Als kind vond ik het engquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging ook altijd direct naar zolder om te kijken naar al dat moois
Maar nu vind ik het ook wel mooiquote:
Schandalig!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:24 schreef Monopoly het volgende:
Geen ontruiming van de onderburen. Of ze was niet thuis, of ze hadden toch geen wiet plantage
quote:
Heeft Miauw nog kruidnootjes?!?! Ik wil ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik voel mij hier altijd wel thuis. Een warm welkom, een vers kopje thee, kruidnootjes en mooie verhalen voor de open haard van opa rival en oma Miauw
Nee het is oom rival sinds kortquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik voel mij hier altijd wel thuis. Een warm welkom, een vers kopje thee, kruidnootjes en mooie verhalen voor de open haard van opa rival en oma Miauw
Zeg je nou...dat ik oud ben!?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Ja serieus, ik zit ook gewoon te wachten tot ze volgende maand weer in de winkel liggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Miauw nog kruidnootjes?!?! Ik wil ook
Kruidnotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Miauw nog kruidnootjes?!?! Ik wil ook
Dankje!quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik maak pure nostalgische posts.
KRUIDNOOTJESquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
Mensen weten het. Kruidnootjes zijn gewoon zoooo lekker
Want dan ga je k.o.?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gisteravond 2 goedkope Tandoori pizza's van de C1000 gegeten en bier gedronken. Ik voel dat ik een ruft moet laten, maar dit gaat een hel worden als ik hem heb gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |