Ohw, dat dingesding klik ik altijd door zonder er naar te kijken... Scheelde het veelquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik ff aangeven dat ik Katy Perry best van Jessie J had onderscheiden maar misklikte?
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat dingesding klik ik altijd door zonder er naar te kijken... Scheelde het veel?
We hadden nu ook beiden Madonna - Crazy for You fout
Vriendje kreeg afgelopen week een bericht van z'n opa: Windows 7 doet het niet maar Facebook heb ik alvast gevonden!quote:
ja nee alsof ik weet wie alle hedendaagse eendagsvliegjes zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaIk had er vier fout of zo
Dat is dan nog minder gênant, gewoon voor onze tijd![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendje kreeg afgelopen week een bericht van z'n opa: Windows 7 doet het niet maar Facebook heb ik alvast gevonden!
Oude mensen
Das van na jou tijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Kally het volgende:
[..]
ja nee alsof ik weet wie alle hedendaagse eendagsvliegjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das van na jou tijd
*begint met rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die muziek wel
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik had een playlist waar ik de ballen verstand van had. Toen maar random wat aan geklikt. Dit was het resultaat....quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Kally het volgende:
Ik klik er ook nog wel eens naast bij Song pop
Whehehequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendje kreeg afgelopen week een bericht van z'n opa: Windows 7 doet het niet maar Facebook heb ik alvast gevonden!
Oude mensen
Met emmer hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een playlist waar ik de ballen verstand van had. Toen maar random wat aan geklikt. Dit was het resultaat....
[ afbeelding ]
Kreeg er nog een award voor ook ofzo
Die foto met Emmerquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een playlist waar ik de ballen verstand van had. Toen maar random wat aan geklikt. Dit was het resultaat....
[ afbeelding ]
Kreeg er nog een award voor ook ofzo
Die jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
Jose Gonzalez - Heartbeats, een cover van The Knife
Die van Jose is tofferquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
Het is wel meteen een heel ander nummer dan het origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |