Ja probeer maar voor die wedstrijden optijd een kaartje te kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk wel. Die is na de winterstop gelijk de eerste wedstrijd van Ajax
 Bij PSV zijn ze binnen 10 minuten op.
 Bij PSV zijn ze binnen 10 minuten op.

quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat ik komend seizoen ook weer eens naar het stadion ga.Neem je 3M1N3M wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Doe maar niet. Ik heb een haat liefde verhouding met uitsmijters.quote:
Doe maar niet. Ik heb een haat liefde verhouding met uitsmijters.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?
Nu ik erover denk, op zich zouden SC-bouncers wel cool zijn, ik nomineer Sjaakbauer (vanwege usericon) als eerste SC-Bouncer

Oh, ik keek hier:quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax komt in pot 2 of pot 3. Porto volgens mij in Pot 1 net als Barça

Ja, Hij weigerde 'm in de reeks. Komt vast omdat Geo en Monopoly vannacht om precies dezelfde tijd de nieuwe SC opendenquote:

Atletico komt toch niet in de CL?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ik keek hier:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html

En dan die Portugezen en die Russen nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe eerder we die fransozen verschalken voor plek 6 van de coëfficientie

Wat is er in 08/09 gebeurd dat we zo kut staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ik keek hier:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html

Weet niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona, Porto, City, AjaxOf kan dat niet?

3M1N3M heeft het verstand van een peuter. Dat is echt triest met hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou nog liever met Davy gaan dan met 3M1N3M

Kansloos in de poule 4de geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er in 08/09 gebeurd dat we zo kut staan?

alleen als je daar zin in hebt :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je komt ons toch niet weer pakken he

Jonge, chill. Die vent is niet 100%. Begon laatst nog over Magikarp met een 3 dubbele flikflakquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3M1N3M heeft het verstand van een peuter. Dat is echt triest met hem

Poul met Liverpool, Atletico Madrid en Marseille.quote:

quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Hij weigerde 'm in de reeks. Komt vast omdat Geo en Monopoly vannacht om precies dezelfde tijd de nieuwe SC openden

Owjah, die was ik alweer helemaal kwijt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)pions_League#Group_D

Hij is ook pas 13. Laat hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jonge, chill. Die vent is niet 100%. Begon laatst nog over Magikarp met een 3 dubbele flikflak

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |