Als jij iemand niet mag, dan ga je er ook vol voor.quote:
Ben je op je hoofd gevallen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht serieus dat jullie elkaar lief vonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manier van aanmoedigen om gedragsverandering te stimuleren, bij jou heeft het geholpen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als jij iemand niet mag, dan ga je er ook vol voor.
Beetje irritant soms.
Das waar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Manier van aanmoedigen om gedragsverandering te stimuleren, bij jou heeft het geholpen.
Op wie/wat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
Geen zin meer om te spammen, ik ga fappen, houdoe
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
HAAL DIE BAGGER UIT JE REET JALALA. HAAL DIE BAGGER UIT JE REET.
WANT VOOR JE HET EINDELIJK WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
ZIJN WE BIJ EEN TOPIC MET VIJF NUL NUL
NEE HET IS GEEN FLAUWE KUUUUUUUUUUUUUUUULLeuke sinterklaasgedichten zal jij hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Je zegt nu wel indirect dat jouw posts wel van een hoog niveau zijn? Dat durf ik zelfs niet te beweren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Manier van aanmoedigen om gedragsverandering te stimuleren, bij jou heeft het geholpen.
Nee, dacht ik echt.quote:
Algemeen bekend, daar werd ik ook zo gemist toen ik een ban had.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zegt nu wel indirect dat jouw posts wel van een hoog niveau zijn? Dat durf ik zelfs niet te beweren.
Nu weet ik zeker dat je me zit te trollen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dacht ik echt.
Volgens mij doe je net alsof je davy niet mag om erbij te horen.
Je vroeg laatst nog of hij met je wou meeten man
iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dacht ik echt.
Volgens mij doe je net alsof je davy niet mag om erbij te horen.
Je vroeg laatst nog of hij met je wou meeten man
Waar ging ik de mist in?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je me zit te trollen.
Voorstel afgewezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Bij deze stel ik voor om komend seizoen met z'n allen een keer op de tribune te gaan staan bij PEC
In de beker ofzo tegen Helmond oid
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Bij deze stel ik voor om komend seizoen met z'n allen een keer op de tribune te gaan staan bij PEC
In de beker ofzo tegen Helmond oid
Inb4: en jij met je PSV.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ga eens gauw weg met die kut club van je.
Heb dat vanmorgen gedaan en was best leuk.quote:
Waarom doet Geert Wilders bij de vrouwen mee?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
AJAX KAMPIOEN AJAX KAMPIOEN
Daarom ga ik altijd na 21.00quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb dat vanmorgen gedaan en was best leuk.
Maar 4 mensen daar. Kon alles in mijn eigen tempo doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |