Je hebt wel gelijk. Maar de personen waar hij op reageert kunnen nu toch niet meer reageren?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Hij mag ook z'n mening geven. Discussies zijn niet altijd slecht. Snap niet dat het als ruzie gezien werd.
Meeloper?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bekkie dicht, ouwe meeloper dat je er bent.
Doet me dneken aanquote:
Dat is waar, is weinig animo over om mee te discussiėren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Maar de personen waar hij op reageert kunnen nu toch niet meer reageren?
Mikey gaat morgen dit toch niet terug lezen?
Ja ik ga niet voor lul staan nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 41% gewijzigd door Doublepain op 18-07-2012 04:26:32 ]
hond
Waarom vroeg je dan of ik mee ging naar PSV?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had al een hekel aan Davy toen jij nog in de luiers zat.
Omdat ik je aan het trollen wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan of ik mee ging naar PSV?
Jezus wat een slap excuus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik je aan het trollen was.. en je bluf callde, zoals verwacht haakte je af als de pussy die je bent.
surequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik je aan het trollen was.. en je bluf callde, zoals verwacht haakte je af als de pussy die je bent.
Dat was niet vandaag, dat was deels van Jojoortje haar kritiek. Maar ik had al een hekel aan Davy toen ik nog niet in deze SC zat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of wat werd er ook alweer over jou gezegd? Ben het alweer vergeten man, het is half 5
Dat hij veranderd was enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of wat werd er ook alweer over jou gezegd? Ben het alweer vergeten man, het is half 5
Volgens mij wil je al te graag Davy bijten.quote:
True, waarom denk je dat hij hem uitnodigde. Gewoon freaky.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij wil je al te graag Davy bijten.
Oh here come the gay jokes againquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij wil je al te graag Davy bijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |