgende:
Ik ben echt gruwelijk hetero trouwens, heb ik dat al gemeld hier?
Nee laat me daar opstaan. Vind het wel fijn zonder al die aandacht van vrouwen sinds ik op die lijst sta.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, ik haal je van de lijst met gay mensen af.
Dus je valt op mannen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef Zosk het volgende:
Ik ben echt gruwelijk hetero trouwens, heb ik dat al gemeld hier?
Geen probleem. Een beetje rust is wel eens fijn ja. Ik word er soms ook wel gek van, al die gillende tienersletjes voor de deur de hele dagquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee laat me daar opstaan. Vind het wel fijn zonder al die aandacht van vrouwen sinds ik op die lijst sta.
Echt hè, die nemen het woordje stoephoer wel heel letterlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen probleem. Een beetje rust is wel eens fijn ja. Ik word er soms ook wel gek van, al die gillende tienersletjes voor de deur de hele dag
trottoirprostitueequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, die nemen het woordje stoephoer wel heel letterlijk.
Klachtwaardig ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, die nemen het woordje stoephoer wel heel letterlijk.
Neuken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
Een beetje gay is okay.
Zo, hiermee is mijn heterosualiteit wel weer bewezen, dacht ik.
Daarom draag ik wel eens een roze boxer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
Een beetje gay is okay.
Zo, hiermee is mijn heterosualiteit wel weer bewezen, dacht ik.
Ik heb er ook een paar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom draag ik wel eens een roze boxer.
picsquote:
Ik trek de grens bij roze polo's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom draag ik wel eens een roze boxer.
Heb alleen een roze t-shirt en boxers. Rest is té.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik trek de grens bij roze polo's.
Kan net door de beugel idd. mits goed gebruinde armen en gezichtquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik trek de grens bij roze polo's.
Jammerquote:
Ok misschien als je heel hoekige gelaatstrekken hebt. Dat het testosteron duidelijk zichtbaar is. Dan mag het.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Roze polo moet op zich nog kunnen, maar dan houdt het wel snel op ja.
wat heeft serieus nemen met android 4.1 te makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef Salatrel het volgende:
gerrie had jij 4.1 op een galaxy nexus ingestalleerd? bobby zei van wel maar weet niet altijd of ik hem serieus moet nemen
dat ging over bobby.... die gast zit 9 van de 10 keer te trollenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat heeft serieus nemen met android 4.1 te maken
oja! Dat vroeg ik gisteren. Ja, jij had ook een nexus toch? Daarom vroeg ik naar je. Ik heb in het weekend geüpdate naar 4.1.1, maar zag wat vreemd gedrag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef Salatrel het volgende:
gerrie had jij 4.1 op een galaxy nexus ingestalleerd? bobby zei van wel maar weet niet altijd of ik hem serieus moet nemen
Ik ben een anabolenboy, draag petje schuin, kettingen, tattoo's op mijn arm en een nektasje. Dat moet wel kunnen toch ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok misschien als je heel hoekige gelaatstrekken hebt. Dat het testosteron duidelijk zichtbaar is. Dan mag het.
Dat ik hier met regelmaat gay genoemd wordt en dat mijn "poedel" belachelijk gemaakt wordt is tot daar aan toe, maar je kan te ver gaan, Salatrel.quote:
ik denk dat het marsmannetjes warenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
oja! Dat vroeg ik gisteren. Ja, jij had ook een nexus toch? Daarom vroeg ik naar je. Ik heb in het weekend geüpdate naar 4.1.1, maar zag wat vreemd gedrag.
Mijn beltoon ging gisteren af, maar het scherm toonde niets. De foon was gewoon te gebruiken, kon hem aanzetten en alle apps starten, de telefoon-toepassing ook maar die toonde geen beller. Ik kon dus niet zien wie er belde, kon niet opnemen of wegdrukken. Omdat de beltoon maar doorging, uiteindelijk de telefoon maar uit en aangezet. Vervolgens zie ik geen beller in de historie terug, dus ik denk niet dat er echt iemand belde.
was dat die testversie of gewoon de officiele ota? ik kreeg gisteren opeens die notification dat die gereed stondquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
oja! Dat vroeg ik gisteren. Ja, jij had ook een nexus toch? Daarom vroeg ik naar je. Ik heb in het weekend geüpdate naar 4.1.1, maar zag wat vreemd gedrag.
Mijn beltoon ging gisteren af, maar het scherm toonde niets. De foon was gewoon te gebruiken, kon hem aanzetten en alle apps starten, de telefoon-toepassing ook maar die toonde geen beller. Ik kon dus niet zien wie er belde, kon niet opnemen of wegdrukken. Omdat de beltoon maar doorging, uiteindelijk de telefoon maar uit en aangezet. Vervolgens zie ik geen beller in de historie terug, dus ik denk niet dat er echt iemand belde.
quote:
Hmmm, nnnoouuuu.... een roze polo past daar prima bij, maar ik heb het dan niet meer over overtuigende masculiniteit. Maar als het je stijl is, gewoon volhouden hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een anabolenboy, draag petje schuin, kettingen, tattoo's op mijn arm en een nektasje. Dat moet wel kunnen toch ?
dat was ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja dat laatste, die notificatie kreeg ik dus in het weekend. En vervolgens was ik in een gesprek een keer onverstaanbaar, maar later weer wel verstaanbaar toen ik de opening van de microfoon schoonmaakte dus dat wijt ik maar niet aan 4.1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:45 schreef Salatrel het volgende:
was dat die testversie of gewoon de officiele ota? ik kreeg gisteren opeens die notification dat die gereed stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |