Het is dat je het zelf zegt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Shit, Ik begin een van de meest verstandigsten te worden hier
we mogen niks meer tegenwoordigquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als iemand nou heel slecht zingt mag ik de persoon in kwestie dan een stemband poliep toewensen?
Het zegt meer iets over iemand anders hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Shit, Ik begin een van de meest verstandigsten te worden hier
Vinnik nie kunne. Krijg stembandpoliep je stembanden heb je toch niet nodig om te moderaten Erwin.quote:
Oh zeker wel. Misschien geeft het uiteindelijk geen goed resultaat maar zeker wel een goed gevoel.quote:
Ik heb het gevoel dat je je zelf beschrijft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo type die vroeger op school gepest werd en vervolgens niks terug deed en het uit ging huilen bij moeders?
Ik denk dat hij tijdens de afwas zich met een mes in de hand heeft gesneden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
Hey maar Tyron, neem ff afstand van de pc ofzo joh
Ja jij krijgt er zeker een stijfje van, internetheldje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Misschien geeft het uiteindelijk geen goed resultaat maar zeker wel een goed gevoel.
Zo maak je problemen groter dan het probleem in feite is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Misschien geeft het uiteindelijk geen goed resultaat maar zeker wel een goed gevoel.
Haha grappig, deze reactie had ik dus echt niet verwacht. Jij hebt me zo door.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je je zelf beschrijft.
klodder mayo en curry erop?quote:
Nu heb ik honger dikzak.quote:
quote:
Internethooliequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, ik vecht eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja jij krijgt er zeker een stijfje van, internetheldje.
Davy is best wel een kwaliteitsuser in potentie. Alleen moet hij zijn potentie nog ontdekken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
Tegenover Tyron lijkt Davy nog een toffe gozer.
double darequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dikzak zeet iezal ik even mijn Hulk fysiek posten jonge.
Aldus jij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is best wel een kwaliteitsuser in potentie. Alleen moet hij zijn potentie nog ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |