omfg ik ben zo lelijk laat ik allemaal fo toos op feesboek zetten en dan als tietel gebruiken "leluk" :$:$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef Ongedierte het volgende:
''Kimberly<3 zegt:
Neej joh gekkie ik ben hartstikke lelijk :$ :$
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vanwege mijn kwalitatieve topics en posts?
Scherp.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.
Ga zo door.
sambal ?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en omdat je nooit in mijn fora komt.
Ga zo door.
Ga ik niet zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Welk forum zit je in? Ik kan het niet zien, iPod weet je wel, swag g, ja toch
omfg ik ben zon kutuser laat ik allemaal to pics op fok1 zetten en dan als tietel gebruiken ''kutusur'' :$ :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
omfg ik ben zo lelijk laat ik allemaal fo toos op feesboek zetten en dan als tietel gebruiken "leluk" :$:$
:$:$:$quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:48 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
omfg ik ben zon kutuser laat ik allemaal to pics op fok1 zetten en dan als tietel gebruiken ''kutusur'' :$ :$
Nou je bent in ieder geval niet dom. Wel nog steeds een kutuser.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
:$:$:$
Nee hoor, dit is geen aandachtshoer-topic. Ik wilde even laten weten hoe andere users over mij denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |