quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als het er echt eentje is die al deze doden op zijn geweten heeft mogen ze hem van mij afmaken
Nou precies idd. Hoe weten ze of het er maar 1 was?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Sowieso hoe kan je m vinden?
Ze gaan dan gewoon maar een haai doden die in de buurt is... hij kan allang vertrokken zijn of er zwemmen toevallig 10 dicht bij.
Mensen gerust stellen kan alleen maar gevaarlijker worden, gaan ze allemaal weer massaal de zee in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nou precies idd. Hoe weten ze of het er maar 1 was?
En hoe weten ze dat het precies DIE is die ze doden?
Het is gewoon een dingetje om de toeristen gerust te stellen![]()
Terwijl de kans dat ze er aangevallen worden er waarschijnlijk niet eens echt kleiner door wordt.
Dikke kans dat ze 1 of meer onschuldige beschermde dieren killen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Waar surf jij als ik vragen mag?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja
Ik heb nu al 2 nieuwe surfboards moeten halen vanwege die hufters
Australie, hawaï en mexicoquote:
quote:
Ik bedoelde wat anders want de witte haai uitroeien kan denk ik wel degelijk, we zijn iig al aardig op weg want het dier is beschermt en niet voor niets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mensen gerust stellen kan alleen maar gevaarlijker worden, gaan ze allemaal weer massaal de zee in.
Terwijl hij niet eens is gedood.
Zoals iemand al zei, het is hetzelfde als een mug doden... het is onmogelijk.
Helemaal uitroeien zal nooit lukken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:22 schreef robber57 het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat anders want de witte haai uitroeien kan denk ik wel degelijk, we zijn iig al aardig op weg want het dier is beschermt en niet voor niets.
Lokaal uitroeien is een utopie en dat is nu net wat ze daar willen doen, iedere witte die voor de kust van australie komt moet dood,maar die dieren zitten overal en zwemmen /migreren overal, wat ze dus eigenlijk zeggen is "we roeien ze gewoon uit"
Die ene? (Als het er al 1 was).quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar op de vraag: Moet de witte haai worden gedood zou ik zeggen: Ja.
Waarom niet allemaal?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene? (Als het er al 1 was).
Of allemaal?
Juist niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal?
Zijn toch nutteloze dieren
D'r zijn ook bergen nutteloze mensen, wat doen we daarmee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal?
Zijn toch nutteloze dieren
Mensen zijn ook nutteloos maar kampen beginnen en ze uitroeien is niet echt netjes hequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Juist niet.
De mens is eerder een nutteloos dier als je zo gaat beginnen.
Maar haaien uitroeien wel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen zijn ook nutteloos maar kampen beginnen en ze uitroeien is niet echt netjes he
Ja ik ben dan misschien egoïstisch maar wanneer ik niet normaal kan surfen vanwege wat vissen dan mogen ze van mij weg jaquote:
Plekken zat waar je gewoon kunt surfen die er niet om bekend staan dat er 5 dodelijke aanvallen per jaar zijn lijkt me.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben dan misschien egoïstisch maar wanneer ik niet normaal kan surfen vanwege wat vissen dan mogen ze van mij weg ja
Je kan prima normaal surfen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben dan misschien egoïstisch maar wanneer ik niet normaal kan surfen vanwege wat vissen dan mogen ze van mij weg ja
Ja maar ik ben eigenwijsquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Plekken zat waar je gewoon kunt surfen die er niet om bekend staan dat er 5 dodelijke aanvallen per jaar zijn lijkt me.
Schildpadden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je kan prima normaal surfen.
Ik zou me eerder druk maken om de andere gevaarlijke dieren.
Hoezoquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuld, je zoekt het gevaar op.
Dat doen ze niet... dus je kiest er zelf voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Ze kunnen zelf toch ook ergens anders heen
BEetje appels met peren aangezien ik die haaien niet ziequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat doen ze niet... dus je kiest er zelf voor.
Als er een wolf voor me neus staat ga ik er ook niet heenlopen...
Maar je weet dat ze er zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BEetje appels met peren aangezien ik die haaien niet zie
Ik hoop dat je aan t trollen bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stop al met hier posten anders wordt Greys echt boos op mij
Alsof ik kan surfen manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |