quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Het leukste aan Tong vind ik altijd wel dat hij mensen op grammaticaal gebied uitlacht en er zelf ook maar weinig van kan
Sorry dit moest er even uit, vervolg jullie gesprekken.
Ik zal niet ontkennen dat ik wel thuis hoor in zo'n kliniekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mono, sinds wanneer post jij ook alweer mee in deze SC?
Ik snap nooit waarom ontoerekeningsvatbaar verklaarden op verlof mogen...? Ze zijn toch ontoerekeningsvatbaar verklaard?quote:
Ik heb het een beetje gemist. Nu hoef ik niet meer ajacied te laten happen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het wel een tijd volgehouden toen ik mod werd
Vindt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Het leukste aan Tong vind ik altijd wel dat hij mensen op grammaticaal gebied uitlacht terwijl hij er zelf ook maar weinig van snapt
Sorry dit moest er even uit, vervolg jullie gesprekken.
Toch niet, was gewoon toeval of ik ben weer terug bij mijn van nature autistisch paranoïde gedrag...quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom ontoerekeningsvatbaar verklaarden op verlof mogen...? Ze zijn toch ontoerekeningsvatbaar verklaard?
Ik miste het ook man. Die ajacied kon er niks van. Ik beledig je veel beter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gemist. Nu hoef ik niet meer ajacied te laten happen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mono, sinds wanneer post jij ook alweer mee in deze SC?
Dat is ook geen prestatie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik miste het ook man. Die ajacied kon er niks van. Ik beledig je veel beter.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik wel thuis hoor in zo'n kliniek
Ik vindt een koekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
Bijna deel 500 trouwens. Gaan we nog een "best of" doen? Alle briljante uitspraken verzamelen uit de vorogaande 499 delen.
Deze kan er alvast in trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |