SK?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heeft niemand hier een SK oid?
Toegelaten? Moet je hier een test doen dan voordat je er in mag ofzo? Lekker fucking boeiend zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dunno. Wie hier gisternacht nog waren. (nam even aan dat jij er ook was). Toegelaten op het SC.
Seizoenskaart volgens mij.quote:
Seizoenskaart.quote:
Ik ook. En hopen dat ze winnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga gewoon juichen voor Feijenoord in de vCL![]()
Ajax - Feyenoord?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarschijnlijk ga ik wel naar een of meerdere potjes van Ajax dit seizoen. Voorkeur toch wel Ajax - PSV.
Hoe eerder we die fransozen verschalken voor plek 6 van de coëfficientiequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ook. En hopen dat ze winnen.
Kijk wel. Die is na de winterstop gelijk de eerste wedstrijd van Ajax en daarna gelijk uit bij Vitessequote:
Portugal en Frankrijk halen we nooit in. Duitsland, Italië, Spanje en Engeland ook niet. Dus gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe eerder we die fransozen verschalken voor plek 6 van de coëfficientie
Als een Nederlandse club Europees speelt, dan ben ik toch altijd voor die Nederlandse club, wie het ook is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe eerder we die fransozen verschalken voor plek 6 van de coëfficientie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat me nul van bij. Het was de goal waardoor Ajax doorging?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg eens eerlijk, hebben er niet-ajacieden staan juichen bij deze goal?
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dunno. Wie hier gisternacht nog waren. (nam even aan dat jij er ook was). Toegelaten op het SC.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat ik komend seizoen ook weer eens naar het stadion ga.Ga naar PSV-TwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barcelona, Porto, City, Ajaxquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk loot Ajax wat leuke tegenstanders in de poule.
Ik werd stiekem bang van die TT vannachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je komt ons toch niet weer pakken he
Of een paar lekkere door bitchesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?
Nu ik erover denk, op zich zouden SC-bouncers wel cool zijn, ik nomineer Sjaakbauer (vanwege usericon) als eerste SC-Bouncer
Wordt sowieso realquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona, Porto, City, AjaxOf kan dat niet?
Ajax komt in pot 2 of pot 3. Porto volgens mij in Pot 1 net als Barçaquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona, Porto, City, AjaxOf kan dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |