Hij geeft het woord ´koppig´ wel een nieuwe dimensie af en toe jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn wil is wet en als je het er niet mee eens bent dan moet je maar oprotten en ben je popiejopie
En Monopoly toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb alleen verstand van treinen en bier drinken
Waar is Socios eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Maar het blijft een toffe gastquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij geeft het woord ´koppig´ wel een nieuwe dimensie af en toe ja
Wat loop je dan allemaal de sexguru uit te hangen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat ik er verstand van heb, maar laatste paar keren dat ik het heb gespeeld heb ik vies hard verloren.quote:
goeie kwaliteiten. Hoe is de treinrit naar london eigenlijk? Weet jij da?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het blijft een toffe gast
Alleen hij lijkt wel beetje ongesteld
Ahh, hij leeft nog. Gelukkig maar. Is oprecht een toffe gozerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij post af en toe weer in PTA hoor.
Hij is er weer toch, maar lijkt me sterk dat hij in VBL gaat postten.quote:
Nog niet gedaan, behalve dan met de bus daar heen en dan door de tunnel op de trein.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
goeie kwaliteiten. Hoe is de treinrit naar london eigenlijk? Weet jij da?
Dat LR dat wil begrijp ik, maar wat heb jij gedaan om dat te verdienen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:29 schreef DonRaja het volgende:
Littlerabbit en ik zouden het op prijs stellen als wij voortaan gewoon weer met majesteit zouden worden aangesproken.
ja ik twijfel nog, of met het vliegtuig of de trein. tweede klas voor 50 euro heen en terug lees ik op de ns site, dat lijkt mij zeer relaxed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, behalve dan met de bus daar heen en dan door de tunnel op de trein.
Maar Eurostar heeft wel relaxte treinen met goede comfort.
Hou wel rekening met lang inchecken door douane shit, vooral als je de komende tijd gaat door de OS
Kwam toevallig in dat topicquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga je nu iets quoten van een topic uit ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |