Oh jij bent ook nog wakker.quote:
Hoezo makkelijk?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ja, zo kunnen jullie elkaar wel makkelijk punten toeschuiven. Zit al de hele dag te lurken, en geen enkele vraag waar ik antwoord op kon geven
Voor jullie onderling wel jaquote:
Van de 4 vragen die ik stelde heeft Baszh er 2, Sam 1 en Dragon 1. Dus dat makkelijk punten toeschuiven valt wel mee.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Van de 4 vragen die ik stelde heeft Baszh er 2, Sam 1 en Dragon 1. Dus dat makkelijk punten toeschuiven valt wel mee.
quote:
Ik dacht al waarom dat zwaaien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh ik dacht dat sands de vraag had gesteld
Titel
[ afbeelding ]
Waarom stel je zo'n vraag als ik niet aanwezig ben...quote:Op woensdag 8 juli 2012 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
6 films met een nummer van Jay-Z op de soundtrack?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 06:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom stel je zo'n vraag als ik niet aanwezig ben...
Ik kan me alleen Hard Knock Life in Goldmember herinnerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
6 films met een nummer van Jay-Z op de soundtrack?
Ik heb even gekeken, maar volgens mij heb je er maar 3 goed en dus zou Asap de 4e genoemd hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:39 schreef JayHovah het volgende:
Ik neem aan dat er toch wel 4 goede antwoorden tussen zitten bij mij, toestemming om een nieuwe vraag te stellen?
Asap +1quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:50 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik kan me alleen Hard Knock Life in Goldmember herinneren
Volgens mij was niemand meer aanwezigquote:Op woensdag 18 juli 2012 06:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom stel je zo'n vraag als ik niet aanwezig ben...
Titel van het filmpje zegt dat het in HD is. Staat er bij het filmpje dat je op de link in de Description moet klikken voor de HD-versie, kom je op een site met seksadvertenties. Eikels.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef DragonFodder het volgende:
dat zou je op grond van de screens niet zeggen
Geregisseerd door Stephen Frears.quote:"" is the nickname given by Lea (Michelle Pfeiffer) to the young, much younger Fred, whom she brings to discover the truth about lovemaking, and unintentionally but inevitably, about loving. The actor playing Fred is handsome, attractive, but who really hits the sign (as usually, I would say) is Michelle Pfeiffer, who proved to be very courageous in playing a role where she constantly repeats to herself how old she is. Indeed, her beauty, elegance and refinement are always there to remind her and us how difficult it is to come to terms with ageing, mainly when beauty has been the very essence of your life.
Geen idee, ben niet echt goed in Fransquote:
Cocu ofzo ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef JayHovah het volgende:
Wat is het Franse woord voor geslachtsziekte? Dat is ook liefkozend!
Dat is 'm, en inderdaad met een accent aigu.quote:
Sorry Mon Cheri (met zo'n raar ding op de e)quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is 'm, en inderdaad met een accent aigu.
Jammer dat het zo moest.![]()
4/7quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Godzilla
Mission Impossible
The Da Vinci Code
Asap +1quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:58 schreef DragonFodder het volgende:
Zit ie in McHale's navy of down periscope? Een van die twee volgens mij.
Verder een heel, heel vervelende komiek wiens 'oeuvre' ik uit mijn geheugen verbannen heb
Verwacht er van mij maar niet meer hoorquote:
quote:
3 Caballeros?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Sands het volgende:
Aub 1 film met (als acteur dus) Walt Disney
quote:
Inderdaadquote:
wie?quote:
Dat is al 2 inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Dopekoe het volgende:
Man on Fire
En was zij niet die bewaker in Con Air op het vliegtuig ?
Plaatjes zeggen me veel meer
quote:
quote:
Film?quote:was the largest animatronic ever built. It weighed 12 tons and was operated by hydraulics. This allowed it to operate while completely submerged in water.
Nopequote:
quote:The effects crew used 250 gallons of oatmeal to simulatedroppings.
quote:
quote:
Wellicht om Dopekoe een plezier te doen na de steel actiequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef RanTheMan het volgende:
gezien de trend van afgelopen week en je vragen in een ander topic heb ik sterk het vermoeden dat het iets is uit de Jura tijd, correct?
jah maar gezien de omschrijving kan het geen film zijn, maar iets uit een film... dus vast een of andere dinoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Asap het volgende:
[..]
Wellicht om Dopekoe een plezier te doen na de steel actie
Bijna. De Spinosaurus leefde in het Krijtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef RanTheMan het volgende:
gezien de trend van afgelopen week en je vragen in een ander topic heb ik sterk het vermoeden dat het iets is uit de Jura tijd, correct?
Correct!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Asap het volgende:
[..]
Wellicht om Dopekoe een plezier te doen na de steel actie
Tegelijk met de t-rex dus, of niet DFquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bijna. De Spinosaurus leefde in het Krijt
Je leert, ik ben trots!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tegelijk met de t-rex dus, of niet DF
Haha en ik dacht dat 8 te veel zou zijn...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef DragonFodder het volgende:
bill pulman
brent spiner
will smith
jeff goldblum
mary mcdonnell
judd hirsch
Ik zou tot 9 komen, denk ik. Randy Quaid, Ronald Emmerich en David Arnold.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Asap het volgende:
[..]
Haha en ik dacht dat 8 te veel zou zijn...
Nieuwerquote:
quote:
dude je vergeet adam baldwinquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou tot 9 komen, denk ik. Randy Quaid, Ronald Emmerich en David Arnold.
Zit die in die film? REWATCH ALL THE MOVIE!quote:
was ik nooit opgekomenquote:
Supermanquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Asap het volgende:
2 films van Margot Kidder, maar geen sequels
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Superman
...Damn, echt geen sequels?
Remake met Ryan Reynolds en de ander met Michelle Trachtenbergquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef Asap het volgende:
Ze zit wel in 2 films waar een remake van is gemaakt
quote:
Wie?quote:Trade Mark
Big blue Eyes
quote:
quote:
quote:Short stature
quote:
quote:The movie's release in Norway was postponed following the terrorist attacks on July 22. Originally set to be released in autumn of 2011, the film entered the screens in the spring of 2012.
Stand juli 2012:quote:
quote:
fixedquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef Desunoto het volgende:
Ik sta trouwens nog op 18... van 18 naar 18?
Meteen na het plaatsen dacht ik: Ach zal vast niet, kan me niet voorstellen dat er iemand is die die film gezien heeft...quote:
Stand juli 2012:quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
gill kennende zal het wel vals im bashir zijn
Jep, touwtje aan z'n zwaardquote:
En ik heb wel hoofdlettersquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zelfs op me allersnelst typen is sands eerder
Die wel (naja voor een groot deel)quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Word er tegenwoordig nog getekend?
Spirit: Stallion en dan nog wat... ?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef DragonFodder het volgende:
All dogs go to heaven
Anastacia
Titan a.e.
Ik weet het, maar ik vergeet de andere helft elke keer...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef Sands het volgende:
[..]
1/4 de titels zijn allemaal een stuk langer
Da's Disneyquote:
met Foxquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef DragonFodder het volgende:
Dacht/hoopte dt die met dreamworks samenwerkte
True, truequote:
Disney en de stampede scene is computeranimatie..quote:
Nee ze probeerde het nog een keer...alleen dat ging minder goed.quote:
Maar niet wat ik zoek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Elton John is toch min of meer verantwoordelijk voor Gnomeo & Juliet?
Vandaar ook mijn verbazingquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Disney en de stampede scene is computeranimatie..
In de Dreamworks tekenfilms zit heel veel computeranimatie. Maar veel is ook nog met de hand gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Disney en de stampede scene is computeranimatie..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Vast geen shrek in het lijstje te vinden
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:24 schreef DragonFodder het volgende:
Hebben jullie ook allemaal het gevoel dat we een hele obvious missen?
Als je de titel van Sinbad en Spirit afmaakt heb je het punt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
Vrij makkelijke vraag toch?
Road to El Derado
Je bent er bijnaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef DragonFodder het volgende:
Spirit, stallion of the chimero of zoietsals er binnen 10 min niet iets beters komt krijg je het punt
Sinbad: Legend of the seven seas?
Uuuh...neequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef Desunoto het volgende:
Het is "Spirit: Stallion of the Cimarron" geloof ik.
Had hem laatst nog toegevoegd op icheckmovies.
sowieso fout, want daar moeten minstens spaties tussen.quote:
Eigenlijk "Bonnie and Clyde" maar ik kan dit moeilijk fout rekenen.quote:
nou....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Eigenlijk "Bonnie and Clyde" maar ik kan dit moeilijk fout rekenen.
hihiquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
sowieso fout, want daar moeten minstens spaties tussen.
Een Disney vraag vind ik niet ergquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef DragonFodder het volgende:
nou, kom maar op met dat volgende gedrocht van een animatievraag
Jup maar die is het niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Is die van Ichabod toad and mr crane een classic?
vind jijquote:
83 min, de film (als je het zo mag noemen) duurt slechts 42 min.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Sneeuwwitje is de eerste classic toch? Misschien ook de kortste?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Desunoto het volgende:
Ik geloof dat de eerste Sneeuwwitje ergens uit de jaren 30 nog redelijk lang was?
Ik doe een gokje op Alice in Wonderland..?
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Er is zo'n Disney tekenfilm door die Spaanse kunstenaar gemaakt (die met die vloeibare klokken). Is dat em?
Dat mag, maar dan doe je niet meer mee met deze vraag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Mag ik beneden op de dvd kijken? :-P was een dubbel dvd toen ik die in Disneyland/world (whatever) gekocht heb...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan doe je niet meer mee met deze vraag.
Het is een classic alleen in votes zie ik dat niet echt terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
is ie op zijn minste een béétje bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |