Ja dan moet je geen fokkers op je fb nemen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen op zo'n kansloze manier, waar alle mensen meelezen, dat is nogal een verschil.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan moet je geen fokkers op je fb nemen?
Ja wat?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat?
Dan weet je toch dat er iets kan gebeuren wat de "normale"' vrienden niet snappen.
Ik ben ook al een week of wat aan het uitleggen dat ik niet zwanger ben van een bijlmerbajesklant. So be it!!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De reden dat ik destijds alle FOK!kers van mijn facebook heb verwijderd is dat ze het niet gescheiden konden houden
Mjah ik zie er de humor wel van en naar mijn idee doet heloef dat ook wel!quote:
Post het dan in zijn fobo en niet op zn timelinequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik zie er de humor wel van en naar mijn idee doet heloef dat ook wel!
Je hoeft vrouwen niet te snappen om in een relatie te raken. Liever niet zelfs, denk ik...quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap vrouwen sowieso niet. Kan ik bij jou op les TWI, jij hebt een relatie, ik denk dat ik ergens toch iets fout doe
That makes 2 of usquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap vrouwen sowieso niet. Kan ik bij jou op les TWI, jij hebt een relatie, ik denk dat ik ergens toch iets fout doe
Je bent gay, daar gaat het al mis manquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ga wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gay, daar gaat het al mis man
pietverdriet, nog pm's van gehad?quote:
Nee hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pietverdriet, nog pm's van gehad
Ik ging echt helemaal stukquote:
Post je nog in de homosc dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging echt helemaal stuk
Net zoals die berichten van die computerfluisteraar ofzo!!!
Onder Mono zijn neem deed ik dat jaquote:
Paar dagen afwezig geweest dus dan mag het weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef Drommeldaris het volgende:
454 posts vandaag Steven[ afbeelding ]
Je stond donderdag en vrijdag niet eens op 1 manquote:
Wat, hoe dan? Jood422 zeker ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stond donderdag en vrijdag niet eens op 1 man!!!
jaquote:
Daar heb ik wel erg hard om gelachen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pietverdriet, nog pm's van gehad?
Heb jij die pm's gelezen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik wel erg hard om gelachen.
Ja inbox lezen dit dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij die pm's gelezen dan?
Want hij kreeg ze van ene user met de naam pietverdriet
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan jij nog steeds mijn inbox lezen ?
Ik zal nooit stoppen met delenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaDe dag dat je hem niet meer deelt is de dag dat ik een groot verlies moet verwerken.
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal nooit stoppen met delenJeweettoch.
Wanneer krijg je dan een vriendje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik vermoord dit topic te vaak. Interessant wel. Welterusten.
Jij slaapt toch altijd goed schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ahh Dames toch
Ik heb echt goed geslapen
Ben weg zodra ik lig en word pas wakker van de wekker, standaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij slaapt toch altijd goed schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |