Nee, hoewel dat erg bekend klinkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:27 schreef smitjew het volgende:
ben je een vrouw die nu het tegenovergestelde wilt horen ?
Dat het er staat betekent nog niet dat ik het een fijne stad vindquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond je geen kutuser, maar nu ik je profiel heb gezien en weet dat je in `Grunn'' woont wel.
Slechte grammatica, wat vindt je daarvan?quote:
Ik dol ook maar watquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat het er staat betekent nog niet dat ik het een fijne stad vind
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:33 schreef Yveske het volgende:
[..]
Grammar Nazi's zijn ok!
[ afbeelding ]
Je vindt Bitter Lemon niet lekker, hoe moet ik je dan aardig vinden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind je een kutuser omdat je onaardig tegen me was, terwijl ik gewoon normaal tegen je deed.
Bitter Lemon lekker vinden bepalend vinden voor iemand aardig vindenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je vindt Bitter Lemon niet lekker, hoe moet ik je dan aardig vinden?
omfg ik ben zo lelijk laat ik allemaal fo toos op feesboek zetten en dan als tietel gebruiken "leluk" :$:$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef Ongedierte het volgende:
''Kimberly<3 zegt:
Neej joh gekkie ik ben hartstikke lelijk :$ :$
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vanwege mijn kwalitatieve topics en posts?
Scherp.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.
Ga zo door.
sambal ?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.
Ga zo door.
Ga ik niet zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Welk forum zit je in? Ik kan het niet zien, iPod weet je wel, swag g, ja toch
omfg ik ben zon kutuser laat ik allemaal to pics op fok1 zetten en dan als tietel gebruiken ''kutusur'' :$ :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
omfg ik ben zo lelijk laat ik allemaal fo toos op feesboek zetten en dan als tietel gebruiken "leluk" :$:$
:$:$:$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:48 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
omfg ik ben zon kutuser laat ik allemaal to pics op fok1 zetten en dan als tietel gebruiken ''kutusur'' :$ :$
Nou je bent in ieder geval niet dom. Wel nog steeds een kutuser.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
:$:$:$
Nee hoor, dit is geen aandachtshoer-topic. Ik wilde even laten weten hoe andere users over mij denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |