van Breaking bad?quote:
Je mag wel voor mij komen werken? Heb nog wel wat klusjes in huis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zodrekt ouwe reus
Morgen weer een drukke dag met niks doen
mad menquote:
Wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet eens op VBL letten, al die felicitiatie topics___!!
Ja maar ben bijna klaar voor oogst, dus heb het opzich nog wel redelijk druk nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij komen werken? Heb nog wel wat klusjes in huis.
'Het heetste sneetje'!quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
Iets totaal anders maar dit is fucking lekker. Hebben we 3 dozen gekocht bij de groothandel maar gaat al snel.
[ afbeelding ]
Rotterdam woont ie nu, ik weet waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef GGMM het volgende:
Al met al is het denk ik een juiste conclusie om Monopoly hier de schuld van te geven. Ik stel voor dat we met brandende fakkels en hooivorken richting Zwolle trekken.
Dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef GGMM het volgende:
Al met al is het denk ik een juiste conclusie om Monopoly hier de schuld van te geven. Ik stel voor dat we met brandende fakkels en hooivorken richting Zwolle trekken.
je bent zelf een boze figuurquote:
wann kom je brengen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ben bijna klaar voor oogst, dus heb het opzich nog wel redelijk druk nu
Succes. In Zwolle zal je me niet vindenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef GGMM het volgende:
wij zoeken ook nog een schoonmaker c.q. klusjesman.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij komen werken? Heb nog wel wat klusjes in huis.
Ja met 2 weken knippen dus laat maar weten als je nodig hebtquote:
jwt komt door het niveau hierquote:
Ja inderdaad, negeer ze lekker als je je er aan ergert. Roep een mod ofzo en die kijkt wel of het zo verder kan. Die lui gaat echt overal op in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ff spytolen.
[..]
Ik negeer hem altijd, maar blijkbaar vinden andere dat te moeilijk.
Verkoop je serieus dan? Want onze Turk is opgepakt 2 dagen terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met 2 weken knippen dus laat maar weten als je nodig hebt
Oh die topics. Ja die zag ik al, maar in principe heeft elk topic een punt. (PSV was gewoon een grapje van een psver, celtic wordt simpelweg kampioen omdat rangers weg is en PSG heeft een punt door de sjiek die er zit). Dus ik was eigenlijk van plan om ff te kijken hoe die topics zouden lopen.quote:
stevenpsv jaquote:
Ik plaats dat al zeker 3 keer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet eens op VBL letten, al die felicitiatie topics___!!
Dit bij centraal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rotterdam woont ie nu, ik weet waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |