Dag allemaal,
wie houdt er ook zo van oorlikken en vooral van gelikt worden aan zijn oren? Ik word helemaal gek van oorlikken, zeker als een meisje haar tong in mijn oor stopt en daar flink tekeergaat en lekker met mijn oorsmeer speelt. Ik kan daar zelfs zo bevredigd door raken dat ik geen orgasme meer nodig heb.
Nu heb ik sinds kort een vriendinnetje dat vóór mij nog maagd was.
Toen we voor het eerst seks hadden, probeerde ik aan haar oren te likken waarop ze me afwijzend wegduwde: "Bah!"
Ik schrok daar nogal van: ten eerste: ik heb seks met je en dan wil je niet dat ik aan je oren lik... bestaat er zoiets als bah tussen de lakens? (Kijk als ik 'r nou in d'r bek wilde schijten, à la)
Toen heb ik haar dus gesmeekt om in elk geval míjn oren te likken maar ook dat vond ze maar "vies". "Oren zijn niet om te likken".
Pijpen wil ze trouwens ook niet.
Nou heb ik dus net een paar maanden terug een meid gehad die alles bij me deed en geil vond; ik spuugde haar in haar mond...geil. Ik befte haar oren alsof er honing in zat...geil. Ze stopte een vinger in mijn reet....geil. En nu zit ik hiermee!
Seksueel voel ik me nu minder opgewonden omdat zij blijkbaar niet bereid is "all out" te gaan, alles met me te doen.
Mijn vragen:
-wie vindt oorlikken ook zo Goddelijk?
-hoe overtuig ik mijn vriendin dat ze mijn oren moet likken en ook vooral in mijn oren? ze heeft laatst na lang smeken al aan mijn lel gelikt wat ze niet gek vond maar verder wilde ze niet gaan.
-wie zou het accepteren als zijn vriend(in) bij zoiets toch helemaal niet smerigs al zou zeggen dat hij/zij dat niet wil?
-wie is het met me eens dat je geen totale bevrediging kunt krijgen als je vriend(in) niet alles doet wat je wilt in bed?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.