SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Oops! Jij had ook nooit wat nodig volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarvan 0 aan mij. Zo'n vriend ben ik dus. Tenks, Fus. [ afbeelding ]
Wat? je geeft die rijke gier zoveel en de armen zoals mij en Lindgren. niks?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gedaan. Had eerder al mijn gold teams aan rijst gegeven
In totaal heb ik volgens mij voor 700k weggegeven sinds januari
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oops! Jij had ook nooit wat nodig volgens mij
Oh en Roy, ik gooi me nog liever van een gebouw af, dan dat ik jou iets geef.
Zo rijk ben ik niet geweest hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Oh en Roy, ik gooi me nog liever van een gebouw af, dan dat ik jou iets geef.
Ik had toch coins verkocht aan je.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat? je geeft die rijke gier zoveel en de armen zoals mij en Lindgren. niks?
Goedkopere teams doen het altijd beter bij mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu 550k over, wat zal ik maken? Mijn B-teampjes lopen nu als een trein.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh en Roy, ik gooi me nog liever van een gebouw af, dan dat ik jou iets geef.
Ja, bij mij ook. Maar er zijn uitzonderingen en daar ben ik naar op zoek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goedkopere teams doen het altijd beter bij mij
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Maar er zijn uitzonderingen en daar ben ik naar op zoek.
Ja. Hoeveel keer zal ik 'm maken? 7? 8?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak dit, like a boss
Maar Lennon linkt niet met Benzemaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak dit, like a boss
Je kan hem ongeveer 27 keer maken met jouw bedrag geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Hoeveel keer zal ik 'm maken? 7? 8?
Lullekopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar Lennon linkt niet met Benzema
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan hem ongeveer 22 keer maken met jouw bedrag geloof ik.
Ben hier 20k aan kwijt
Ja want 20x 12 is 550kquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan hem ongeveer 12 keer maken met jouw bedrag geloof ik.
Ben hier 20k aan kwijt
Lees edit, was een typoquote:
ahh haha,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog nooit mee gespeeld idd. Heb hem gebouwd (VDM heeft hem voor me gemaakt, zoek maar fuszy op futhead als teamnaam). maar nooit meer iets mee gedaan.
nee man, blijf spelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
Zal ik mijn team ook gewoon maar weggeven?
Hé, ouwe vriend van mequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
Ronaldo?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
Was een double edit hè.quote:
Heb Ronaldo gewoon gebruikt hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldo?
Oh wacht, PS3
TOTY RvP?
Oh wacht, PS3
Seneofielquote:
Dat bestaat niet volgens googlequote:
nee ook niet doen.quote:
Maar die was zeker duurder dan 380K of niet?quote:
Ik ga ook stoppen. Er is geen uitdaging meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee ook niet doen.
Vond het al jammer van Fuszy maar niet iedereen moet stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dibsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga ook stoppen. Er is geen uitdaging meer
Zo groot is het verschil ook weer niet met 11. 13 zal ook niet heel anders zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is FIFA 11 eigenlijk lelijk tegenover 12 als ik zo terugkijk.
FIFA 13 moet de shit worden dan
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga ook stoppen. Er is geen uitdaging meerik wist al wat er in de spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga ook stoppen. Er is geen uitdaging meerJij moet nu eigenlijk met meer dan 3 miljoen een bazenteam gaan maken en gewoon lekker gaan spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil ook weer niet met 11. 13 zal ook niet heel anders zijn.
Lach je er dan ook hard om?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou..
Ik keek voor de grap eens FUT 11 filmpjes, maar FIFA 12 is veel natuurlijker, qua kleurgebruik ook
Mijn BraSilver team met IF Maikon Leite (ja, ik heb hem gekocht) is al bijna 2 miljoen waard, maar ik vind het minder goed spelen dan mijn Prim Div Mex team.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij moet nu eigenlijk met meer dan 3 miljoen een bazenteam gaan maken en gewoon lekker gaan spelen.
Zo gek he.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Ik zet spelers er voor 12 uur op en dan voor een hogere BIN dan wanneer ik ze er voor 1 uur op zet. En met hogere BIN worden gekocht
Oke, nice, hoeveel heb je nu nog?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn BraSilver team met IF Maikon Leite (ja, ik heb hem gekocht) is al bijna 2 miljoen waard, maar ik vind het minder goed spelen dan mijn Prim Div Mex team.
En dat betekent?quote:
Ja, als je ze voor 1 uur erop gezet worden ze bijna nooit voor de BIN prijs verkocht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Ik zet spelers er voor 12 uur op en dan voor een hogere BIN dan wanneer ik ze er voor 1 uur op zet. En met hogere BIN worden gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 1.4 miljoen betaald maar hij stond er gisteren op voor minder. Ik vind hem het geld zeker nog niet waard, en ik ga hem denk ik op CAM zetten ipv ST.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oke, nice, hoeveel heb je nu nog?
En hoeveel moest je dokken voor IF Maikon Leite? Hoe speelt hij?
Wynne kan juist niet goed verdedigen maar hij is alleen supersnel. Daarom had ik hem liever op RB met 7 chemistry. Pearce (de MLS CB dan) lijkt me wel goed, 79 pace, redelijke defending en heading en 3*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef marcie216 het volgende:
Fuszy , ik ga waarschijnlijk Marshall vervangen.
misschien voor Wynne, maar hij kan alleen verdedigen, ik denk eerder door Pearce
Dibs betekent dat je er het eerste aanspraak op maakt. Je bent de eerste in de rij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat betekent?
[..]
Ja, als je ze voor 1 uur erop gezet worden ze bijna nooit voor de BIN prijs verkocht.
ja moest woordje 'niet' tussen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb 1.4 miljoen betaald maar hij stond er gisteren op voor minder. Ik vind hem het geld zeker nog niet waard, en ik ga hem denk ik op CAM zetten ipv ST.
[..]
Wynne kan juist niet goed verdedigen maar hij is alleen supersnel. Daarom had ik hem liever op RB met 7 chemistry. Pearce (de MLS CB dan) lijkt me wel goed, 79 pace, redelijke defending en heading en 3*
lukaku!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Wie als Spits naast UP RvP? Djibril Cisse?
ruudquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Gelieve een rechtspootquote:
Purple Torresquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Boymans?quote:
Wynne zou ik niet doen. Er is een silver IF CB op de markt. Die had VDM in het originele team gezet, maar ik weet niet wie het was. Omdat ik er geen coins voor had, heb ik marshall gekocht. Zag er prima uit en je hebt er toch snelheid naast staan. Denk aan donk + if zwaanswijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef marcie216 het volgende:
Fuszy , ik ga waarschijnlijk Marshall vervangen.
misschien voor Wynne, maar hij kan alleen verdedigen, ik denk eerder door Pearce
Die Pearce lijkt ook wel goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wynne zou ik niet doen. Er is een silver IF CB op de markt. Die had VDM in het originele team gezet, maar ik weet niet wie het was. Omdat ik er geen coins voor had, heb ik marshall gekocht. Zag er prima uit en je hebt er toch snelheid naast staan. Denk aan donk + if zwaanswijk
Ik heb er wel eens naar gekeken maar ik kende de term nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dibs betekent dat je er het eerste aanspraak op maakt. Je bent de eerste in de rij.
Of heb je nooit How I Met Your Mother gekeken?
Ga eens in gesprek met je ouders oid, dit is niet normaalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens naar gekeken maar ik kende de term niet
Ik heb nu nog een uur en dan moet ik al slapen
Wat voor boeken lees je? Ik heb op vakantie 'Ik, Zlatan' gelezen, mooi boek!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
Ik ga zo ook slapeneven boek lezen, beetje chillen.
Ik heb meesterknecht en die van Zlatan nu thuis liggen om te lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wat voor boeken lees je? Ik heb op vakantie 'Ik, Zlatan' gelezen, mooi boek!
Ik wil het ook lezen ja, maar het is een paar maanden vooruit helemaal gereserveerd hier in de bib. Wat vertelt hij zo allemaal?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wat voor boeken lees je? Ik heb op vakantie 'Ik, Zlatan' gelezen, mooi boek!
Waarom wil je het weten wat er in het boek staat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik wil het ook lezen ja, maar het is een paar maanden vooruit helemaal gereserveerd hier in de bib. Wat vertelt hij zo allemaal?
"groene trui Sagan" over Pierre Rollandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb meesterknecht en die van Zlatan nu thuis liggen om te lezenals ik beide uit heb ga ik het boek van Moszkowicz halen.
Of het over zijn hele leven gaat enzo, bij zijn ploegen en jeugdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten wat er in het boek staat?
Jawel, want anders kom ik in een verkeerd ritme en ze (in dit geval mijn moeder en haar vriend) vinden dat ik teveel achter de computer zit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga eens in gesprek met je ouders oid, dit is niet normaal
Ja, gewoon zijn weg van begin tot nuquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Of het over zijn hele leven gaat enzo, bij zijn ploegen en jeugd
Iedereen zit te lang achter de computer. Ouders hebben nog niet door dat internetten het nieuwe straathangen is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, want anders kom ik in een verkeerd ritme en ze (in dit geval mijn moeder en haar vriend) vinden dat ik teveel achter de computer zit.
334 pagina's zijn lastig samen te vatten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik wil het ook lezen ja, maar het is een paar maanden vooruit helemaal gereserveerd hier in de bib. Wat vertelt hij zo allemaal?
is het een must have voor een voetbalfan van Zlatan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
334 pagina's zijn lastig samen te vatten.
Hij vertelt over zijn jeugd (die was niet makkelijk kan ik je vertellen), zijn periodes bij verschillende clubs (Malmö, Ajax, Juventus, Inter, Barça en AC Milan) en over zijn gezin.
Ik vond vooral de stukken over zijn jeugd en over zijn periode bij Barça erg indrukwekkend.
Meer ga ik niet vertellen, want dat is niet leuk voor mensen die het boek nog willen lezen.
Dat is voor mij ook de grootste reden dat ik het wil lezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
334 pagina's zijn lastig samen te vatten.
Hij vertelt over zijn jeugd (die was niet makkelijk kan ik je vertellen), zijn periodes bij verschillende clubs (Malmö, Ajax, Juventus, Inter, Barça en AC Milan) en over zijn gezin.
Ik vond vooral de stukken over zijn jeugd en over zijn periode bij Barça erg indrukwekkend.
Meer ga ik niet vertellen, want dat is niet leuk voor mensen die het boek nog willen lezen.
Ik heb ook de VI, enige dat ik lees zijn de stukjes over Feyenoordquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
In suits hadden ze het in het begin over het boek freakonomics. Dat boek heb ik thuis liggen. Gekregen als afscheidscadeau van mijn stage. Nooit opengeslagen. Ik ben geen lezer. Had/heb een abonnement op de VI en het is zelfs goed van me als ik daar meer dan 2 artikelen in lees
Dat vind ik moeilijk om te zeggen. Wanneer ben je een fan? Ik vind Zlatan een verschrikkelijk goede voetballer en een mooie persoonlijkheid, maar ik durf mezelf geen fan te noemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
is het een must have voor een voetbalfan van Zlatan?
Ik had ook een abonnement op de VI. In het begin las ik hem helemaal uit, maar na 1 jaar heb ik het maar stopgezet, omdat ik nog maar 10 pagina's o.i.d. las.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
In suits hadden ze het in het begin over het boek freakonomics. Dat boek heb ik thuis liggen. Gekregen als afscheidscadeau van mijn stage. Nooit opengeslagen. Ik ben geen lezer. Had/heb een abonnement op de VI en het is zelfs goed van me als ik daar meer dan 2 artikelen in lees
Mij werd IF Hulk erg afgeraden, ben benieuwd of hij jou wel gaat bevallenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:18 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
The eagle has landed
Goede prijs want hij ging er de laatste dag nog niet voor minder dan 166K uit.
ik ben hetzelfde als jou dan. Ik vind het een genot om naar hem te kijken, en ook zijn klasse vind ik geweldig. Over zijn persoonlijkheid weet ik niet veel, maar heb sowieso een zwak voor 'beesten'. zoals Drogba, Ibra, Alex, Chiellini etc. Misschien omdat ik zelf ook niet de dunste ben op voetbal en ook 'hard' verdedigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Dat vind ik moeilijk om te zeggen. Wanneer ben je een fan? Ik vind Zlatan een verschrikkelijk goede voetballer en een mooie persoonlijkheid, maar ik durf mezelf geen fan te noemen.
[..]
Ik had ook een abonnement op de VI. In het begin las ik hem helemaal uit, maar na 1 jaar heb ik het maar stopgezet, omdat ik nog maar 10 pagina's o.i.d. las.
Vorig jaar had ik de TOTY echt een Beest gewoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mij werd IF Hulk erg afgeraden, ben benieuwd of hij jou wel gaat bevallen
Zelfverzekerd is wat anders. Ik vind hem meer zelfverzekerd dan arrogant.quote:
Gewoon zo latenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand suggesties? Zou Robben kunnen doen en UP Gustavo als CM, Kaka naar het midden o.i.d. Iemand een beter idee?
Heeft zo'n 'Ik ben beter dan jou' blik in zijn ogenquote:
dan jijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft zo'n 'Ik ben beter dan jou' blik in zijn ogen
gaat die over Overtoom? Zo ja,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:26 schreef marcie216 het volgende:
nog iemand hier die het boek : Onze willy heeft gelezen?
Neequote:
wie?quote:
Da's dan wel weer leuk om te zien. Altijd de ruzie opzoekenquote:
Over wie hebben we het nou?quote:
Ja Ibra, maar hij begint in 1x over schoppen, weet ik veel over wie het gaat.quote:
Hij zoekt het niet op, maar hij deinst nergens voor terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's dan wel weer leuk om te zien. Altijd de ruzie opzoeken
SIF Navasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand suggesties? Zou Robben kunnen doen en UP Gustavo als CM, Kaka naar het midden o.i.d. Iemand een beter idee?
staat dat ook in dat boekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Hij zoekt het niet op, maar hij deinst nergens voor terug.
Ach, je kan ook respect hebben voor zo'n man. Veel goals en wedstrijden gespeeld in de Eredivsie. Toch een legende.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in dat geval care, want psv. Kutboeren
Je hoeft niet groot en sterk te zijn om nergens voor terug te deinsen hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
staat dat ook in dat boek?
Maar ja wat wil je als je zo groot en sterk bent. natuurlijk deins je dan niet terugEen mertens/cabral/castaignos/aisatti, anita etc deinsen wel terug dan.
nee, geen zin in discussiëquote:
nou, als je slim bent wel. Als je zo'n opdondertje bent (zoals Mertens) dan kan je beter geen ruzie zoeken met een Ibra, Chiellini, Marcelo of douglasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hoeft niet groot en sterk te zijn om nergens voor terug te deinsen hoor
of niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach, je kan ook respect hebben voor zo'n man. Veel goals en wedstrijden gespeeld in de Eredivsie. Toch een legende.
Wat kunnen ze doen op het veld?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nou, als je slim bent wel. Als je zo'n opdondertje bent (zoals Mertens) dan kan je beter geen ruzie zoeken met een Ibra, Chiellini, Marcelo of douglas
klopt, maar dan meteen /care psv. kutboeren slaat natuurlijk ook nergens op.quote:
Marcelo beste kopper hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nou, als je slim bent wel. Als je zo'n opdondertje bent (zoals Mertens) dan kan je beter geen ruzie zoeken met een Ibra, Chiellini, Marcelo of douglas
zidane? En veel. Je kan echt veel schoppen op een veld zonder dat de scheidsrechter het ziet hoor. Geloof me, marcelo pakt Fernandez dit jaar nog wel terug als die er in staat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat kunnen ze doen op het veld?
Juist, niks.
moet je al die mongolen hier op de camping ns zienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt, maar dan meteen /care psv. kutboeren slaat natuurlijk ook nergens op.
Gaat hij dan Zidane nadoen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zidane? En veel. Je kan echt veel schoppen op een veld zonder dat de scheidsrechter het ziet hoor. Geloof me, marcelo pakt Fernandez dit jaar nog wel terug als die er in staat.
Je moet er maar blij mee zijn met een speler die iemand terug gaat pakken. Ik vind het al not done als Fernandez iemand per ongeluk iets aandoet, laat staan bewust een kopstoot.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zidane? En veel. Je kan echt veel schoppen op een veld zonder dat de scheidsrechter het ziet hoor. Geloof me, marcelo pakt Fernandez dit jaar nog wel terug als die er in staat.
Zidane is ook een enkele keer. Gebeurd 1/1000 denk ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zidane is ook een enkele keer. Gebeurd 1/1000 denk ik
?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je al die mongolen hier op de camping ns zienkutboeren.
iK zeg nergens dat ik er blij mee ben hoor. maar als iemand mij een kopstoot uitdeelt, en ik moet nog 1x tegen hem dan zou ik wel weten wat ik ging doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet er maar blij mee zijn met een speler die iemand terug gaat pakken. Ik vind het al not done als Fernandez iemand per ongeluk iets aandoet, laat staan bewust een kopstoot.
alle psv fans zijn boeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
?
wat is er dan? en niet alle boeren zijn psv fan, in tegendeel zelfs.
nee gewoon nee.quote:
Volgens dat ene liedje wel. Maar de meeste joden willen niet met die club geassocieerd worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee gewoon nee.
Alle ajax fans zijn joden dus?
Die strength!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
IF Ifill lijkt mij wel een geinige silver RW
79 pace
78 shooting
in de 70 passing
79 dribbling ofzo
4* skill 4* WF
Jammer dat hij uit een kut league komt en uit een kut land.
86 strength
90 finishing
zijn gewoon termen, en niks van waar. Er zitten bij psv en ajax allemaal van dat Tokkies volk, dat kan nooit een boer zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens dat ene liedje wel. Maar de meeste joden willen niet met die club geassocieerd worden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Iemand iets kopen?
[ afbeelding ]
Marktconforme prijzen, vrienden maak je maar in de zandbak.
Misschien UP Aguero maar naast TOTY RvP
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |