Johquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Jon Jones Bones.
Doet ie in principe al, je moet alleen overstappenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:34 schreef Monopoly het volgende:
Het schijnt dat ie 2014 of 2016 ook vanaf Amsterdam gaat vertrekken
wat ik er nu van zag moest ik overstappen ergens in belgie, kan da? Maarjah eerst sowieso kijken of ik uberhaupt naar england gaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:34 schreef Monopoly het volgende:
Het schijnt dat ie 2014 of 2016 ook vanaf Amsterdam gaat vertrekken
True, maar dat is ook duurder. Dan heb je gewoon de eckte eurostar trein (luxe en shit) en gewoon ogen dicht en wakker worden in hartje londenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doet ie in principe al, je moet alleen overstappen
Is hij arrogant? Ik dacht dat hij alleen rare oren had.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Johwie niet, maar ik wil die arrogante kwal gewoon bewusteloos op de mat zien liggen.
Ja man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen even kijken
Zijn wel vermakelijke spelletjes
Brussel ja,quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat ik er nu van zag moest ik overstappen ergens in belgie, kan da? Maarjah eerst sowieso kijken of ik uberhaupt naar england ga
Keihard zuipen in die trein manquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, maar dat is ook duurder. Dan heb je gewoon de eckte eurostar trein (luxe en shit) en gewoon ogen dicht en wakker worden in hartje londen
Ik heb een koninklijke titel, niet de naam van een aan z'n eigen complex lijdende, franse midget.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
keizer hier.
[..]
wel 6 uurtjes chillen, lijkt mij wel gaaf in zon hele snel trein.
Hij is nog nepper dan een Reality TV serie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is hij arrogant? Ik dacht dat hij alleen rare oren had.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een koninklijke titel, niet de naam van een aan z'n eigen complex lijdende, franse midget.
Mwoah...ik vind dat hij wel degelijk gelijk heeft hoor. Het niveau hier is af en toe wel van 't kaliber poep en plas grapjes. Na weken aan een stuk 12+ uren per dag heb ik dat ook wel gezien. Het feit dat users als The_Groove, Huff_Tallbot en AryaMehr hier niet meer (kunnen) komen helpt daar ook aan mee. Een Muto zie ik hier ook bijvoorbeeld nooit meer, wat wel een leuke user is in mijn ogen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weer een stuk pot verwijt de ketel omdat niemand feitelijk gezien aan zijn kwaliteit kan tippen. Niet iedereen heeft 50 diploma's en overal verstand van.
Ik zag een interview van hem met Quintin Jackson op FuseTV en dacht juist dat hij wat relaxter was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is nog nepper dan een Reality TV serie.
Gewoon negeren blijft de beste oplossingquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...ik vind dat hij wel degelijk gelijk heeft hoor. Het niveau hier is af en toe wel van 't kaliber poep en plas grapjes. Na weken aan een stuk 12+ uren per dag heb ik dat ook wel gezien. Het feit dat users als The_Groove, Huff_Tallbot en AryaMehr hier niet meer (kunnen) komen helpt daar ook aan mee. Een Muto zie ik hier ook bijvoorbeeld nooit meer, wat wel een leuke user is in mijn ogen.
Oplossing? Die is er in mijn ogen zo snel niet.SC is redelijk verneukt idd door al dat onnozele gebral.
Nee hoor, ik ben geen Europeaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]je achternaam heb je aan die midget te danken.
Klopt, maar die komen hier niet meer omdat ze 't wrs ook wel gezien hebben met die ROC-grapjes hier. Lang geleden dat we nog eens een mooie inhoudelijke discussie hebben gehad. Dat negeren is allemaal wel leuk en aardig, maar als er een clubje van 5 apen is dat zich prima met elkaar vermaakt maar wel op een zodanig bedenkelijk niveau dat ik en anderen er geen zin meer in hebben heeft dat ook geen nut meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon negeren blijft de beste oplossing
En van de mensen die je noemt heeft alleen Arya een ban en de rest niet toch?
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik post in meerdere SC's en overal zie ik dat soort dingen, maar ik heb er gewoon schijt aan en ik zeg gewoon wat ik wil zeggen. Mensen reageren er vanzelf wel weer op.
hoe ver ben jij trouwens met mad men?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Plus; er is toch geen oplossing, dat geschreeuw aan de zijlijn is nog kutter
Seizoen 4 afgezien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe ver ben jij trouwens met mad men?
Ik vermaak me prima hier. Al moet ik zeggen dat de discussies gek genoeg pas komen na een uur of 02:00. Zoals die geloof discussies met Stylo etc. vind ik wel interessant.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar die komen hier niet meer omdat ze 't wrs ook wel gezien hebben met die ROC-grapjes hier. Lang geleden dat we nog eens een mooie inhoudelijke discussie hebben gehad. Dat negeren is allemaal wel leuk en aardig, maar als er een clubje van 5 apen is dat zich prima met elkaar vermaakt maar wel op een zodanig bedenkelijk niveau dat ik en anderen er geen zin meer in hebben heeft dat ook geen nut meer.
Tja de sc is toch openbaar en niet alleen maar voor inhoudelijke discussies voor jou en hmf, sorry man meer kan ik er ook niet van makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar die komen hier niet meer omdat ze 't wrs ook wel gezien hebben met die ROC-grapjes hier. Lang geleden dat we nog eens een mooie inhoudelijke discussie hebben gehad. Dat negeren is allemaal wel leuk en aardig, maar als er een clubje van 5 apen is dat zich prima met elkaar vermaakt maar wel op een zodanig bedenkelijk niveau dat ik en anderen er geen zin meer in hebben heeft dat ook geen nut meer.
Jouw mening interesseert me al een week niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk ben ik nog het meeste teleurgesteld in Geo en Littlerabbit. Ik had van hun wel iets meer verwacht...Geo was een tijdje heel erg goed bezig, was zelfs verrast. Helaas zakt hij de laatste tijd weer zwaar door de ondergrens wat niveau betreft.
Sorry Geo, maar dat is hoe ik 't zie nu.
Het enige waar ik mij aan stoor is het constante gezeik over het niveau van users die zelf (af en toe) net zo lomp posten. Maar dat ben ik nou eenmaal. Ik kan Fok! totaal los zien van alles wat mij echt wat doet en kan mij dan ook nooit echt aan iemand storen. Ik begrijp best dat jij af en toe meer inhoud wil zien maar je moet niet vergeten dat dit nog steeds het VBL subforum is. Goedpraten doe ik het niet en doe ook regelmatig mee aan een inhoudelijke discussie maar je kunt nou eenmaal niet mensen gaan weren puur en alleen omdat ze op Fok! komen puur en alleen voor onzin.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe hautain dit klinkt...quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk ben ik nog het meeste teleurgesteld in Geo en Littlerabbit. Ik had van hun wel iets meer verwacht...Geo was een tijdje heel erg goed bezig, was zelfs verrast. Helaas zakt hij de laatste tijd weer zwaar door de ondergrens wat niveau betreft.
Sorry Geo, maar dat is hoe ik 't zie nu.
spytool hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Ik vind jou ook geen kut user, in tegenstelling tot velen hier. Snap niet echt waar ze 't vandaan halen. Voor mijn gevoel post je prima voor je 16 jaar. Heb me er nog niet echt aan kunnen ergeren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima hier. Al moet ik zeggen dat de discussies gek genoeg pas komen na een uur of 02:00. Zoals die geloof discussies met Stylo etc. vind ik wel interessant.
Dat dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige waar ik mij aan stoor is het constante gezeik over het niveau van users die zelf (af en toe) net zo lomp posten. Maar dat ben ik nou eenmaal. Ik kan Fok! totaal los zien van alles wat mij echt wat doet en kan mij dan ook nooit echt aan iemand storen. Ik begrijp best dat jij af en toe meer inhoud wil zien maar je moet niet vergeten dat dit nog steeds het VBL subforum is. Goedpraten doe ik het niet en doe ook regelmatig mee aan een inhoudelijke discussie maar je kunt nou eenmaal niet mensen gaan weren puur en alleen omdat ze op Fok! komen puur en alleen voor onzin.
Gaat om de verhoudingen tussen beide. Het ene maakt het andere ook juist leuker. Kijk bijvoorbeeld naar VI.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja de sc is toch openbaar en niet alleen maar voor inhoudelijke discussies voor jou en hmf, sorry man meer kan ik er ook niet van maken
Vanwaar deze specifieke tijdsindicatie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert me al een week niet meer.
Dankje, na GEO nog iemand die zich niet aan mij stoortquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen kut user, in tegenstelling tot velen hier. Snap niet echt waar ze 't vandaan halen. Voor mijn gevoel post je prima voor je 16 jaar. Heb me er nog niet echt aan kunnen ergeren.
Post daar dan als je het echt zo kut vindt hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat om de verhoudingen tussen beide. Het ene maakt het andere ook juist leuker. Kijk bijvoorbeeld naar VI.
Ik wel.quote:
Volgens mij was jij dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er iemand een dm gestuurd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |