Ac Milan, omdat Van der Vaart geen tijd rekte bij zijn vrije trap ging Ajax er uit in de kwartfinale tegen de latere CL winnaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging toen juichen voor PSV in de CL.
Hij stond 2x op de einduitslag en was 1-1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit was gewoon een one man show
Tegen Liverpool.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ac Milan, omdat Van der Vaart geen tijd rekte bij zijn vrije trap ging Ajax er uit in de kwartfinale tegen de latere CL winnaar. Van mij had Psv 2 jaar later de finale ook wel tegen hen mogen bereiken.
Verrassend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga gewoon juichen voor Feijenoord in de vCL![]()
Feyenoord4-2.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
ja door die goal van Ambrosiniquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv ging er in de halve finale toch tegen AC Milan uit
Ja, maar je zei finalequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv ging er in de halve finale toch tegen AC Milan uit
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij had Psv 2 jaar later de finale ook wel tegen hen mogen bereiken.
Het was vdvaart die de bal niet kon wegtrappen en zijn man daarna niet ging dekken in wk finalequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ac Milan, omdat Van der Vaart geen tijd rekte bij zijn vrije trap ging Ajax er uit in de kwartfinale tegen de latere CL winnaar. Van mij had Psv 2 jaar later de finale ook wel tegen hen mogen bereiken.
Als ze Ac Milan hadden uitgeschakeld hadden ze ook de finale bereikt?quote:
Ja PSV - Liverpool dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze Ac Milan hadden uitgeschakeld hadden ze ook de finale bereikt?
Ik niet. Juichen voor Leonardo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg eens eerlijk, hebben er niet-ajacieden staan juichen bij deze goal?
Maar een 0-5quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja PSV - Liverpool dus.
Anyway, als PSV in de finale stond hadden we nu geen legendarische Liverpool - AC Milan 3-3 gehad
Wat wil je daarmee zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja PSV - Liverpool dus.
Anyway, als PSV in de finale stond hadden we nu geen legendarische Liverpool - AC Milan 3-3 gehad
2-0quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://nos.nl/video/21088-psv--ac-milan-2005.html
Zucht
Allemaal feiten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
verhoeven is serieus gewoon een goede keeper hoor. En dat gewicht raakt ie gewoon niet kwijt, hoe erg ie ook probeert.
En juichten voor leo"judas"nardo stijntje? nooit
Herinneren jullie nog dat Hiddink Sibon wou inbrengen voor penalty's tegen Lyon, maar niemand wilde bal uittrappen bij PSV.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alex, Park, Gomes, Cocu, van Bommel, Farfan
Nu al de commentaargevers bekend bij de samenvattingen van de NOS bij speelronde 1quote:Zaterdag 11 augustus, 23.30 uur:
RKC Waalwijk - PSV
Commentaar: Jeroen Grueter
Roda JC - PEC Zwolle
Commentaar: Ronald van der Geer
Heracles Almelo - VVV-Venlo
Commentaar: Frank Snoeks
Zondag 12 augustus, 19,00 uur:
FC Utrecht - Feyenoord
Commentaar: Jeroen Elshoff
sc Heerenveen - NEC
Commentaar: Arno Vermeulen
FC Twente - FC Groningen
Commentaar: Jeroen Grueter
Vitesse - ADO Den Haag
Commentaar: Jan Roelfs
Ajax - AZ
Commentaar: Frank Snoeks
Haha, jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Herinneren jullie nog dat Hiddink Sibon wou inbrengen voor penalty's tegen Lyon, maar niemand wilde bal uittrappen bij PSV.
Niet echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Herinneren jullie nog dat Hiddink Sibon wou inbrengen voor penalty's tegen Lyon, maar niemand wilde bal uittrappen bij PSV.
Waarom is dit überhaupt interessante info?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al de commentaargevers bekend bij de samenvattingen van de NOS bij speelronde 1
Dat Snoeks serieus nog uberhaupt een wedstrijd aangewezen krijgt..quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al de commentaargevers bekend bij de samenvattingen van de NOS bij speelronde 1
Was echt grappig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha, ja![]()
Mocht toen 10minuten langs de zijlaan staan om vervolgens weer te gaan zitten.
Commentator werd helemaal gek, daarom weet ik het nog.quote:
Iemand die de hele wedstrijd even online kan gooien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was echt grappig.
[..]
Commentator werd helemaal gek, daarom weet ik het nog.
http://torrentz.eu/search?f=psv+-+ac+milanquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die de hele wedstrijd even online kan gooien?
hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:
En de jaar daarop wel winnen in CL groepfase van AC Milan.
Allemaal 0 seeders, juppie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:
En de jaar daarop wel winnen in CL groepfase van AC Milan.
[..]
http://torrentz.eu/search?f=psv+-+ac+milan
Daarnet werd HMF helemaal leip, omdat jullie tong hadden toegelaten..?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
Hoe is het vannacht eigenlijk afgelopen hier, iedereen nog present?
huh watquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarnet werd HMF helemaal leip, omdat jullie tong hadden toegelaten..?
Huh? Wie bedoel je met jullie, en waar zouden we hem hebben toegelaten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarnet werd HMF helemaal leip, omdat jullie tong hadden toegelaten..?
Over 2 weken JCS en week daarna Eredivisie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt tijd dat de eredivisie weer begint.
Standaard iedere Vrijdagavond ,Zaterdagavond, zondagmiddag. Huisvesting Live Eredivisieverslagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 2 weken JCS en week daarna Eredivisie.
Dunno. Wie hier gisternacht nog waren. (nam even aan dat jij er ook was). Toegelaten op het SC.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Wie bedoel je met jullie, en waar zouden we hem hebben toegelaten?
Geregeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruud Gullit valt iig niet te besnijden.
SK?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heeft niemand hier een SK oid?
Toegelaten? Moet je hier een test doen dan voordat je er in mag ofzo? Lekker fucking boeiend zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dunno. Wie hier gisternacht nog waren. (nam even aan dat jij er ook was). Toegelaten op het SC.
Seizoenskaart volgens mij.quote:
Seizoenskaart.quote:
Ik ook. En hopen dat ze winnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Feyenoord?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarschijnlijk ga ik wel naar een of meerdere potjes van Ajax dit seizoen. Voorkeur toch wel Ajax - PSV.
Hoe eerder we die fransozen verschalken voor plek 6 van de coëfficientiequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ook. En hopen dat ze winnen.
Kijk wel. Die is na de winterstop gelijk de eerste wedstrijd van Ajax en daarna gelijk uit bij Vitessequote:
Portugal en Frankrijk halen we nooit in. Duitsland, Italië, Spanje en Engeland ook niet. Dus gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe eerder we die fransozen verschalken voor plek 6 van de coëfficientie
Als een Nederlandse club Europees speelt, dan ben ik toch altijd voor die Nederlandse club, wie het ook is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat me nul van bij. Het was de goal waardoor Ajax doorging?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg eens eerlijk, hebben er niet-ajacieden staan juichen bij deze goal?
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dunno. Wie hier gisternacht nog waren. (nam even aan dat jij er ook was). Toegelaten op het SC.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat ik komend seizoen ook weer eens naar het stadion ga.Ga naar PSV-TwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barcelona, Porto, City, Ajaxquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk loot Ajax wat leuke tegenstanders in de poule.
Ik werd stiekem bang van die TT vannachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je komt ons toch niet weer pakken he
Of een paar lekkere door bitchesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?
Nu ik erover denk, op zich zouden SC-bouncers wel cool zijn, ik nomineer Sjaakbauer (vanwege usericon) als eerste SC-Bouncer
Wordt sowieso realquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona, Porto, City, AjaxOf kan dat niet?
Ajax komt in pot 2 of pot 3. Porto volgens mij in Pot 1 net als Barçaquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja probeer maar voor die wedstrijden optijd een kaartje te kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk wel. Die is na de winterstop gelijk de eerste wedstrijd van Ajax
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat ik komend seizoen ook weer eens naar het stadion ga.Neem je 3M1N3M wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet. Ik heb een haat liefde verhouding met uitsmijters.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegelaten? Hebben wij hier uitsmijters dan?
Nu ik erover denk, op zich zouden SC-bouncers wel cool zijn, ik nomineer Sjaakbauer (vanwege usericon) als eerste SC-Bouncer
Oh, ik keek hier:quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax komt in pot 2 of pot 3. Porto volgens mij in Pot 1 net als Barça
Ja, Hij weigerde 'm in de reeks. Komt vast omdat Geo en Monopoly vannacht om precies dezelfde tijd de nieuwe SC opendenquote:
Atletico komt toch niet in de CL?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ik keek hier:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html
En dan die Portugezen en die Russen nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er in 08/09 gebeurd dat we zo kut staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ik keek hier:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html
Weet niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3M1N3M heeft het verstand van een peuter. Dat is echt triest met hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou nog liever met Davy gaan dan met 3M1N3M
Kansloos in de poule 4de geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er in 08/09 gebeurd dat we zo kut staan?
alleen als je daar zin in hebt :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je komt ons toch niet weer pakken he
Jonge, chill. Die vent is niet 100%. Begon laatst nog over Magikarp met een 3 dubbele flikflakquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3M1N3M heeft het verstand van een peuter. Dat is echt triest met hem
Poul met Liverpool, Atletico Madrid en Marseille.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Hij weigerde 'm in de reeks. Komt vast omdat Geo en Monopoly vannacht om precies dezelfde tijd de nieuwe SC openden
Owjah, die was ik alweer helemaal kwijt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)pions_League#Group_D
Hij is ook pas 13. Laat hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jonge, chill. Die vent is niet 100%. Begon laatst nog over Magikarp met een 3 dubbele flikflak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |