Ik ben dan lekker in Engelandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar vanaf de 27e juli is de hele TV op Nederland 1 bevuild met Olympische spelen. Ik kijk denk ik alleen voor het voetbal en wielrennen.
hee DAMquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Atletiek zwemmen en dames hockey
Frankrijk met een grote groep vriendenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie waar ben je geweest?
Ik ook, helaas. Wanneer ga ook alweer op vakantie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar toch vrees ik dat ik in heel veel topics ga posten daar.
Jij hebt serieus vrienden jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Frankrijk met een grote groep vriendenWas gezellig
Weer viel wat tegen, beter dan hier maar weinig zon en veel bevolking. Jij nog op vakantie?
Halloquote:
Misschien nog een paar daagjes Disney anders niet dit jaar. Nog Franse chicks gehosseld ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Frankrijk met een grote groep vriendenWas gezellig
Weer viel wat tegen, beter dan hier maar weinig zon en veel bevolking. Jij nog op vakantie?
Ik ben benieuwd naar Judo, Krol moet nu toch wel goud gaan pakkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb het op de achtergrond wel aan, al die atletiek zooi interesseert mij niet zoveel.
Dat niet wetenquote:
O.a. je moederquote:
Nice. Mickey palenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien nog een paar daagjes Disney anders niet dit jaar. Nog Franse chicks gehosseld ?
quote:
had ik het geld maar, nee mijn vader is dan waarschijnlijk in engeland dus ik ga even op bezoek.quote:
Ohquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had ik het geld maar, nee mijn vader is dan waarschijnlijk in engeland dus ik ga even op bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |