Hoezoquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuld, je zoekt het gevaar op.
Dat doen ze niet... dus je kiest er zelf voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Ze kunnen zelf toch ook ergens anders heen
BEetje appels met peren aangezien ik die haaien niet ziequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat doen ze niet... dus je kiest er zelf voor.
Als er een wolf voor me neus staat ga ik er ook niet heenlopen...
Maar je weet dat ze er zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BEetje appels met peren aangezien ik die haaien niet zie
Ik hoop dat je aan t trollen bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stop al met hier posten anders wordt Greys echt boos op mij
Alsof ik kan surfen manquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef Pulzzar het volgende:
Wat ik al eerder postte: roei de grote witte haai uit en er komt een ander dier voor in de plaats.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stop al met hier posten anders wordt Greys echt boos op mij
Dit dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ik vind van niet, dat mensen tussen de haaien willen zwemmen is hun probleem.
wat is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef robber57 het volgende:
[..]
Of deze,de irukandji:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
De Irukandji (Carukua barnesi) is een kwal die behoort tot de familie Carybdeidae. Volgens vele wetenschappers is deze piepkleine kwal het giftigste dier op aarde.quote:
juist zet een stuk zee af met een hekje en ga daarin zwemmenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:53 schreef trovey het volgende:
Nee, moeten de mensen zich maar aanpassen als je weet dat je in een gebied bent waar die beesten voorkomen.
nu knallen ze haaien af voordat ze bijten weet je..quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:55 schreef Flammie het volgende:
Gewoon afknallen inderdaad.. is allemaal gevaar voor de mens.
Honden krijgen toch ook een spuitje als ze mensen aanvallen?
Wild of geen wild.. gewoon neerschieten als ze mensen dreigen aan te vallen. Wat is belangrijker een haaienleven of een mensenleven? Precies.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:10 schreef T42 het volgende:
[..]
nu knallen ze haaien af voordat ze bijten weet je..
en een hond is een huisdier geen wild dier.
maar jij springt toch ook niet uit de jeep in afrika tussen de leeuwen? of in een dierentuin? want dan moet je die ook afschietenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wild of geen wild.. gewoon neerschieten als ze mensen dreigen aan te vallen. Wat is belangrijker een haaienleven of een mensenleven? Precies.
Die beesten hebben ons met rust te laten en moeten dan maar hun poten thuis houden. Ik kan er geen medeleven mee hebben, dat moeten die beesten dan maar van te voren bedenken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:17 schreef T42 het volgende:
[..]
maar jij springt toch ook niet uit de jeep in afrika tussen de leeuwen? of in een dierentuin? want dan moet je die ook afschieten
haha okeuy doingquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die beesten hebben ons met rust te laten en moeten dan maar hun poten thuis houden. Ik kan er geen medeleven mee hebben, dat moeten die beesten dan maar van te voren bedenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |