+ HMF kan zeggen wat hij wil. Maar de zooi waar ik overigens zeer regelmatig hard om kan lachen hebben net zo min niveau of enige vorm van zinnigheid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke verkankerde posts?
Zelf loop je te lachen als het hier een My Little Pony-sc wordt, humor die wel in je straatje past toevallig, maar net zo onzinnig als de humor van andere waar je je niet in kan vinden.
Nouja ik hebt het liefst dat hmf zijn gal komt spuwen elke dag en jij uit de hoogte doet dat jij 1 of andere president bent van dit topic, maar blijkbaar is dat onzinnig tegenwoordigquote:
Dus laat mij het even omdraaien: de rest is het allemaal eens met deze verkankerde SC?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus iedereen moet rekening houden met jou en hmf??
[..]
Gezien dat je teleurgesteld in mij bent hecht je daar toch enige waarde aan. Aan mijn mening cq gedrag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En sinds wanneer is jouw mening relevant dan?
Precies, wat voor onzin er uit hem komt is ongelooflijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+ HMF kan zeggen wat hij wil. Maar de zooi waar ik overigens zeer regelmatig hard om kan lachen hebben net zo min niveau of enige vorm van zinnigheid.
Ik vind het geen verkankerde scquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus laat mij het even omdraaien: de rest is het allemaal eens met deze verkankerde SC?
Ja, whatever. Het punt gaat blijkbaar volledig aan jullie voorbij. Ik ben ook niet te groot om te zeggen dat jullie je niet aan ons hoeven aan te passen. Blijkbaar vinden jullie het prima zo. Het zij zo. Dan leg ik me er bij neer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke verkankerde posts?
Zelf loop je te lachen als het hier een My Little Pony-sc wordt, humor die wel in je straatje past toevallig, maar net zo onzinnig als de humor van andere waar je je niet in kan vinden.
het is geen udowu hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus laat mij het even omdraaien: de rest is het allemaal eens met deze verkankerde SC?
Ja maar Steven, jij bent een soort D66'er. Jij waait met alle winden meequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het geen verkankerde sc
Ik let er niet op gewoon
Makkelijk. Ga er eens inhoudelijk op in?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, whatever. Het punt gaat blijkbaar volledig aan jullie voorbij.
Je weet zelf net zo goed dat dat gewoon een grapje is omdat ik hier 't meeste heb gepost.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja ik hebt het liefst dat hmf zijn gal komt spuwen elke dag en jij uit de hoogte doet dat jij 1 of andere president bent van dit topic, maar blijkbaar is dat onzinnig tegenwoordig
Ach ik vermaak mij hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja maar Steven, jij bent een soort D66'er. Jij waait met alle winden mee
Doen alsof je mij niet magquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak me niet druk om wat mensen hier zeggen, ik mag hier toch niemand_!
Ik wil best als HMF gaan posten hoor maar ik betwijfel of het niveau dan omhoog gaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, whatever. Het punt gaat blijkbaar volledig aan jullie voorbij. Ik ben ook niet te groot om te zeggen dat jullie je niet aan ons hoeven aan te passen. Blijkbaar vinden jullie het prima zo. Het zij zo. Dan leg ik me er bij neer.
En juist dat was de kracht van deze scquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet zelf net zo goed dat dat gewoon een grapje is omdat ik hier 't meeste heb gepost.Beetje dom om daar zo serieus op in te gaan he ouwe neus.
Ik riep het in februari ofso al, toen werd ik voor gek en pessimistisch uitgemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, whatever. Het punt gaat blijkbaar volledig aan jullie voorbij.
oh wijze geo, wat brengt onze toekomst nog meer ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik riep het in februari ofso al, toen werd ik voor gek en pessimistisch uitgemaakt.
Kap eens met trollenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:52 schreef Monopoly het volgende:
Jezus, het is maar internet. Kom op zeg.
Valt me van je tegen manquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak me niet druk om wat mensen hier zeggen, ik mag hier toch niemand_!
ZuidGrens de meneer die al 6 maanden lang de hele dag VI quotes tot in den treure blijft herhalen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
De SC heeft mensen als Johannes_Vermeer, Veerboot, ZuidGrens, Oliver23 en DrDentz nodig
Dat is wel een ding wat zeker is. Steven is de grootste kameleon die hier in VBL rondloopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja maar Steven, jij bent een soort D66'er. Jij waait met alle winden mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |