omfg ik ben zo lelijk laat ik allemaal fo toos op feesboek zetten en dan als tietel gebruiken "leluk" :$:$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef Ongedierte het volgende:
''Kimberly<3 zegt:
Neej joh gekkie ik ben hartstikke lelijk :$ :$
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vanwege mijn kwalitatieve topics en posts?
Scherp.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.
Ga zo door.
sambal ?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.
Ga zo door.
Ga ik niet zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Welk forum zit je in? Ik kan het niet zien, iPod weet je wel, swag g, ja toch
Dan kijk ik morgen wel even.quote:
omfg ik ben zon kutuser laat ik allemaal to pics op fok1 zetten en dan als tietel gebruiken ''kutusur'' :$ :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
omfg ik ben zo lelijk laat ik allemaal fo toos op feesboek zetten en dan als tietel gebruiken "leluk" :$:$
:$:$:$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:48 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
omfg ik ben zon kutuser laat ik allemaal to pics op fok1 zetten en dan als tietel gebruiken ''kutusur'' :$ :$
Nou je bent in ieder geval niet dom. Wel nog steeds een kutuser.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
:$:$:$
Nee hoor, dit is geen aandachtshoer-topic. Ik wilde even laten weten hoe andere users over mij denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |