Heb je nieuwe Nas album beluisterd? Is gelekt (haha past bij tt).quote:
Nope, schijnt wel aardig te zijn hoor ik, maar ik heb nog zoveel muziek die ik moet luisteren dat ik echt jaren bezig benquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je nieuwe Nas album beluisterd? Is gelekt (haha past bij tt).
ga je weer lief doen?quote:
een van zijn betere heb ik mij laten vertellen.quote:
Ik ben tot nu toe best up to date. Door school heb ik bijna elke dag een reistijd van 2 uur, dus moet iets te doen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, schijnt wel aardig te zijn hoor ik, maar ik heb nog zoveel muziek die ik moet luisteren dat ik echt jaren bezig ben
Ah, ik reis 10 minuten dus voor mij gaat dat helaas niet op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe best up to date. Door school heb ik bijna elke dag een reistijd van 2 uur, dus moet iets te doen hebben.
Watskeburt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kapitein HMF had weer een zogeheten 'ragequit' Het was niet mooi
Fappen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe best up to date. Door school heb ik bijna elke dag een reistijd van 2 uur, dus moet iets te doen hebben.
Niet zo laten opnaaien gast, gewoon ff stoom afblazen in het PSV-topic:quote:
Waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Nu wenst hij ook al Steven kanker toe..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik reis 10 minuten dus voor mij gaat dat helaas niet op.
Al zijn frustraties in 10 posts eruit.quote:
HMF is net een zwangere vrouw qua emoties.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
HMF poste van de week gewoon chill, waar haat hij nu dan, en nog belangrijker, waarom ?
Er zit nog iemand naast me op de andere pc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moeten we nog rekening houden met andere mensen bij jou in de buurt of ben je alleen nu?
Dus waar wij standaard bier naast onze pc hebben staan, heeft hij er een pot augurken staan ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF is net een zwangere vrouw qua emoties.
Hebben jullie een mediatheek?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zit nog iemand naast me op de andere pc.Maar maakt niks uit.
Hoezo heb jij geen eigen PC op je kamer? Je bent 18 toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zit nog iemand naast me op de andere pc.Maar maakt niks uit.
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus waar wij standaard bier naast onze pc hebben staan, heeft hij er een pot augurken staan ?
Hij is bang voor concurrentie in de stad, hij wil elke chick neuken terwijl hij de oplossing tegen kanker aan het uitvinden is vliegend in zijn boeing op kern en wind energie terwijl zijn chick hem pijpt als ze pizza uit de oven haalt. En dat gaat niet met jou hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
HMF poste van de week gewoon chill, waar haat hij nu dan, en nog belangrijker, waarom ?
link? of vertel ff wat er gebeurd is...quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al zijn frustraties in 10 posts eruit.
Heb ik geen geld voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heb jij geen eigen PC op je kamer? Je bent 18 toch?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is bang voor concurrentie in de stad, hij wil elke chick neuken terwijl hij de oplossing tegen kanker aan het uitvinden is vliegend in zijn boeing op kern en wind energie terwijl zijn chick hem pijpt als ze pizza uit de oven haalt. En dat gaat niet met jou hier.
[VBL Slowchat] #501 Lekker kutjebotsenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
link? of vertel ff wat er gebeurd is...
Wat is er gebeurd? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kappen nou over HMF. Hij is al pissed of, dat weet je.. niet blijven kutten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is bang voor concurrentie in de stad, hij wil elke chick neuken terwijl hij de oplossing tegen kanker aan het uitvinden is vliegend in zijn boeing op kern en wind energie terwijl zijn chick hem pijpt als ze pizza uit de oven haalt. En dat gaat niet met jou hier.
Kijk jouw rebels zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kappen nou over HMF. Hij is al pissed of, dat weet je.. niet blijven kutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |