abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:09:27 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114333335
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:10:49 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114333411
Het is tijdelijk en we willen niet in iets waar we mss na een halfjaar alweer uit moeten. Bovendien hadden we afgesproken nog even een te wachten en nog wat te sparen :P. Ook maar eens afwachten hoe het straks komt met de onbelaste reiskostenvergoeding...

* Viking84 mooie huis weer wegklikt.
Niet meer actief op Fok!
pi_114333417
:D kriebeltrui
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:11:16 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114333428
Die TT O+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:13:04 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114333503
Maria, je mag echt nog wel een T hoor :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114333506
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef Xennia het volgende:
Ik ben echt zo pissig en verontwaardigd. Vriendje doet zwaar lichamelijk werk op onregelmatige tijden. Op zondag heeft hij zich ziek gemeld omdat hij iets heeft wat op voorhoofdsholte-ontsteking lijkt. Pijn achter zijn ogen; als hij van links naar rechts wil kijken doet dat veel pijn. Hoofdpijn, huidpijn, spierpijn, algehele malaise.

Zijn chef vroeg hem die zondag of hij al bij de dokter was geweest. Op zondag :') Hij meldde zich ziek met buikpijn/misselijk en last van zijn ogen en hoofd.

Vandaag belde de bedrijfsarts. Zij vond dat buikpijn en misselijk zijn niet bij de holte-klachten paste en vertrouwde de boel niet. Ze wilde op huisbezoek komen (vriendje is nu bij mij en het kantoor van de arbo is anderhalf uur rijden hier vandaan).

Het mens kwam langs en vond dat hij er niet ziek uit zag. Ze heeft zijn temperatuur opgenomen (nu 37,3, gister was het 38,5 maar vanmorgen had hij ook pijnstillers genomen die de koorts onderdrukken). Ook nam ze zijn bloeddruk op en deze was normaal. Alsof je trouwens altijd koorts moet hebben om ziek te zijn.

Het mens vond dat hij dus niet ziek genoeg kon zijn om thuis te blijven. Hij kon met paracetamol best weer aan het werk en anders zou vandaag hem gewoon een snipperdag kosten. Volgens haar mocht je er 6 tot 8 slikken per dag dus dat moest hij dan maar doen. Hij werkt aan gevaarlijke machines, dus lijkt me geen goed plan. Hij moet voortdurend trappen op en af lopen en zware spullen sjouwen en dat is echt niet te doen met zijn oog- en hoofdpijn.

NB: vriendje is al anderhalf jaar niet ziek geweest en is een harde werker.

Ik heb met mijn eigen huisarts gebeld en die vond het een belachelijke toestand. De arbomevrouw is niet medisch onderlegd en kan niet beoordelen hoe ziek vriendje is. Ik heb een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en hoop dat zij iets op papier gaat zetten.
En we gaan natuurlijk een klacht indienen op zijn werk. Waar doe je zoiets? Bij PZ?
ik heb hier wel vaker van gehoord, vooral bij uitvoerend personeel gedragen werkgevers zich wel vaker zo.

En de arbo arts werkt voor het bedrijf en niet voor je vriend...als je snapt wat ik bedoel :P

Je kan ML ook nog ff een PM/DM sturen, die kan er vast ook wel wat zinnigs over zeggen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114333562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:45 schreef MevrouwPuff het volgende: Een arboarts is wel een arts en dus medisch onderlegd, al is hun rol tussen werknemer en werkgever nogal eens dubieus. Als er een andere arbomedewerker kwam, mag je in elk geval vragen bij de arts te komen.
Nou nee. Vriendin van mij is absoluut geen arts, maar werkt wel bij een Arbo instelling, en praat met werknemers om te beoordelen of ze echt ziek zijn en plannen te maken om ze zo snel mogelijk terug op de werkvloer te krijgen...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:18:41 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114333794
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nou nee. Vriendin van mij is absoluut geen arts, maar werkt wel bij een Arbo instelling, en praat met werknemers om te beoordelen of ze echt ziek zijn en plannen te maken om ze zo snel mogelijk terug op de werkvloer te krijgen...
^^

Was laatst ook een docu over op tv, over zo'n bedrijf dat mensen (geen artsen) in dienst had die allemaal medische vragen stelden en zo probeerden te beoordelen of iemand wel of niet weer aan het werk kon :N. Dat bedrijf bestaat nu niet meer, geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:20:03 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114333864
Toetje

Bord kwark, yoghurt, vla, fudge ( :') ) basterdsuiker en rabarbermoes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114333951
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Toetje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_114333982
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^

Was laatst ook een docu over op tv, over zo'n bedrijf dat mensen (geen artsen) in dienst had die allemaal medische vragen stelden en zo probeerden te beoordelen of iemand wel of niet weer aan het werk kon :N. Dat bedrijf bestaat nu niet meer, geloof ik.
Of artsen die nergens meer aan de bak komen :')
pi_114334169
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Toetje

SPOILER
Jij hebt ook een lekker flink toetje :9.
Die van mij was heerlijk! Zelfgemaakte hangop (van volle yoghurt en honing) met daarbij een hele vak verse aardbeien van de markt :9~.

*Burp*
pi_114334188
Jeetje Xennia wat een verhaal! :o

Heb net zo onwijs lekker gebokst! Heb er helemaal een adrenalinerush van O+

Tof huis trouwens Vik! Maar snap je overwegingen ook goed. Moeilijk wel, als je allemaal leuke dingen ziet :)
Be someone that makes you happy
pi_114334796
Uniek bracht me op een idee. Voor mij werd het custardvla!

Lijstje:

O: volkorenbolletje met boter, ei, tomaat en thee met melk
T: ananas, frambozen en aardbeien
L: roti met kip, aardappels en boontjes
T: niets
D: een klein beetje groentenwok met rijst, want nog vol.
T: custardvla met een beetje aardbeienjam.
pi_114334977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

We zeggen ip hetzelfde. het klinkt alsof xennia's vriend niet door een arboarts gezien is en dat zou eigenlijk wel moeten.
Een arboarts heeft ook 6 jaar geneeskunde afgelegd.
Die tv uitzending was van verzuimreductie, slechte zaak was dat. (ik zou ook nooit arboarts willen zijn)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:43:25 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114335040
Fijn Nallie zo'n 'sportrush'

An... dat is weinig.. hand nootjes zal al wel helpen
pi_114335183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Nallie zo'n 'sportrush'

An... dat is weinig.. hand nootjes zal al wel helpen
Nee joh, de rotimaaltijd alleen was al 800. Ik kom vandaag op 1850 uit.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:47:24 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114335225
Dan is het goed :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:49:58 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114335346
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, je mag echt nog wel een T hoor :D
Ja ik weet het, heb alleen niet zoveel inspiratie meer :D Maar goed, na gisteren kan het ook erger :') :+

Edit: waldkorncracker met kaas want wel trek :') :+

[ Bericht 11% gewijzigd door MariaEtcetera op 17-07-2012 22:04:25 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114336365
Ik vond net een stukje gehakt in mijn kwark.
Dat was best apart. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:11:44 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114336575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben je dat van vroeger niet gewend.

Na warm eten.. standaard gekookte aardappelen, hele vette jus, rundvlees of gehaktbal, doorgekookte groente en dan in hetzelde bord het toetje :9
pi_114336867
Henk :') was het rauw of gebakken?
pi_114336887
Net lekker gegeten met vriendje, hij is nu met zijn vrienden aan het bellen. Hij was heel blij met zijn kadootjes :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:20:05 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114336994
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
:X _O-.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben je dat van vroeger niet gewend.

Na warm eten.. standaard gekookte aardappelen, hele vette jus, rundvlees of gehaktbal, doorgekookte groente en dan in hetzelde bord het toetje :9
Of je toetje lekker over je warme hap heen als je niet snel genoeg doorat :Y) .
Niet meer actief op Fok!
pi_114337027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Perruche het volgende:
Net lekker gegeten met vriendje, hij is nu met zijn vrienden aan het bellen. Hij was heel blij met zijn kadootjes :D
*O*
pi_114337327
quote:
Henk :') was het rauw of gebakken?
Gebakken. Gelukkig. :D
Het zag er trouwens wel een beetje uit als een framboos. :P

Is je vriendje jarig Perr?
Doe wat je niet durft.
pi_114337352
Smaakte het ook naar framboos??
pi_114337417
Suf. Tas vergeten bij een vriendinnetje. Twee keer verkeerd uitgechecked vandaag en gister a ¤16 euro. Dus twee keer een stuk naar huis moeten lopen :') Sleutels kwijt. Chaos. Sleutel paar 1 weer terug gevonden, verdenk huisgenootje dat altijd haar sleutels kwijt is dat ze ze even mee heeft genomen.. Die 'leent' wel vaker dingen

Gaat lekker hier :+
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:29:33 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114337568
quote:
O+ *O* Gaat lekker tussen Parkiet en vriendje laatste tijd he? Tof! O+
pi_114337588
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y
pi_114337631
:o coco wat ben je mooi!! helemaal niet aangekomen behalve je buik is niets groter!!!
pi_114337643
Gefeliciteerd P!

En fijn dat het lekker gaat :Y!!
pi_114337692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef Perruche het volgende:
Smaakte het ook naar framboos??
Nee! :D Ik had het gelukkig ook door voordat ik het in mijn mond stak. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114337722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee! :D Ik had het gelukkig ook door voordat ik het in mijn mond stak. :P
Hahaha!

Op zich kan yoghurt saus best lekker zijn bij gehakt, maar dan met chili in een tortilla ofzo. Of als zaziki!
pi_114338005
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hahaha!

Op zich kan yoghurt saus best lekker zijn bij gehakt, maar dan met chili in een tortilla ofzo. Of als zaziki!
Ja! Of bij Indiaas eten, dan is een raita echt superlekker. :9

Op zich wel fijn dat het een stukje gehakt was trouwens, en geen stuk broccoli of paprika ofzo. :P

Mijn hartslag is trouwens niet boven de 171 uitgekomen in de sportschool. *)
En ook niet echt veel onder de 130 gekomen overigens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114338322
Ik heb een artisjok :9 Twee zelfs! Wil denk ik een dipsausje maken en dan de blaadjes dippen met een sausje :9
pi_114338572
Dit was trouwens mijn poezel:

quote:
pi_114338811
dank voor de reacties. Goed om te weten dat jullie ook verbaasd verontwaardigd zijn.
Vriendje heeft zich net weer getemperatuurd (anaal) en heeft 38,2. Mevrouw arbo-nietsnut heeft hem alleen maar onder zijn tong getemperatuurd.
pi_114339080
Xennia, waarom moet dat tussen haakjes er nu weer bij :')

Verder wel een bagger situatie, sterkte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 17-07-2012 23:02:58 ]
  Vis een optie? dinsdag 17 juli 2012 @ 23:59:12 #41
70532 loveli
N
pi_114342625
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef Xennia het volgende:
Ik ben echt zo pissig en verontwaardigd. Vriendje doet zwaar lichamelijk werk op onregelmatige tijden. Op zondag heeft hij zich ziek gemeld omdat hij iets heeft wat op voorhoofdsholte-ontsteking lijkt. Pijn achter zijn ogen; als hij van links naar rechts wil kijken doet dat veel pijn. Hoofdpijn, huidpijn, spierpijn, algehele malaise.

Zijn chef vroeg hem die zondag of hij al bij de dokter was geweest. Op zondag :') Hij meldde zich ziek met buikpijn/misselijk en last van zijn ogen en hoofd.

Vandaag belde de bedrijfsarts. Zij vond dat buikpijn en misselijk zijn niet bij de holte-klachten paste en vertrouwde de boel niet. Ze wilde op huisbezoek komen (vriendje is nu bij mij en het kantoor van de arbo is anderhalf uur rijden hier vandaan).

Het mens kwam langs en vond dat hij er niet ziek uit zag. Ze heeft zijn temperatuur opgenomen (nu 37,3, gister was het 38,5 maar vanmorgen had hij ook pijnstillers genomen die de koorts onderdrukken). Ook nam ze zijn bloeddruk op en deze was normaal. Alsof je trouwens altijd koorts moet hebben om ziek te zijn.

Het mens vond dat hij dus niet ziek genoeg kon zijn om thuis te blijven. Hij kon met paracetamol best weer aan het werk en anders zou vandaag hem gewoon een snipperdag kosten. Volgens haar mocht je er 6 tot 8 slikken per dag dus dat moest hij dan maar doen. Hij werkt aan gevaarlijke machines, dus lijkt me geen goed plan. Hij moet voortdurend trappen op en af lopen en zware spullen sjouwen en dat is echt niet te doen met zijn oog- en hoofdpijn.

NB: vriendje is al anderhalf jaar niet ziek geweest en is een harde werker.

Ik heb met mijn eigen huisarts gebeld en die vond het een belachelijke toestand. De arbomevrouw is niet medisch onderlegd en kan niet beoordelen hoe ziek vriendje is. Ik heb een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en hoop dat zij iets op papier gaat zetten.
En we gaan natuurlijk een klacht indienen op zijn werk. Waar doe je zoiets? Bij PZ?
ML-etje weet wel wat je wel en niet aan je werkgever hoeft te vertellen, aan een niet-arts hoef je alleen te melden dat je ziek bent en wat je berblijfadres is.Je hoeft niet eens binnen te blijven als dat je genezing bevordert.

Was de arbo-mevrouw een arts of een niet-arts? Mijn bloeddruk is niet verhoogd als ik ziek ben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Xennia het volgende:
dank voor de reacties. Goed om te weten dat jullie ook verbaasd verontwaardigd zijn.
Vriendje heeft zich net weer getemperatuurd (anaal) en heeft 38,2. Mevrouw arbo-nietsnut heeft hem alleen maar onder zijn tong getemperatuurd.
Rectaal is tussen de 0.5 en 1 graad hoger dan oraal. Twijfel aan de kwalificaties van mevrouw als ze onder de tong meet en daar geen correctie op toepast.

Gang van zaken lijkt erop alsof het ziekteverzuim een beoordelingspunt is van zijn leidinggevende waar hij (leidinggevende dus) er niet zo goed voorstaat.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 00:10:18 #42
70532 loveli
N
pi_114343131
En koorts heeft nut. Paracetamol niet.
crap in = crap out
pi_114349360
Goodmorning!
over ex gedroomd :o

Verder ben ik hartstikke ziek en ben ik de hele nacht wakker geworden door mijn gehoest enz. Het was toch zomer :?!!
pi_114349925
Onder de tong? :')
Een beetje een arts heeft tegenwoordig toch gewoon een oorthermometer?

En mogge.
Prob beterschap!

Ik heb geslapen *O* maar ontzeeeettend wazig, dus nu lekker met deken op de bank.
lijstje doe ik maar ff niet, wat lukt is mooi :)
pi_114349933
Mogge!

Beterschap Prob!

Vandaag werkdagje, maar zo eerst naar de sportschool :)
Net een cracker met pindakaas en banaan op :9
pi_114350005
Heb het hele internet al bekeken dus nu is het tijd om beter te worden :+!!!

Is Co eigenlijk op vakantie?
pi_114350020
Mogguh!

Hij 's cute, Billy! O+
Co heeft visite trouwens ;)

Goed bezig, Nallster en HPKW ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 18 juli 2012 @ 08:54:42 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114350129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Tof ^O^.

Goeiemorgen :). Muggenbulten }:|. Bijna weekend *O*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 08:56:04 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114350152
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:45 schreef Probability het volgende:
Dit was trouwens mijn poezel:

[..]

Was of is? :P Heb ik gemist dat jij tegenwoordig ook een poes hebt? :P.

Cute beestje idd :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_114350177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Was of is? :P Heb ik gemist dat jij tegenwoordig ook een poes hebt? :P.

Cute beestje idd :Y.
Was! Toen ik uit huis ging is hij verdronken helaas.. Dus heb alleen de foto's nog en kwam die toevallig tegen!
pi_114350227
Ohai!

Ontbijt :9
pi_114350238
Xennia, wat een verhaal idd :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef Perruche het volgende:
O+

En thx Perruche :s) Geloof dat het idd wel meevalt met het bijkomen, zat gisteren tegen de 71kg. Betekent dat ik nu 4/4,5kg ben aangekomen. Als ik blijf doorgaan volgens de gemiddelden, dan ga ik uitkomen op +12,5kg. Ben ik niet ontevreden mee als dat idd zo is.

Mgoed, ik wil uiteindelijk terug naar zo'n 60kg. Dus mijn startgewicht (66/67) lag sowieso al flink wat kilo's boven mijn streefgewicht :+

En niks groter behalve mijn buik? Niks? }:| Dan heb je m'n tetten geloof ik nog niet gezien :7 :+

Ik ga zo eens richting de supermarkt wandelen om een (iets later) ontbijt te scoren. Vandaag geslapen tot 8.30u. Was niet helemaal de bedoeling, want had gelijk met M willen opstaan. Maar weer in slaap gevallen :+
pi_114350252
Doe maar een foto van je tetten coco!! :9
pi_114350253
Poezels O+

En, oohh! Ik hoop heel hard dat de vermiste poezel binnenkort weer terug is. Tis echt niet fijn als er iets met je beestje is of als je beestje kwijt is ;( ... :*
pi_114350277
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:01 schreef Perruche het volgende:
Doe maar een foto van je tetten coco!! :9
Sure, sec.
pi_114350288
Aaww beterschap Prop!

DaD en LieLie gaan vandaag op vakantie toch? Heel veel plezier! *O*

Lie, zou ik een linkje mogen naar de blog die jullie gaan bijhouden?
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:06:30 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114350337
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:04 schreef Vlierbloesem het volgende:
Aaww beterschap Prop!

Gaan ze samen op vakantie, wat leuk! O+
Niet meer actief op Fok!
pi_114350340
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Sure, sec.
Ik heb 'm wel even in een spoiler gezet en haal 'm zo weer weg.

Tetten:

SPOILER
pi_114350344
:o heb ik buiken gemist?
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tof ^O^.

Goeiemorgen :). Muggenbulten }:|. Bijna weekend *O*.
:? wat kun je nou voor last hebben van een muggebult?

Mijn ontbijt was weer 2 dikke plakken waldkorn met smeerkaas, plukje basilicum en plakjes schinken :9~ met een banaan en groot glas melk.
:@ heb voor 't weekend een pak yogho yogho peer gekocht en er staat van vorig weekend nog 3/4 fles Dr Pepper (zelf ook verbaasd dat ik me zo goed kan inhouden :D) :@
Laatste tijd heel vaak dat ik 's ochtends zin in vet heb en het heeft geen verkeerde uitwerking volgens mij, vetrichel op onderbuik slinkt toch een beetje in *O* Niet dat het perse met vettig ontbijt te maken heeft, gok eerder die 2 bth minder bij m'n L...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114350360
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:04 schreef Vlierbloesem het volgende:
Aaww beterschap Prop!

Ik stuur je een pm!
pi_114350393
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gaan ze samen op vakantie, wat leuk! O+
:D.

Dankje Lie!
pi_114350433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb 'm wel even in een spoiler gezet en haal 'm zo weer weg.

Tetten:

SPOILER
pi_114350434
:D coco!!

Ik heb al 1 ding van mijn werk to do lijstje afgemaakt *O*. Eerst het makkelijkste natuurlijk!

En ik heb mijn nieuwe hakken aan, ik voel me onwijs lang :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:12:14 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114350444
@ Viz: muggenbulten jeuken als een gek }:|.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:12:42 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114350452
Veel plezier, DaD en LieLie! (al dan niet samen :P).

Mag ik ook een linkje naar je blog, Lie? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_114350508
Ik wil even mijn sportschema posten van deze week, een beetje WOG je weet!

Ma: 5,5 km hardlopen
Di: eten :9
Vandaag: bodypump
Morgen: niets :D
Vrijdag: bodybalance
Zaterdag: 5,5 km hardlopen
Zondag: bodypump.

Goed wel, toch?
pi_114350516
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier, DaD en LieLie! (al dan niet samen :P).

Mag ik ook een linkje naar je blog, Lie? :)
Nee, niet samen ;)

Stuur je een pm :)
pi_114350520
Prima zelfs, Perr ^O^
Die planningen van 5 dagen achtereen sporten vind ik maar niks :P Rust is net zo belangrijk.

:D draai dat filmpje van Mc al sinds gister helemaal grijs...

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:12 schreef Viking84 het volgende:
@ Viz: muggenbulten jeuken als een gek }:|.
Och, een beetje jok :{w :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:17:02 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114350533
Ik spam 'm gewoon nog maar een keer :7

_O_
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114350557
Planning:
O: Bulgaarse yoghurt met een half doosje mango, drie mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami/vega-ham (en komkommer)
L: Waldkorn boterham met zachte geitenkaas gegrild in de oven met wat honing, waldkorn boterham met kipfilet, mueslicracker met biefstukworst (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, gerookte kipfilet en kiwi’s
D: Fusilli met courgette, ricotta, tonijn en citroen.
T: Fruitkwark met een halve verse ananas
pi_114350577
On our way! Jullie al vertrokken, Lie?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114350602
Ik kwam dit plaatje tegen. Ik moest lachen. Het is een boze koala.

Verder wou ik dat ik vakantie had maar dat heb ik niet.
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:21:38 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114350605
Fijne vakantie voor de vakantiegang(st)ers!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114350638
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
On our way! Jullie al vertrokken, Lie?
Jep, op Amersfoort nu ;)
pi_114350655
Veel plezier *O* lekker man, vakantie!
pi_114350659
Veel plezier DaD en Lie :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:26:29 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114350690
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik spam 'm gewoon nog maar een keer :7

[ afbeelding ]

_O_
Dus jij en Duvel slapen onder zo'n ding? :P

Vette bestemming, Lie! *jaloers*

Waar gaat DaD ook alweer naartoe? :@
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:26:49 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114350694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:21 schreef Probability het volgende:

[ afbeelding ]

Alsof jij niet boos zou zijn als je in het water was gedonderd :{w.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:27:17 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114350706
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O yes! En sinds we dat ding hebben, nooit meer een gebroken nacht door muggen!

Voor mijn huid ook wel essentieel trouwens, want muggenbult ---> litteken :).
pi_114350725
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:21 schreef Probability het volgende:

[ afbeelding ]

Koala/hond though. Edit: het echte plaatje is veel verontrustender trouwens. Of, de echte mond, bedoel ik. Geloof ik, althans. Even opzoeken :+

Ik start langzaam op vandaag...
pi_114350756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vette bestemming, Lie! *jaloers*

Waar gaat DaD ook alweer naartoe? :@
Ruwweg: Boston, New York, vliegen naar Denver, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles, San Francisco.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114350762
Fijne Vakantie DaD en Lie!

Ik heb ook altijd last van mijn muggebulten. Wat normaal een klein bultje oplevert, wordt bij mij een schijf. Mijn schoonmoeder heeft voor mij lavendelolie uit Frankrijk meegenomen. Dat zou verzachtend werken. Ik natuurlijk sceptisch, maar het werkt echt! :o
pi_114350768
Muggen lusten mij niet meer :') en als ik er toch es eentje hoor, smeer ik deetspul, dat staat op mijn nachtkastje. Werkt prima.
De meisjes slapen wel onder een klamboe.
pi_114350792
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ruwweg: Boston, New York, vliegen naar Denver, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles, San Francisco.
Dat wordt vast te gek!! :D Klinkt tof iig!
pi_114350796
Mar, heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
pi_114350799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Koala/hond though. Edit: het echte plaatje is veel verontrustender trouwens. Of, de echte mond, bedoel ik. Geloof ik, althans. Even opzoeken :+

Ik start langzaam op vandaag...
Is dat ene kruising tussen een koala en hond? Nee toch?
pi_114350804
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:33:33 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114350835
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wow, ook al zo tof! Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn, wil het zelf ook nog een keer doen ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_114350839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Is dat ene kruising tussen een koala en hond? Nee toch?
Nee, koala met de bek van een hond erin geplakt.

Zo ziet koala bek eruit:
pi_114350844
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mar, heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Prima kunnen slapen, wakkerworden gaat niet zo goed, maar dat is niet zo gek met die morfinedosis ook ;) tijdelijk ff zombiemodus hier.
pi_114350859
Haha _O-

Waarom kenden jullie dat plaatje al :P?
pi_114350869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef MarMar het volgende:

[..]

Prima kunnen slapen, wakkerworden gaat niet zo goed, maar dat is niet zo gek met die morfinedosis ook ;) tijdelijk ff zombiemodus hier.
Fijn dat je in ieder geval fatsoenlijk hebt kunnen slapen! Hopelijk gaat t de rest van de dag ook wat beter :)
pi_114350875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Probability het volgende:
Haha _O-

[ afbeelding ]

Reddit. Althans, voor mij was het Reddit :+
pi_114350934
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fijn dat je in ieder geval fatsoenlijk hebt kunnen slapen! Hopelijk gaat t de rest van de dag ook wat beter :)
Ik ben ontzettend gevoelig voor pammen, dat slapen was ik niet zo bang voor ;) het wordt ff wazig de komende tijd, maar dat is beter dan opgerold in een hoekje met tranen in mn ogen van de pijn.
En ik heb het zowaar met mijn waas gepresteerd om de jongste in haar prinsessenjurk te hijsen en te schminken voor "juffendag"
pi_114350944
fijne vakantie voor de vakantiegangers :W

Mijn werktelefoon laadt niet op |:( /firstworldproblems

Lijstjesplanning:

O: lijnzaadcracker met sandwichspread & kalkoenfilet
T: handje nootjes
L: salade met romaine sla,radijsjes, tomaat, restje karbonade en mosterddressing
T: 2 eitjes
D: kip en avocado
S: fitness
T: shake met whey en havermout
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114350960
Hoe is dat een probleem, Aurum?! :')
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Probability het volgende:
Haha _O-

[ afbeelding ]

De resonantiefrequentie van m'n lichaam is precies 2.4Ghz waardoor ik constant in verbinding sta met alle omringende wifi-netwerken... :P

:D
pi_114351088
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:15 schreef Perruche het volgende:
Ik wil even mijn sportschema posten van deze week, een beetje WOG je weet!

Ma: 5,5 km hardlopen
Di: eten :9
Vandaag: bodypump
Morgen: niets :D
Vrijdag: bodybalance
Zaterdag: 5,5 km hardlopen
Zondag: bodypump.

Goed wel, toch?
Ik vind het een mooi lijstje. :)

Mijn lijstje:
Ma: kickfit
Di: Krachttraining
Wo: 5,5 km hardlopen
Do: krachttraining
Vr: 5,5 km hardlopen
Za: spinning
Zo: rustig hardlopen, iig 5 km, misschien 8.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Prima zelfs, Perr ^O^
Die planningen van 5 dagen achtereen sporten vind ik maar niks :P Rust is net zo belangrijk.

Rust is wel belangrijk, maar als je afwisselt valt het toch wel mee? Ik vind 5,5 km hardlopen iig een stuk minder zwaar voor mn lichaam dan een uur kickfit of krachttraining.
Doe wat je niet durft.
pi_114351130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De resonantiefrequentie van m'n lichaam is precies 2.4Ghz waardoor ik constant in verbinding sta met alle omringende wifi-netwerken... :P

[ afbeelding ]
Jij hebt te veel fringe gekeken :')
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 09:46:33 #99
70532 loveli
N
pi_114351169
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:31 schreef MarMar het volgende:
Muggen lusten mij niet meer :') en als ik er toch es eentje hoor, smeer ik deetspul, dat staat op mijn nachtkastje. Werkt prima.
De meisjes slapen wel onder een klamboe.
Ze worden knetter stoned van jou :')
crap in = crap out
pi_114351189
Ik denk dat je ook vanzelf wel aan je lichaam merkt als t teveel is!

Mijne:
Ma: krachttraining
Di: boksen
Wo: krachttraining
Do: hardlopen (ga t weer proberen)
Vr: rust
Za: krachttraining en cardio
Zo: rust
pi_114351203
Ik heb nog nooit Fringe gezien, An :@
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi lijstje. :)

Mijn lijstje:
Ma: kickfit
Di: Krachttraining
Wo: 5,5 km hardlopen
Do: krachttraining
Vr: 5,5 km hardlopen
Za: spinning
Zo: rustig hardlopen, iig 5 km, misschien 8.

[..]

Rust is wel belangrijk, maar als je afwisselt valt het toch wel mee? Ik vind 5,5 km hardlopen iig een stuk minder zwaar voor mn lichaam dan een uur kickfit of krachttraining.
Ligt er wel aan inderdaad, maar dan moet je wel goed afwisselen inderdaad. :) En als je eetpatroon goed is herstel je ook beter natuurlijk :P
pi_114351217
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze worden knetter stoned van jou :')
whehe, gewoon dikke OD joh.. allemaal dode mugjes naast mn bed sochtends :P
pi_114351232
Oh wacht, ik zeg nu wel zondag bodypump maar dat weet ik heul nog niet :')
pi_114351238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ligt er wel aan inderdaad, maar dan moet je wel goed afwisselen inderdaad. :) En als je eetpatroon goed is herstel je ook beter natuurlijk :P
Waaaaat? Toeval bestaat niet.... /Fringemodus ;)
pi_114351271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:48 schreef Perruche het volgende:
pi_114351294
Fijne Vakantie DaD en Lie!

En MarMar wat fijn dat je goed geslapen hebt vannacht!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114351330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik doe mijn best om zo netjes mogelijk te eten. :) En vooral voldoende groente en eiwitten naar binnen te proppen. :)

Vandaag:
O: koffie verkeerd, yoghurt, kwark, frambozen, 7 koren vlokken
T: banaan
L: 4 boterhammen rosbief
T: bak met griekse salade (witte kaas, tomaat, komkommer, paprika, ui, scheutje olijfolie)
D: geen idee, ergens uit eten met collega's. Denk een burger of biefstuk.
T: dansen bij Breton en misschien een biertje. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114351853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:48 schreef Perruche het volgende:
Je wilde minder van te voren plannen toch.. :+
pi_114351950
Goedemorgen!
Mijn collega's zijn er nog steeds niet, ik denk dat ze van het lekkere weer gaan genieten vandaag.

Lijstjes:
Planning voor vandaag:Gisteren:
O: muesli/yoghurt
L: 2 bth houmous, hard broodje, salade
T: appel, 2 koekjes, notentwister
T: nog iets, licht diner achtig bagel met niks
S: hardlopen 6.7 km
T: banaan en daarna ws 2 koekjes bij de koffie in een cafe, or worse. de andere bagel, 1 tonic, 1 strongbow

Planning:
O: yoghurt/muesli
L: 3 bth houmous, 150 gram rauwkost
T: appel, mss nog 1 koekje
D: tips zijn welkom

Hmm mijn planning lijkt wel wat weinig zo. Dat mag dus een uitgebreid D worden.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_114351974
BRUINE BONEN MET SPEK! :9 <- tip
pi_114352074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je wilde minder van te voren plannen toch.. :+
Sporten juist wel! Anders houd ik geen sociaal leven meer over... maar weet niet hoe laat ik zaterdag thuiskom en of ik dan wel de kracht heb om in de ochtend te gaan bodypumpen!
pi_114352083
Uh, Q, lekkere weer? Waar?
  woensdag 18 juli 2012 @ 10:21:19 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114352153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
Dat.
pi_114352235
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
In 't Zonnige Zuiden :P! Hoewel ik nu ook wel wolken zie aankomen trouwens, maar vanmorgen op de fiets naar het werk was het warm&zonnig.
pi_114352283
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef V1z0R het volgende:
BRUINE BONEN MET SPEK! :9 <- tip
Ja uhm... nee. Dat is me toch iets te zwaar geloof ik. En ik vind bruine bonen ook geen groente eigenlijk.

Maar brengt me wel op dit idee: http://www.deliciousmagaz(...)-geitenkaasbroodjes/
pi_114352377
Hier is het weer ook niet onaardig hoor! Heb zelfs goede hoop dat het lekker weer is tijdens mijn hardlooprondje in mijn lunchpauze. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114352401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Mijn collega's zijn er nog steeds niet, ik denk dat ze van het lekkere weer gaan genieten vandaag.

Lijstjes:
Planning voor vandaag:Gisteren:
O: muesli/yoghurt
L: 2 bth houmous, hard broodje, salade
T: appel, 2 koekjes, notentwister
T: nog iets, licht diner achtig bagel met niks
S: hardlopen 6.7 km
T: banaan en daarna ws 2 koekjes bij de koffie in een cafe, or worse. de andere bagel, 1 tonic, 1 strongbow

Planning:
O: yoghurt/muesli
L: 3 bth houmous, 150 gram rauwkost
T: appel, mss nog 1 koekje
D: tips zijn welkom

Hmm mijn planning lijkt wel wat weinig zo. Dat mag dus een uitgebreid D worden.
Wat zat/zit er in je salades?

Tips: In ieder geval groenten, groenten en nog eens groenten. Ik heb eerlijk gezegd gemist of je wel of niet vlees, ei en vis eet. Is ook nog wel een tip.
pi_114352417
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:24 schreef MarMar het volgende:
Veel plezier DaD en Lie :)
^^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114352422
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik ben onbereikbaar voor mijn klanten :P Dan raken ze gefrustreerd enzo :')
pi_114352507
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:30 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat zat/zit er in je salades?

Tips: In ieder geval groenten, groenten en nog eens groenten. Ik heb eerlijk gezegd gemist of je wel of niet vlees, ei en vis eet. Is ook nog wel een tip.
Salades zijn veel groente, gisteren een zo groot mogelijke berg op een ontbijtbordje die bestond uit bloemkool, bleekselderij, tomaat, wortel, komkommer, sla met een yoghurtdressing. Vandaag is het een zakje rauwkost zonder dressing. Vis/vlees/ei eet ik gewoon, dat komt ook zeker vanavond weer bij het avondeten. Wel opvallend weinig groente ook de laatste dagen inderdaad, dus zal vanavond een combi vlees&veel groente maken.

edit: die hardlooptraining is erg fijn, maar het is wel onmogelijk om fatsoenlijk te eten/koken rondom dat lopen.
pi_114352566
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
:o heb ik buiken gemist?

[..]

:? wat kun je nou voor last hebben van een muggebult?
Nou, als je midden in de nacht gestoken wordt naast een ring en je vinger vervolgens enorm opzwelt, doet dat verrekte zeer en eindig je op de eerste hulp omdat de bewuste ring niet meer af wil en je vinger afknelt. :')

True story.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114352567
;( Maar het zit vol met goede KH's, eiwitten, calcium, kalium, fosfor, zink, vezels.... Serieus, bruine bonen zijn zo gezond als maar kan!

En je wordt er groot en sterk van :7
pi_114352662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:34 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Salades zijn veel groente, gisteren een zo groot mogelijke berg op een ontbijtbordje die bestond uit bloemkool, bleekselderij, tomaat, wortel, komkommer, sla met een yoghurtdressing. Vandaag is het een zakje rauwkost zonder dressing. Vis/vlees/ei eet ik gewoon, dat komt ook zeker vanavond weer bij het avondeten. Wel opvallend weinig groente ook de laatste dagen inderdaad, dus zal vanavond een combi vlees&veel groente maken.

edit: die hardlooptraining is erg fijn, maar het is wel onmogelijk om fatsoenlijk te eten/koken rondom dat lopen.
Top!
pi_114352671
Q, hoe laat is die traiing dan? Kan je niet gewoon overdag bij de lunch "warm" eten en dan in de avond broodmaaltijd?
pi_114352678
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nou, als je midden in de nacht gestoken wordt naast een ring en je vinger vervolgens enorm opzwelt, doet dat verrekte zeer en eindig je op de eerste hulp omdat de bewuste ring niet meer af wil en je vinger afknelt. :')

True story.
Knap vervelend! :o
Ja doei.
pi_114352707
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

True story.
Ja... ehm... da's kut... :@
pi_114352789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Knap vervelend! :o
Gelukkig was de VU maar 5 minuutjes fietsen van vriendjes toenmalige woning :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114352798
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:39 schreef Perruche het volgende:
Q, hoe laat is die traiing dan? Kan je niet gewoon overdag bij de lunch "warm" eten en dan in de avond broodmaaltijd?
Om 19 uur. Ik doe dat ook regelmatig, uitgebreider (en later) lunchen op het werk, maar vanwege de vakantie is de fatsoenlijke kantine dicht dus lukte dat nu niet. Ik vind gefrituurde hamburgers niet echt een vervanging voor de avondmaaltijd. En ze hebben wel iets van wok, maar dat is voornamelijk noedels en saus, een klein beetje vlees/vis en amper groente, dus ook niet echt een optie. Normaal eet ik dan thuis na het trainen nog kwark en iets van groente, maar omdat ik nog wat ging drinken met vriendinnen wilde dat ook niet echt.
pi_114352888
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:44 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Om 19 uur. Ik doe dat ook regelmatig, uitgebreider (en later) lunchen op het werk, maar vanwege de vakantie is de fatsoenlijke kantine dicht dus lukte dat nu niet. Ik vind gefrituurde hamburgers niet echt een vervanging voor de avondmaaltijd. En ze hebben wel iets van wok, maar dat is voornamelijk noedels en saus, een klein beetje vlees/vis en amper groente, dus ook niet echt een optie. Normaal eet ik dan thuis na het trainen nog kwark en iets van groente, maar omdat ik nog wat ging drinken met vriendinnen wilde dat ook niet echt.
Hm, ok. Ik ga ook wel eens om 19:00 sporten, ben dan 20:30 thuis. Eet dan gewoon een omelet met tomatensalade en twee sneden brood, ofzo. En van te voren iets van nootjes.
pi_114352890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja... ehm... da's kut... :@
Oh ja, meer dan 50 bulten in je enkel alleen al is ook niet heel grappig meer. Ik dacht ook eens gezellig te zijn op een tuinfeest toen ik vergeten was deet mee te nemen.

Tegenwoordig heb ik er niet meer zo'n last van gelukkig, muggenhorren voor het raam helpen ook :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114352920
:D mogge!

Muggen, die komen er niet in, rolhorren ftw.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114352927
Oeh, dit doet me denken een keer in italie, daar heb je van die dikke steekmuggen, en echt 30 op 1 been :'). verschrikkelijk!
  woensdag 18 juli 2012 @ 10:50:34 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114352964
De klamboe (niet die grote) gaat ook mee op vakantie :Y.
pi_114353012
In Colombia was een mevrouw heftig onder de indruk van de hoeveelheid muggenbeten die ik had op mijn kuiten. B-)
Geen klamboe's in mijn huis overigens. En op vakantie vind ik het ook maar ondingen. Tenzij ze me willen opeten. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114353024
Misschien omdat muggen mij eigenlijk nooit moeten hebben dat ik het iets bagatelliseer :@
pi_114353054
Vroeger was ik allergisch voor muggenbeten. Kreeg echt enorme bulten, als ik in mijn hand gestoken werd kon ik mijn vingers niet meer bewegen zo erg had ik er last van. Heb toen een paar jaar in de zomer een soort kleine korreltjes gegeten van de homeopaat en werd helemaal niet gestoken als ik die dingen at.
Nu ben ik eroverheen gegroeid en als ik nu wordt gestoken door een mug en ik ga niet krabben dan is de muggenbult in een uurtje weg..
pi_114353057
Wij slapen aan zee op Sicilie (bijna letterlijk boven de zee hangt het balkon van ons appartement O+ )
Mijn ervaring is dat bij zee amper tot geen muggen zijn.
En de deet gaat wel mee.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:00:39 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114353219
Nouja, ze moeten mij altijd hebben, ik krijg er gigantische plekken van waar ik vervolgens littekens aan overhoud. Ik neem het onhandige van een klamboe graag voor lief.
pi_114353303
Vind die klamboe wel romantisch O+

En ik ben ook allergisch voor ze, bijwerking van de lipoedeem.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:07:39 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114353420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef V1z0R het volgende:
Misschien omdat muggen mij eigenlijk nooit moeten hebben dat ik het iets bagatelliseer :@
Ik denk het.

Onder de muggenbulten zitten is echt niet tof :N.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:08:13 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114353433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:54 schreef MarMar het volgende:
Wij slapen aan zee op Sicilie (bijna letterlijk boven de zee hangt het balkon van ons appartement O+ )
Mijn ervaring is dat bij zee amper tot geen muggen zijn.
En de deet gaat wel mee.
* Viking84 woont bij de zee O+.

Wel veel vliegjes in het park :{w. Zonnebril op, mond dicht, neus dichtknijpen als je erdoorheen fietst.
Niet meer actief op Fok!
pi_114353710
Ik krijg ook (bijna) nooit muggenbulten. Maar ze zijn wel superkut en pijnlijk!
pi_114353721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:49 schreef Perruche het volgende:
Oeh, dit doet me denken een keer in italie, daar heb je van die dikke steekmuggen, en echt 30 op 1 been :'). verschrikkelijk!
Tijgermuggen check, verhuizen steeds verder naar het noorden van Europa :(
pi_114353771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ze moeten mij altijd hebben, ik krijg er gigantische plekken van waar ik vervolgens littekens aan overhoud. Ik neem het onhandige van een klamboe graag voor lief.
^^ :(
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 11:30:49 #147
70532 loveli
N
pi_114354192
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je neemt Phaidra mee, mosquito-magnet.
crap in = crap out
pi_114354438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Of je neemt Phaidra mee, mosquito-magnet.
Past gewoon in je handbagage ook nog :+
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:52:30 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114354939
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

In Spanje was ik ook zo lek als een mandje geprikt, vooral op mn benen :') Enorme rode bulten waren dat ook geworden, ik zag als ik met een rokje liep af en toe mensen staren :') Achja :+
pi_114354968
quote:

[..]

_O-
Ja doei.
pi_114355842
quote:

[..]

_O-

Gratisch vakantie ftw *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 12:15:04 #152
70532 loveli
N
pi_114355890
quote:

[..]

De asseccoires niet :N
crap in = crap out
pi_114356012
Had vanochtend bij het ontbijt de harde muesli alvast in melk gegooid. Net opgegeten en nu was het behoorlijk zacht. Eet wel een stuk makkelijker op :)
Gisteravond toch nog even stukje gefietst kilometer of 15, heb een nieuwe stationsfiets gekocht. Kan ik weer even vooruit.
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:21:59 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114356180
quote:

[..]

:D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:22:15 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114356189
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef loveli het volgende:

[..]

True :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114356378
Ik zit bij de kapper, Ik ga vreemd!! Haha heb al bijna 8 jaar dezelfde..

Vind het doodeng helemaal nu de receptioniste begint over dat hij altijd BNer knipt. I don't care als hij maar goed knipt haha!!!!
pi_114356540
ik denk dat die klamboe niet veilig zou zijn bij ons. Ik slaap altijd superonrustig :')
vanmorgen lag mijn boek weer op de grond. Geen idee wat ik nou gedaan heb :') :?

En de muggen vliegen over mij heen en gaan zo door naar mijn lief *;
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:37:05 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114356842
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef loveli het volgende:

[..]

[Vik]

Accessoires.

[/Vik]
pi_114356864
O: beker melk (niks in huis, dus daarna naar de Ah gewandeld)
T: hardgekookt eitje
L kaiserbroodje met achterham, 2 glazen aardbeien/banaan-smoothie
T: beetje aardbeienvla
T: banaan
T: botherham met ham/pindakaas of gebakken eitje met een boterham
D: nog geen idee
T: nog geen idee
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 12:37:59 #160
70532 loveli
N
pi_114356885
Potdimme!
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:39:44 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114356961
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[Vik]

Accessoires.

[/Vik]
Die was me niet eens opgevallen :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:41:46 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114357042
Nog ruim 3 uurtjes. Ben m'n sportspullen vergeten, dus geen sport vandaag. Dan maar alvast afwassen vanavond, hoeft dat morgenochtend niet meer. En nog even bankhangen met de kat O+.

Morgen.ga.ik.weer.naar.huis O+ *O* *O* *O*. Wel jammer dat ik dan weer meer reistijd heb, maar dat went ook wel weer :+. Het 'nieuwige' van bijna elke dag als eerste op het werk zijn is er ook alweer af :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_114357306
quote:
8s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef loveli het volgende:
Potdimme!
Doe eens lief tegen Vik! }:|
pi_114357349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

LOLOLOLOLOL!!!

Hij moest heel even klikken, maar toen had ik 'm :D :D :D _O- _O- _O- _O_
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 12:49:38 #165
70532 loveli
N
pi_114357371
^^
crap in = crap out
pi_114358118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je bent op dreef vandaag :+
pi_114358620
5,5 km, beuken tegen de wind in, heerlijk vals plat op de Erasmusbrug, zonder hooikoorts of extra astma medicatie en dan toch 7 min/km lopen.
Ik ben niet ontevreden.

Nu maar even wat eten. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114360367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: beker melk (niks in huis, dus daarna naar de Ah gewandeld)
T: hardgekookt eitje
L kaiserbroodje met achterham, 2 glazen aardbeien/banaan-smoothie
T: beetje aardbeienvla
T: 2 boterhammen met beenham, 1 boterham met banaan
D: nog steeds geen idee
pi_114360434
O: griekse yoghurt + lijnzaad
T: peer
L: 2 eieren + 2 tomaten + glas verse jus
T: ?
O: andijvie stamppot + braadworst :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114360453
Lijstje:

O: dubbele bth pindakaas
T: 2 nectarines
L: klein puntje quiche, kop gebonden soep, 200 gr rauwkost, beker vifit
T: mandarijn, peer, nog iets
... ik heb zin in een sultana :')
pi_114360500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
5,5 km, beuken tegen de wind in, heerlijk vals plat op de Erasmusbrug, zonder hooikoorts of extra astma medicatie en dan toch 7 min/km lopen.
Ik ben niet ontevreden.

Nu maar even wat eten. :P
^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

waar zijn de groenten? :o :Y)
pi_114360537
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^O^

[..]

waar zijn de groenten? :o :Y)
Die komen bij de D :) Weten alleen nog niet wat het gaat worden.
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 14:07:58 #173
70532 loveli
N
pi_114360618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Die komen bij de D :) Weten alleen nog niet wat het gaat worden.
Zalm en broccoli in de bonus.
mijn lunch: 500 g zalm, *burp* :')
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:11:03 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114360761
So far

O: havermoutpap (200 ml melk + havermout, geen idee hoeveel, strooi er altijd maar wat in)
T; grapefruit wit
L: 2 bth pindakaas
T: grapefruit wit
D: ?
pi_114360895
XM, alleen het witte van een grapefruit? Of een witte grapefruit?

Verder best prima, misschien een extra boterham bij je lunch, en sowieso voldoende avondeten hoor! Hoe gaat het met de blobness?
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:17:37 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114361105
Een witte grapefruit, dus geen rode :+.

Blobness gaat slecht. Ik ben echt aan het groeien. Mn spijkerbroek is een martelinstrument en mn nette broeken passen ook niet meer. Mis het sporten enorm, maar schijnbaar wil geen sportzaak me sportschoenen verkopen zodat ik eens wat anders dan RPM kan proberen, want geen verkoper maakt aanstalten om me te helpen (of ze denken dat het toch een reddeloze zaak is :') ). En van ongeïnteresseerde verkopers word ik erg chagrijnig en dan heb ik doorgaans snel de toko weer verlaten.

Dus ja. Bagger. Eigenlijk.
pi_114361475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een witte grapefruit, dus geen rode :+.

Blobness gaat slecht. Ik ben echt aan het groeien. Mn spijkerbroek is een martelinstrument en mn nette broeken passen ook niet meer. Mis het sporten enorm, maar schijnbaar wil geen sportzaak me sportschoenen verkopen zodat ik eens wat anders dan RPM kan proberen, want geen verkoper maakt aanstalten om me te helpen (of ze denken dat het toch een reddeloze zaak is :') ). En van ongeïnteresseerde verkopers word ik erg chagrijnig en dan heb ik doorgaans snel de toko weer verlaten.

Dus ja. Bagger. Eigenlijk.
Wat wil je dan doen voor sport? Gewoon beetje rustig fitnessen? Daarvoor hoef je geen schoenen aangemeten te krijgen in principe! Desnoods bestel je een paar asics via internet ofzo, in 2 paren dat je er 1 kan terugsturen. Geen beren op de weg zien hoor!
pi_114361682
Heb je al met je fysio overlegd wat handig kan zijn voor je qua sporten?
En heb je low impact dingen als wandelen of fietsen al eens overwogen? Gewoon omdat iedere vorm van beweging telt? :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:28:21 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114361694
Gewoon verkopers aanschieten! "Ik wil *insert sport* doen, geef mij schoenen *) "

Komt vast goed :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:28:26 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114361702
Nee, wil ook eens een van die andere Les Mills folteringen proberen. Body Jam o.i.d. of weet ik veel hoe het heet. Moet me daar eens in verdiepen. Ik deed echt alleen RPM, maar het ziet er toch naar uit dat dat wel eens zou moeten gaan sneuvelen. Binnenkort keer proberen met zo'n gelzadelhoesding.. als dat niet werkt, mja ;(.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:29:16 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114361743
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, wil ook eens een van die andere Les Mills folteringen proberen. Body Jam o.i.d. of weet ik veel hoe het heet. Moet me daar eens in verdiepen. Ik deed echt alleen RPM, maar het ziet er toch naar uit dat dat wel eens zou moeten gaan sneuvelen. Binnenkort keer proberen met zo'n gelzadelhoesding.. als dat niet werkt, mja ;(.
Jam is dansjes he! Dacht dat jij dansjes stom vond? :o

Dat gezegd hebbende: body jam O+ Geven ze bij ons niet meer, wel een NL variant die qua stijl erop lijkt en die is ook tof, vanavond weer :9 O+
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:30:19 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114361795
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jam is dansjes he! Dacht dat jij dansjes stom vond? :o
Vind ik ook, maar ik moet toch wat. Fitness mag niet van fysio. Zal vrijdag met hem ook eens overleggen, hij was met vakantie. En ben er dus pas zeer recentelijk achter gekomen dat mn buikproblemen wel eens zn oorzaak in RPM zouden kunnen vinden...
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 14:30:31 #183
70532 loveli
N
pi_114361802
Dansjes vinden mij stom ;(
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:31:59 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114361877
Henk, fietsen wil ik sowieso wel ff proberen om te kijken of ik dan ook die pijn weer krijg. Want dan ligt 't niet aan het fietszadel, maar aan de beweging an sich.

Het kutte aan fietsen / wandelen is is dat het weer zo weersafhankelijk is. Ik ga écht niet fietsen/wandelen in rotweer.
pi_114362050
Wandelen kan (suf maar goed) desnoods ook op een loopband, fietsen kan ook op een "binnenfiets". Alhoewel buiten wel veel leuker is!

Heb je wel eens aan iets als bodybalance gedacht? En zwemmen?
pi_114362296
Ik struikel over mn eigen benen. -O-
Geen dingen met dansjes voor mij.

Maar ik zou gewoon van die standaard fitness schoenen bestellen XM.
Zoiets:
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk, fietsen wil ik sowieso wel ff proberen om te kijken of ik dan ook die pijn weer krijg. Want dan ligt 't niet aan het fietszadel, maar aan de beweging an sich.

Het kutte aan fietsen / wandelen is is dat het weer zo weersafhankelijk is. Ik ga écht niet fietsen/wandelen in rotweer.
Zelfs mijn verstandelijk gehandicapten wilden maandag mee wandelen! B-)
En zo vaak regent het nu ook weer niet hoor. Af en toe moet je een beetje tussen de buien door plannen, maar dat is best te doen. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 14:42:43 #187
70532 loveli
N
pi_114362393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mis het sporten enorm, maar schijnbaar wil geen sportzaak me sportschoenen verkopen zodat ik eens wat anders dan RPM kan proberen, want geen verkoper maakt aanstalten om me te helpen (of ze denken dat het toch een reddeloze zaak is :') ). En van ongeïnteresseerde verkopers word ik erg chagrijnig en dan heb ik doorgaans snel de toko weer verlaten.
Uhm.. Het is niet echt de schuld van de verkoper/het weer dat je geen schoenen hebt/niet kunt sporten. Als jij schoenen wilt, dan koop je die, ook al is de verkoper ongeinteresseerd.
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:54:56 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114363081
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Uhm.. Het is niet echt de schuld van de verkoper/het weer dat je geen schoenen hebt/niet kunt sporten. Als jij schoenen wilt, dan koop je die, ook al is de verkoper ongeinteresseerd.
Nee, dat is ook niet de schuld van de verkoper, maar een principekwestie. Ik koop niet snel bij zaken die ogenschijnlijk niet wíllen verkopen. Die gun ik mijn centen niet. In een winkel wil ik gewoon correct geholpen worden. Het hoeft niet overdreven vriendelijk, maar verkopers die stoïcijns voor zich uit blijven kijken en/of hun gsm interessanter vinden dan mogelijke klanten, daar heb ik een broertje dood aan.
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 14:56:35 #189
70532 loveli
N
pi_114363180
Ik snap je wel, maar soms is het gewoon dom om je eigenbelang ondergeschikt te maken aan trots. Wat heb je eraan? Ik zie geen winst voor jou.
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:57:25 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114363229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Wandelen kan (suf maar goed) desnoods ook op een loopband, fietsen kan ook op een "binnenfiets". Alhoewel buiten wel veel leuker is!

Heb je wel eens aan iets als bodybalance gedacht? En zwemmen?
Heb een brakke hometrainer hoor.

Bodybalance lijkt me beetje saai :@ en lijkt op yoga en dat mag weer niet :'). Zwemmen, geprobeerd, maar kreeg ik onwijs last van mn knieën van. Daarom was ik ook zo dolgelukkig met RPM. Dat vond ik leuk, had resultaat en kon m'n lijf volhouden. Ga speuren naar oplossingen dat ik het kan blijven doen, maar dat wordt nog een leuke.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:58:26 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114363285
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef loveli het volgende:
Ik snap je wel, maar soms is het gewoon dom om je eigenbelang ondergeschikt te maken aan trots. Wat heb je eraan? Ik zie geen winst voor jou.
Nee klopt. Maar mn irritatie is dan gewoon zodanig dat ik er écht geen zin meer in heb. Voor morgenavond / vrijdag staat poging 3 op de agenda.
pi_114363305
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heb een brakke hometrainer hoor.

Bodybalance lijkt me beetje saai :@ en lijkt op yoga en dat mag weer niet :'). Zwemmen, geprobeerd, maar kreeg ik onwijs last van mn knieën van. Daarom was ik ook zo dolgelukkig met RPM. Dat vond ik leuk, had resultaat en kon m'n lijf volhouden. Ga speuren naar oplossingen dat ik het kan blijven doen, maar dat wordt nog een leuke.
Ja, het is geen RPM, maar het is op een andere manier wel uitdagend! En hoezo mag je geen" yoga"? Er zijn zoveel soorten, wat mag je niet...? Overdreven stretchen, of iets anders? Want heel veel heb je zelf in de hand!
pi_114363319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar mn irritatie is dan gewoon zodanig dat ik er écht geen zin meer in heb. Voor morgenavond / vrijdag staat poging 3 op de agenda.
zalando.nl
wehkamp.nl
perrysport.nl

*O*
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:59:34 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114363353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, het is geen RPM, maar het is op een andere manier wel uitdagend! En hoezo mag je geen" yoga"? Er zijn zoveel soorten, wat mag je niet...? Overdreven stretchen, of iets anders? Want heel veel heb je zelf in de hand!
Eindstanden opzoeken mag niet. Dus houdingen aannemen waarbij maximale stretch op alles wordt gezet.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:00:58 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114363432
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

zalando.nl
wehkamp.nl
perrysport.nl

*O*
Ja, heb ik overwogen hoor :Y , maar ik moet echt een beetje advies hebben. Ik heb van sportschoenen net zoveel verstand als van wiskunde.
pi_114363468
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eindstanden opzoeken mag niet. Dus houdingen aannemen waarbij maximale stretch op alles wordt gezet.
Maar dat hoeft ook niet he! Ik kan echt niet stretchen, je hebt zelf in de hand hoever je gaat. Misschien is boodybalance in de sportschool geen goede dan omdat ze niet zoveel corrigeren, maar bijv. poweryoga (kijkt meer naar "kracht" dan naar flexibiliteit) met een goede (!!) instructeur is dan wel een optie misschien.

Had een fantastische leraar in Rotterdam, die is helaas overleden anders had ik je die echt aan kunnen raden. Mensen die jaren rsi hadden en dan zo erg dat ze hun arm niet eens naar achteren konden doen, 3x in de week yoga en een half jaar later als een vogeltje!
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 15:02:17 #197
70532 loveli
N
pi_114363507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, heb ik overwogen hoor :Y , maar ik moet echt een beetje advies hebben. Ik heb van sportschoenen net zoveel verstand als van wiskunde.
Welk merk past? Eerste paar op i'net kopen van een merk dat je al hebt.
crap in = crap out
pi_114363579
Xm: een fysio die voor jou fitness stom vindt is stom :')

Je hebt ook geen uitploppende ledematen, dus juist geschikt. Alleen niet te zwaar, daar zal hij wel gelijk in krijgen. Vraag hem over propriocepsis training. Weet hij het niet: wegwezen!

Maar goed, deze conversaties zijn hier vaker langs gekomen :+
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:05:12 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114363684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

LOLOLOLOLOL!!!

Hij moest heel even klikken, maar toen had ik 'm :D :D :D _O- _O- _O- _O_
Ja, het duurde hier ook even :')
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:09:28 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114363922
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Welk merk past? Eerste paar op i'net kopen van een merk dat je al hebt.
Ik heb alleen fietsschoenen :').
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:11:58 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114364056
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef An24 het volgende:
Xm: een fysio die voor jou fitness stom vindt is stom :')

Je hebt ook geen uitploppende ledematen, dus juist geschikt. Alleen niet te zwaar, daar zal hij wel gelijk in krijgen. Vraag hem over propriocepsis training. Weet hij het niet: wegwezen!

Maar goed, deze conversaties zijn hier vaker langs gekomen :+
Fitness zonder begeleiding. En de begeleiding in de sportschool is poep. Propriocepsis training doe ik al met hem als ik niet te erg vast zit, wat dus helaas de laatste tijd wel zo is.
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 15:15:05 #202
70532 loveli
N
pi_114364220
Merkloze fietsschoenen? En heb je de afgelopen jaren ook geen sportschoenen gehad? Welk merk droeg je met gym op de middelbare school?
/no excuses accepted
crap in = crap out
pi_114364340
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Fitness zonder begeleiding. En de begeleiding in de sportschool is poep. Propriocepsis training doe ik al met hem als ik niet te erg vast zit, wat dus helaas de laatste tijd wel zo is.
Andere sportsschool, fysiofitness, voldoende mogelijkheden. Je moet alleen wel echt willen.
pi_114365391
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, het duurde hier ook even :')
Sorry :@ :*
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:34:58 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114365418
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef loveli het volgende:
Merkloze fietsschoenen? En heb je de afgelopen jaren ook geen sportschoenen gehad? Welk merk droeg je met gym op de middelbare school?
/no excuses accepted
Ehhh, ik weet het merk ff niet uit mn hoofd. Staat wel op schoen. Shimano geloof ik.
Sportschoenen voor het laatst aangehad in 1996, op de middelbare school. Nikes.
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 15:36:16 #206
70532 loveli
N
pi_114365490
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ehhh, ik weet het merk ff niet uit mn hoofd. Staat wel op schoen. Shimano geloof ik.
Sportschoenen voor het laatst aangehad in 1996, op de middelbare school. Nikes.
We have a lead! Nikes! Welke maat? *makrofolder opzoeken gaat of er toevallig een actie is*
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:32 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114365770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef loveli het volgende:

[..]

We have a lead! Nikes! Welke maat? *makrofolder opzoeken gaat of er toevallig een actie is*
41. Maar geloof dat ik ze toen maatje groter had :? Fietsschoenen zijn 42 iig. En herenmodel ivm brede voorvoet en hoge wreef.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:46 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114365788
Over die brand in Waalre:

quote:
Spies is op dit moment op vakantie. Zij liet zich door Van de Donk op de hoogte stellen van de gebeurtenissen in Waalre en betuigde haar medeleven.
Je medeleven betuigen, c'mon :'). Er zijn geen slachtoffers gevallen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 15:41:16 #209
70532 loveli
N
pi_114365817
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

41. Maar geloof dat ik ze toen maatje groter had :? Fietsschoenen zijn 42 iig. En herenmodel ivm brede voorvoet en hoge wreef.
Ik heb voor loopschoenen 42.5 (of 42, als ik me in een damesmodel pers). Voetbalschoenen van zelfde merk 41.5.

http://avantisport.nl/nie(...)6&order_by=price_asc

Zit er iets bij?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 15:44:59 #210
70532 loveli
N
pi_114366137
:W druk bezig met de Duutser verhuizen en inpakken enzo. Fijn om weer samen te zijn. Verder heb ik de vreemdste jetlag, ik slaap echt enorm lang. Gister om twaalf uur gaan slapen, en vanmorgen heeft de Duutser me om half 12 maar wakker gemaakt. Eergisteren heb ik zelfs van tien tot een uur de volgende morgen geslapen...

Verder eindelijk begonnen weer gezond te eten. Zodra ik weer in Zweden ben pak ik het sporten ook weer op, zin in!wa
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:04:58 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114367529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb voor loopschoenen 42.5 (of 42, als ik me in een damesmodel pers). Voetbalschoenen van zelfde merk 41.5.

http://avantisport.nl/nie(...)6&order_by=price_asc

Zit er iets bij?
Ehhh, vast wel? Zwart/roze is duidelijk hip. Maar ik kan zo van zo'n site niet beoordelen of het wat voor me zou kunnen zijn. Daarvoor weet ik er echt te weinig van.
pi_114368159
Bweh, ik voel me verkouden worden. Als er iets is wat ik niet kan gebruiken...
pi_114368657
Fijn Jagar O+
pi_114370076
:W Jagar! Heb nog contact met iemand in je woonplaats gehad vandaag :D

Brede voet, XM? Zou ik Asics proberen... Die zitten mij in ieder geval het beste, Nike zijn mij vaak te smal.
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 16:52:53 #216
70532 loveli
N
pi_114370516
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef V1z0R het volgende:

Brede voet, XM? Zou ik Asics proberen... Die zitten mij in ieder geval het beste, Nike zijn mij vaak te smal.
Apart. Smalle voeten hier, nike slipt (vooral bij de hiel), asics sluit daar prima aan.
crap in = crap out
pi_114370785
Misschien verschil bij mannen- en vrouwenschoenen :?

Anders gewoon even langs de scapino, daar hebben ze eigenlijk alle merken wel en hoef je niet te wachten op verkopers die je schoen van achter moeten halen :)
pi_114370914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef V1z0R het volgende:

In m'n Zweedse woonplaats, echt? Waarom?
pi_114370951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Apart. Smalle voeten hier, nike slipt (vooral bij de hiel), asics sluit daar prima aan.
Ooit had ik brede voeten, maar tegenwoordig heb ik het smalvallende merk wandelschoenen. :P
En Asics hardloopschoenen. Na een paar Saucony's, Nike's en New Balance schoenen.

Maar afijn XM, maak er niet zo'n issue van. Loop een sportwinkel in, ruk iets uit het rek, vraag om de goede maat en ga passen.

Ik ga zo met mijn collega's uit eten en ik heb geen zin. >:O
Gelukkig ga ik wel bijtijds weg, want ik ga naar een concert. O+
Iemand zin om mee te gaan, of mag ik echt in mn eentje? :P
Doe wat je niet durft.
pi_114371149
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In m'n Zweedse woonplaats, echt? Waarom?
Zit het kantoor van een softwarefabrikant waar we iets van gebruiken. :) Was wat technische ondersteuning nodig.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:18:21 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114371836
Frustrerend XM, bah.

Ik zie nu pas dat dit topic 1976 is,,, mijn geboortejaar :P

Fijn Jeager

Mijn meneer heeft eindelijk vandaag de nieuwe Ford Focus O+

Lijst:
O: dubbele boterham gezond (ham/kaas/mayou/tomaat/ei/komkommer/augurk), beschuit kaas, beker melk
B 1 uur wandelen
L: 700 gr broccolisoep met kipfilet, halve stokbrood met ham
T's: dropjes, peer, veel druiven (teveel, had honger), hand tijgernootjes, 4 tuckoekjes, flesje bier, kwart droge worst
D: zuurkoolovenschotel met aardappelschijven, gehakt, rookworst, ananas.
T's: zoute stokjes, kwark/vla/rabarber
pi_114372274
lekker lijstje uniek!

Bweh, nu krijg ik het ook warm/koud, hoop maar dat ik niet ziek word, onzin.
pi_114372573
Blegh, wat irritant Perr!
Gewoon wat alcohol erin en op tijd gaan slapen. Kun je het er hopelijk een beetje uitzweten.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:03:06 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114373945
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef Perruche het volgende:
lekker lijstje uniek!

Bweh, nu krijg ik het ook warm/koud, hoop maar dat ik niet ziek word, onzin.
Het is gewoon pokkenweer!
Wat Henk zegt: druk er een drankje in en dan lekker vroeg onder de wol
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:07:58 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114374177
Zeg, wat gooien jullie eigenlijk in de zwarte ton? :@ (voor wie een zwarte en een groene ton heeft)
Niet meer actief op Fok!
pi_114374203
Ik was even rond gaan kijken voor een ander pak. Bij verschillende winkels geweest, al was ik wel behoorlijk laat (net na vijf uur).. Bij sommige winkels wordt je echt bijna de winkel uitgekeken omdat het bijna sluitingstijd is. Wat een mongolen in die winkels zeg.. Morgen even naar suitsupply, daar willen en kunnen ze waarschijnlijk wel een klant normaal behandelen.
pi_114374258
Alcohol is slecht voor ziekige mensjes. Slaap daarentegen helpt tegen bijna alles, behalve wakker blijven. Beterschapjes!

Ik ben op zoek naar motivatie om na het laatste uurtje werk en 1,5 uur rijstijd om 20:30 te gaan hardlopen. Heb nog niet zo veel vertrouwen.
pi_114374356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef the85mc het volgende:
Ik was even rond gaan kijken voor een ander pak. Bij verschillende winkels geweest, al was ik wel behoorlijk laat (net na vijf uur).. Bij sommige winkels word je echt bijna de winkel uitgekeken omdat het bijna sluitingstijd is. Wat een mongolen in die winkels zeg.. Morgen even naar suitsupply, daar willen en kunnen ze waarschijnlijk wel een klant normaal behandelen.
Ik wilde wat zeggen, maar was afgeleid door de spelfout. Nu weet ik het niet meer.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:13:27 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114374435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik wilde wat zeggen, maar was afgeleid door de spelfout. Nu weet ik het niet meer.
Ik wilde net gaan zeggen: maar dat is helemaal niet fout! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114374486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde net gaan zeggen: maar dat is helemaal niet fout! :P.
Same :') :+
pi_114374511
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Zeg, wat gooien jullie eigenlijk in de zwarte ton? :@ (voor wie een zwarte en een groene ton heeft)
Groene ton is toch voor GFT en zwart voor al het andere? Ik woon in Amsterdam en zet gewoon mijn zakje langs de weg. Papier is het enige dat ik scheid (euhm ja).
pi_114374512
Avondeten wordt spaghetti! En vanavond ga ik met een vriendin een ijsje eten in een of andere ijssalon in Aken :)
pi_114374567
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Groene ton is toch voor GFT en zwart voor al het andere? Ik woon in Amsterdam en zet gewoon mijn zakje langs de weg. Papier is het enige dat ik scheid (euhm ja).
Vrijwel alles op papier/karton, plastic en GFT na :+

Wij hebben een blauwe bak :7 Da's voor het papier. Hell yeah. Blauwe bakken rulen! :7
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:18:29 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114374709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja, ik weet het dus niet zo goed. Mijn zus heeft drie miniprullenbakjes. Eentje voor papier, die is obvious, eentje voor plastic e.d. en dan nog eentje voor etensrestjes/fruit/groente... Dat gaat dus allemaal in één zak, terwijl etensresten (muv fruit e.d.) gewoon in de zwarte ton moeten/kunnen?

Ik snap het niet meer en nu zitten er allemaal vliegjes in de zwarte ton en ik weet niet of dat normaal is? :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:19:25 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114374748
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij hebben een blauwe bak :7 Da's voor het papier. Hell yeah. Blauwe bakken rulen! :7
Oh dus alles behalve papier, plastic en GFT gaat in de zwarte ton? Waar moet het plastic naartoe dan? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_114374844
Oh my.. een spelvaud :o
Sprak net zeilmeisje en ze wilde toch nog eens daten.. Had laatst wel tegen haar gezegd dat het niks serieus ging worden.. Dus ja. Het is natuurlijk wel gezellig met haar maar wil niet dat ze meer gaat verwachten. Twijfel wat ik ga doen..
pi_114374846
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh dus alles behalve papier, plastic en GFT gaat in de zwarte ton? Waar moet het plastic naartoe dan? :').
Plastic wordt bij ons apart opgehaald. Hebben we speciale plastic plasticzakken voor :+

Ik gooi soms ook wel eens een beetje etensrestenshizzle in de zwarte ton. Maar moet dus eigenlijk in de groene, idd.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:21:50 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114374867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij ons kun je dat in van die aparte containers proppen die bij winkelcentra staan!
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:24:44 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114375010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Plastic wordt bij ons apart opgehaald. Hebben we speciale plastic plasticzakken voor :+

Ik gooi soms ook wel eens een beetje etensrestenshizzle in de zwarte ton. Maar moet dus eigenlijk in de groene, idd.
Ik vind het maar ingewikkeld.

Ik schrijf het wel even op het briefje morgen dat ik niet zo goed wist wat ik ermee aan moest :'). Alles gaat in plastic zakjes hier, namelijk. Volgende keer gooi ik m'n afval wel linea recta in de ton :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114375073
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het maar ingewikkeld.

Ik schrijf het wel even op het briefje morgen dat ik niet zo goed wist wat ik ermee aan moest :'). Alles gaat in plastic zakjes hier, namelijk. Volgende keer gooi ik m'n afval wel linea recta in de ton :P.
In de gemeente Amersfoort verzorgt ROVA de inzameling van afval. Voor de gescheiden inzameling
van huishoudelijk restafval, groente-, fruit- en tuinafval (gft) en oud papier stelt ROVA per huisaansluiting
een standaardpakket minicontainers ter beschikking. Dit pakket bestaat uit een grijze
container van 240 liter of 140 liter voor restafval, een groene van 140 liter voor gft en een blauwe
container voor oud papier en karton (voor hoogbouw is dit optioneel). Voor restafval kunnen op veel
plaatsen ook bovengrondse of ondergrondse wijkcontainers (‘verzamelcontainers’) gebruikt worden.
Verzamelcontainers voor restafval zijn uitsluitend bestemd voor huishoudens die niet over eigen
minicontainers beschikken. Ook voor glas, papier, plastic verpakkingsafval en textiel zijn op diverse
plaatsen in de gemeente verzamelcontainers beschikbaar. Meer hierover en over het huren van extra
containers kunt u lezen onder ‘Het gebruik van afvalcontainers’.

http://www.rova.nl/client(...)mersfoort%202010.pdf

Leef/s je uit :P
pi_114375347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Jouw rijstijd is anders ook mooi! :)
pi_114375380
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:D!
Ja doei.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:33:58 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114375507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef the85mc het volgende:
Oh my.. een spelvaud :o
Sprak net zeilmeisje en ze wilde toch nog eens daten.. Had laatst wel tegen haar gezegd dat het niks serieus ging worden.. Dus ja. Het is natuurlijk wel gezellig met haar maar wil niet dat ze meer gaat verwachten. Twijfel wat ik ga doen..
Zou het niet doen ;). Anders geef je haar weer hoop :).
Niet meer actief op Fok!
pi_114375534
Zo eens even zien wat mijn heup van spinnen vindt! En vanavond eet ik een soort van chicken tikka massala, denk ik. Na 't spinnen de weekboodschappen maar 's halen! :)
Ja doei.
pi_114375622
Bweh. Ik ga denk ik soepje afhalen ofzo :@
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:39:11 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114375764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook soep! Van struik! Met een broodje.

Beterschap :* Hier werkt hot coldrex en vroeg slapen vaak wel ok met beginnend griepje.
pi_114376411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef loveli het volgende:

[..]

ML-etje weet wel wat je wel en niet aan je werkgever hoeft te vertellen, aan een niet-arts hoef je alleen te melden dat je ziek bent en wat je berblijfadres is.Je hoeft niet eens binnen te blijven als dat je genezing bevordert.

Was de arbo-mevrouw een arts of een niet-arts? Mijn bloeddruk is niet verhoogd als ik ziek ben.
We kregen gisteren een mail van haar die ze ook verstuurd had naar PZ. Er stond in dat haar functie verzuimverpleegkundige/praktijkondersteuner bedrijfsarts is. En dat ze vriendje per gisteren arbeidsgeschikt achtte, omdat er geen medische gronden waren voor zijn verzuim.

quote:
Rectaal is tussen de 0.5 en 1 graad hoger dan oraal. Twijfel aan de kwalificaties van mevrouw als ze onder de tong meet en daar geen correctie op toepast.

Gang van zaken lijkt erop alsof het ziekteverzuim een beoordelingspunt is van zijn leidinggevende waar hij (leidinggevende dus) er niet zo goed voorstaat.
Nee, er zijn veel zieken daar. Sommigen nemen er een loopje mee. Denk hierbij aan een onaangekondigde controle van de arbo aan huis waarbij een van B.'s collega's thuis klussend werd aangetroffen :')
Maar ook veel bedrijfsongevallen.
pi_114376651
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, anders mislukt mijn brood!

(touche)
pi_114376670
quote:
Bij Marqt hebben ze heul lekkere soep!
pi_114376837
Lijstje
O: yoghurt
L: samsam carpaccio met truffelmayonaise, pijnboompitten, sla, kappertjes en parmezaanse kaas; en spinazie-salade met couscous van rode bietjes, gegrilde haloumi, krentenbroodcroutons, geroosterde paprika en een creme van rode uien; witbier
S: half uur wandelen
D: pannenkoeken met spek en stroop
T: pittige gehaktballetjes
pi_114376975
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

We kregen gisteren een mail van haar die ze ook verstuurd had naar PZ. Er stond in dat haar functie verzuimverpleegkundige/praktijkondersteuner bedrijfsarts is. En dat ze vriendje per gisteren arbeidsgeschikt achtte, omdat er geen medische gronden waren voor zijn verzuim.

[..]

Nee, er zijn veel zieken daar. Sommigen nemen er een loopje mee. Denk hierbij aan een onaangekondigde controle van de arbo aan huis waarbij een van B.'s collega's thuis klussend werd aangetroffen :')
Maar ook veel bedrijfsongevallen.
Raar dat ze dat zelfstandig mogen beslissen. Al bezig met bezwaar?

Net pastasalade op :9
pi_114377244
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Raar dat ze dat zelfstandig mogen beslissen. Al bezig met bezwaar?

Net pastasalade op :9
we gaan morgen naar mijn huisarts en ik hoop dat zij iets op papier wil zetten. Vriendje heeft met leidinggevende afgesproken dat hij hem na de huisarts belt.
Verder weet ik nog niet goed welke stappen we waar moeten zetten. Bezwaar tegen de verpleegkundige zelf? Of tegen het verzuimbeleid van het bedrijf van vriendje? Via OR, of PZ?
pi_114377504
quote:
Beterschap! Wel vers fruit eten he? Of anders zo'n mulitivitaminentablet.. Dat is bij mij soort noodrem. Als ik voel dat ik ziek word eet ik zo'n unit. Veel water erbij drinken en goed slapen. Dan voel je je morgen weer topfit!
pi_114377998
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

we gaan morgen naar mijn huisarts en ik hoop dat zij iets op papier wil zetten. Vriendje heeft met leidinggevende afgesproken dat hij hem na de huisarts belt.
Verder weet ik nog niet goed welke stappen we waar moeten zetten. Bezwaar tegen de verpleegkundige zelf? Of tegen het verzuimbeleid van het bedrijf van vriendje? Via OR, of PZ?
Ik vind het advies om je maar vol te stoppen met pcm echt idioot en niet professioneel.
Laat inderdaad door de huisarts op papier zetten wat er aan de hand is :)
pi_114378076
Hallo allen. Terug van paar dagen Brugge. Leuke stad O+. Heel mooi en rustig. Zelfs nog uit geweest (kroegentocht van het hostel) dus die ene dag dat het te slecht was om lekker rond te lopen of foto's te maken lagen we samen brak in bed :+. Ik ga hem wel missen hoor, als ik een maand op vakantie ben. Maargoed, eerst nog even rijexamen en losse eindjes (contract tekenen etc) afronden.

Xennia wat een rare situatie zeg. Ook gek dat ze zegt dat hij niet ziek is (geen koorts) maar vervolgens wel een paracetamol (is een koortsremmer) voor wil schrijven. Sowieso vind ik niet dat je iemand mag dwingen pijnstillers in te nemen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:30:13 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114378314
Had gisteren voor ons 3'en 1 1/2 kg broccoli,kregen we niet op, vandaag de rst van de broccoli met knoflook, ui, aardappel, room en bouillon gepureerd tot een soep.. Lekker is dat
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 19:44:10 #257
70532 loveli
N
pi_114379050
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ff vakbond bellen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 19:51:55 #258
70532 loveli
N
pi_114379471
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Drie verhuizingen geleden: groen - bio, grijs - overig. Bij m'n zus blauw voor papier, geel - plastic, bruin - bio, grijs - overig. Bij m'n ouders groen - overig, bruin - bio. En ik flikker alles behalve glas in 1 grote container.
/zeer nuttige bijdrage
crap in = crap out
pi_114380638
Zo, rondje trainen zit er weer op :Y

Benen gedaan dus ben benieuwd hoe ik morgen mijn bed uitkom :P

Beterschap Per! :*
pi_114381872
Moet de hele tijd hoesten, moe, bleh, verkouden, niezen, heb net ook even geslapen.

Wat is slim? Vol pijnstillers stoppen en nu slapen
Of sporten en het er uit zweten?
Of gewoon rustig aandoen en dan om 11 uur gaan slapen oid maar dat trek ik niet zo met dat gehoest/genies.
pi_114382883
Luisteren naar je lijf is slim :)
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 20:55:56 #262
70532 loveli
N
pi_114383005
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef Probability het volgende:
Moet de hele tijd hoesten, moe, bleh, verkouden, niezen, heb net ook even geslapen.

Wat is slim? Vol pijnstillers stoppen en nu slapen
Of sporten en het er uit zweten?
Of gewoon rustig aandoen en dan om 11 uur gaan slapen oid maar dat trek ik niet zo met dat gehoest/genies.
Als het zonder kan geen pijnstillers (heb je pijn?) en zeker niet sporten met pijnstillers/koortsremmers.

Evt tegen hoesten codeine halen bij de huisarts.
/puff, correct me if I'm wrong
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:58:06 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114383162
Mn neefje van 16 vertelt net dat ie een ipad 3 heeft. En ook al een mobiel abonnement van 38 euro per maand. Ben ik raar dat ik daarvan schrik? :@ of is dit normaal tegenwoordig?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 21:00:42 #264
70532 loveli
N
pi_114383335
Nee, het is niet raar dat je ervan schrikt. Nee, het is niet normaal tegenwoordig. Maar je zus is degene die verantwoordelijk is voor zijn opvoeding, dus maak je er niet te druk om.
crap in = crap out
pi_114383362
Mijn kiddo krijgt volgend school jaar een Ipad via school.. (waar wij natuurlijk wel een bijdrage per maand voor kwijt zijn)

En sjah 16.. ligt eraan, als het er in "mijn tijd" was geweest had ik er wel geld voor gehad dmv bijbaantjes. Krijgt hij dat allemaal betaald door pa en ma of dokt bij zelf mee? Dat maakt voor mij nogal een verschil.
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 21:02:20 #266
70532 loveli
N
pi_114383452
En ik heb een boek besteld via amazon voor 72 cent, krijg ik een mailtje dat er 3 pagina's missen en dat ze m'n bestelling hebben geanuleerd. Hallo, ik wil dat boek gewoon hebben :')
/klein leed
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:07:09 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114383727
Hij krijgt het allemaal. Verkoopt wel weer oudere dingen maar uiteindelijk is het van verjaardagsgeld, geld voor zn slagen... en hij is ook niet de enige uit zn klas met zo'n ding. Ik vind t absurd dat een snotjoch van 16 allemaal dure dingen heeft die zelfs ik, werkend persoon, niet heb :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_114383738
mijn uiteindelijke lijstje:

O: schaaltje yoghurt
T: twee rijstwafels met kaas
L: appel, sla met paprika en tomaat en een beetje feta
T: sla, worteltjes
D: tartaartje, rode bietjes
T: appel

iig krijg ik nog wat vitamientjes binnen, voorlopig blijven het zulke lijstjes.
pi_114383933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Mn neefje van 16 vertelt net dat ie een ipad 3 heeft. En ook al een mobiel abonnement van 38 euro per maand. Ben ik raar dat ik daarvan schrik? :@ of is dit normaal tegenwoordig?
Sowieso kan hij zelf geen abonnement nemen he.
Maar het is stom vind ik, zou voor mezelf ook niet meer dan ¤ 30 betalen voor een abonnement en ook niet meer dan 200 voor een tel.
pi_114383955
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Viking84 het volgende:
Hij krijgt het allemaal. Verkoopt wel weer oudere dingen maar uiteindelijk is het van verjaardagsgeld, geld voor zn slagen... en hij is ook niet de enige uit zn klas met zo'n ding. Ik vind t absurd dat een snotjoch van 16 allemaal dure dingen heeft die zelfs ik, werkend persoon, niet heb :o.
Je zou het wel kunnen hebben als je wilde toch?
Verjaardagsgeld en examengeld, dan is het gespaard, dat vind ik weer wat anders dan zomaar krijgen. Of het verstandig is? Probably not, maar verjaardagsgeld en examengeld mag iemand op die leeftijd wat mij betreft daar wel aan besteden. Ik ging van dergelijk geld naar Parijs als tiener.
Op mijn zeventiende was ik het huis uit, ik ken je neefje niet, maar ik zie zestien niet per definitie als nog heel erg een kindje.
pi_114384055
Kinderen hebben een groter vrij besteedbaar inkomen dan de meeste ouders he
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 21:13:38 #272
70532 loveli
N
pi_114384168
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef _aurum_ het volgende:
Kinderen hebben een groter vrij besteedbaar inkomen dan de meeste ouders he
Hier gat een lampje aan. Darn.
crap in = crap out
pi_114384268
Mijn nichtje van 16 heeft ook meer te besteden dan haar moeder. Ze heeft geen ipad of heel duur abonnement, en is wel nu 4 weken werken op een waddeneiland. WC's poetsen op een camping.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114385051
Ik vind dat ook wel wat apart hoor, zeker met zo'n abbo.. Vroeger kocht ik ook wel eens dure dingen, maar daar moest ik wel zelf voor werken en ik kon echt niks met abbo afsluiten ofzo dat mijn ouders dat voorschoten.
Gewoon werken voor je geld is prima, en je leert er ook goed de waarde van geld door kennen. Heb wel baantjes gedaan waar ik 5 gulden per uur mee verdiende. Dan bedacht je je wel 2x voor je het aan onzin uitgaf..
pi_114385088
Lijst
• yoghurt met havermout
• 1 kg rauwe groente (komkommer, peen, witlof, paprika)
• 6 boterhammen pindakaas
• 1 energiebroodje van bakker Bart
• 1 Hollandse nieuwe
• avondeten: adzukibonen met gehakt en groente (ui, paprika, tomaat, kool)
• toe: bladerdeegflapje gevuld met appel met kaneel

Bedtijd! :W
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:32:06 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114385287
Vroeger hadden wij soms te leen: Philips Videopac :')

Wat een lekker lijstje Sigme O+

Trusten 'oude' hardloopster
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:36:55 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114385557
Ik zou mijn 16-jarige dat alleen geven als ie de helft mee zou betalen, van de iPad én het maandelijkse abonnement. En hij/zij zou het echt nodig moeten hebben, niet zomaar voor de leut. Als dat het doel zou zijn, mag het zelf betaald worden. Ik vind 16 niet te jong om zo'n ding te hebben, maar wel met de juiste motivatie :).
pi_114385768
Tip: ga niet eten bij kade 4 in de oude haven. Niet lekker namelijk. :{
Nu gelukkig bandje kijken. O+
Doe wat je niet durft.
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:42:29 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114385880
Garoeda in Den Haag is ook wel een afrader.

Welk bandje ga je heen Henk?
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:43:28 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114385942
Ik vind dat je het maar (grotendeels) zelf moet betalen als je het wilt hebben. Maar ja groepsdruk he.

Props voor nichtje van sigme. Mijn neefje is een luie donder. Hij is pas na zn examen eens voor werk gaan kijken terwijl ik hem al lang en breed verteld had dat je dat echt in april al moet doen. Nu heeft ie dus niets behalve een goed excuus om niet te werken want tja, iedereen was al voorzien :') het is op zich eem tof joch maar ik kan niet tegen aartsluie mensen :')
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 21:44:12 #281
70532 loveli
N
pi_114385985
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef loveli het volgende:
En ik heb een boek besteld via amazon voor 72 cent, krijg ik een mailtje dat er 3 pagina's missen en dat ze m'n bestelling hebben geanuleerd. Hallo, ik wil dat boek gewoon hebben :')
/klein leed
Had binnen 9 minuten mail teruggestuurd dat ik het boek toch wilde hebben. Krijg mail dat ze het al naar de recycler hebben gedaan omdat het in 'such poor condition' was. En nu ben ik onredelijk pissed :')
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:44:22 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114385994
Heeft iemand hier ervaringen met shabushabu den haag? Hoe is die? :)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 21:44:43 #283
70532 loveli
N
pi_114386013
Den Draeck in Utrecht mag ook op de lijst.
crap in = crap out
pi_114386128
Ik ben bij Breton in Rotown.
Tenminste, ik hoop dat ze zo gaan beginnen en dat ze iets langer doorgaan dan de vorige keer dat ik ze zag. Toen waren ze binnen een half uur klaar. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:46:44 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114386158
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Shabu Shabu is het lokwoord voor Greys he. Dat weet je?
pi_114386163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Shabu shabi is altijd goed.
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:46:56 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114386170
Gedanst *O* Naaisnaais :7 Wel broodje gegeten ivm op tijd weg en twee keer natgeregend :+ .

O: snee brood met pindakaas, snee brood met kipkerrie zonder mayo of met minder mayo, ben het kwijt :P, latte
T: twee glazen heel lekkere groene smoothie :9
T: volkorencrackertje met pindakaas
L: twee sneetjes brood met twee gekookte eieren en rauwe ham
T: snee brood met pindakaas
D: twee sneetjes brood met twee gebakken eieren met spek
S: Club Dance *O*
T: thee met honing x2
T: bakje Griekse yoghurt met jam misschien?
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 21:47:24 #288
70532 loveli
N
pi_114386198
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de insteek.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2012 @ 21:47:55 #289
163650 Greys
pi_114386231
*PINGGGGGGGGGGG*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:49:06 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114386295
I rest my case *).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2012 @ 21:50:42 #291
163650 Greys
pi_114386395
Hoiiiiii :D
Eendenborst bij Shabu afgelopen maandag :9

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? woensdag 18 juli 2012 @ 21:51:39 #292
70532 loveli
N
pi_114386460
Is dat een nieuwe feature? Zodra je naam genoemd wordt krijg je een notificatie?
crap in = crap out
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:51:44 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114386466
Mag ik de komkommer uit de rechterbovenhoek zus?
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:51:53 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114386479
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Ik wil het! :9~ En ik weet niet eens hoe het smaakt!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2012 @ 21:54:19 #295
163650 Greys
pi_114386628
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef loveli het volgende:
Is dat een nieuwe feature? Zodra je naam genoemd wordt krijg je een notificatie?
http://www.fok.nl/gm/spytool.php :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2012 @ 21:55:03 #296
163650 Greys
pi_114386677
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik de komkommer uit de rechterbovenhoek zus?
Jij altijd!
Want als het op is, bestellen we het bij de volgende ronde weer (zoals ik bij Shabu elk rondje dus komkommer bestel altijd :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:55:47 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114386725
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij altijd!
Want als het op is, bestellen we het bij de volgende ronde weer (zoals ik bij Shabu elk rondje dus komkommer bestel altijd :') )
Ik ben Shabu-sceptisch. Je moet me maar eens overtuigen ;).
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:57:28 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114386834
Dat is dus ook zo'n 5 x 5 ronde?

Heb ze sinds een maand ontdekt, kende het heul niet..
Allebei de keren gered *O*
Sterker nog, bijbetalen :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:58:12 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114386873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
fuck you! Ik post er net over op fb :')
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:58:43 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114386914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

yep :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:00:07 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114387002
RHAAA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')