LR je bent ook een baas.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb het niet vaak maar ik voel mij momenteel te goed voor deze SC.
( . ) ( . )quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet je om 11 uur humor laten zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb het niet vaak maar ik voel mij momenteel te goed voor deze SC.
Ik herken haar. UFC wijf.quote:
Stressenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
OEHHHHHHHHHHHH DADELIJK GAAT IE NOG OP SLOT.
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan er wat spam in de SC worden opgeruimd
Hoelang hield je het vol?quote:
Das wel minder.quote:
31x landskampioen jalaaaalakalaakllalalalaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Stamp ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
waarom dan een hekel hebben? Het windt je juist op als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Monopoly het volgende:
ik heb een hekel aan vrouwen die tof doen en je geil maken, en dan niet willen neuken.
Daarom hou ik zo van verkrachten.
Ik ben tegen geweldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stamp ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan?
Goed bezig, GGMM lijkt niks te doen. Rare man.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb jullie stuk voor stuk aangegeven overigens. Dus maak je vast klaar voor Yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |