Onder Mono zijn neem deed ik dat jaquote:
Paar dagen afwezig geweest dus dan mag het weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef Drommeldaris het volgende:
454 posts vandaag Steven[ afbeelding ]
Je stond donderdag en vrijdag niet eens op 1 manquote:
Wat, hoe dan? Jood422 zeker ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stond donderdag en vrijdag niet eens op 1 man!!!
jaquote:
Daar heb ik wel erg hard om gelachen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pietverdriet, nog pm's van gehad?
Heb jij die pm's gelezen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik wel erg hard om gelachen.
Ja inbox lezen dit dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij die pm's gelezen dan?
Want hij kreeg ze van ene user met de naam pietverdriet
Kan jij nog steeds mijn inbox lezen ?quote:
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan jij nog steeds mijn inbox lezen ?
Ik zal nooit stoppen met delenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaDe dag dat je hem niet meer deelt is de dag dat ik een groot verlies moet verwerken.
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal nooit stoppen met delenJeweettoch.
Wanneer krijg je dan een vriendje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik vermoord dit topic te vaak. Interessant wel. Welterusten.
Ik ook!quote:
quote:
ahh Dames tochquote:
Jij slaapt toch altijd goed schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ahh Dames toch
Ik heb echt goed geslapen
Ben weg zodra ik lig en word pas wakker van de wekker, standaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij slaapt toch altijd goed schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop