Ik meen me te kunnen herinneren dat ik in het cafe nog wel bereik hadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je hebt in het cafe al geen bereik, laat staan in de kelder
Wat heb je toen gedaan behalve z'n lul doormidden gebeten toen hij weer thuis was?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel freaky Royco![]()
[..]
Ja die sukkelhij ging weg en deed de deur op slot en ik kreeg 'm van binnen niet open. Was op de derde etage dus via het raam was ook geen optie
Omdat ik niks van mij heb laten horenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Dat je inene spontaan dood neergevallen was?
Soms zijn users er even een paar dagen niet, dan hebben ze andere dingen te doen is mijn ervaring
Ik vind het eigenlijk wel een leuk ideequote:
Niet, ik ga vanwege jouquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee![]()
maar jij gaat alleen maar vanwege het eten![]()
Kan gebeuren toch? Ik vind er niks mis mee om even een paar dagen wat anders te doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik niks van mij heb laten horen
Ja soms haal je 1 streepjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik meen me te kunnen herinneren dat ik in het cafe nog wel bereik had
Ik heb altijd overal bereikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet boos hoor, het was mijn vrije dag, volgens mij heb ik zelfs nog schoongemaaktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heb je toen gedaan behalve z'n lul doormidden gebeten toen hij weer thuis was?
Ik denk er nog even over na okquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet, ik ga vanwege jou
Dus ik ga met je mee?
hoezoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na ok![]()
Als mijn zus er ook is dan laat ik je hoe dan ook thuis
Ja jammer danquote:
Ja jofu, op een fokmeet moet je natuurlijk wel met zn allen posten naast elkaar aan de bar ipv drinken en praten en lol hebben met elkaarquote:
Ik durf niet met jou te praten hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja jofu, op een fokmeet moet je natuurlijk wel met zn allen posten naast elkaar aan de bar ipv drinken en praten en lol hebben met elkaar![]()
Nergens voor nodig mopquote:
Ja natuurlijk! En Facebook enzo!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja jofu, op een fokmeet moet je natuurlijk wel met zn allen posten naast elkaar aan de bar ipv drinken en praten en lol hebben met elkaar![]()
You bet! Anders ken je me nog niet... als je denkt dat ik niks terug te zeggen heb..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch eng.
Dadelijk praat je terug
Oh dus als je stil bent is dat een goed tekenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
You bet! Anders ken je me nog niet... als je denkt dat ik niks terug te zeggen heb..![]()
Tenzij ik je leuk vind..
Jup...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus als je stil bent is dat een goed teken
Waaromquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, wie doet er mee?![]()
Protestmars tegen slecht weer
Als je avater je chickie is snap ik waarom!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zwijg altijd als het graf.
Dat heb ik van m'n betbetovergrootouders.
of ik krijg verbale diarree .. maar dat is meer als ik me ongemakkelijk voelquote:
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
of ik krijg verbale diarree .. maar dat is meer als ik me ongemakkelijk voel![]()
whehe
Gekke mensen united
Ach ja, iedere gek zijn gebrekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
of ik krijg verbale diarree .. maar dat is meer als ik me ongemakkelijk voel![]()
whehe
Gekke mensen united
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eensdan ratel ik aan één stuk door, een en al onzin en hoe vreemder mensen me aan gaan kijken hoe erger de onzin wordt
![]()
Of ik ben heel erg stil
Ze praat (en eet) voor 10! En de seks is ook slechtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je avater je chickie is snap ik waarom!
Yayquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]eindelijk een soulmate gevonden na al die jaren!!
![]()
whooo hoooo ik ben niet de enige
![]()
![]()
Kan je dr niet inwisselen voor 10 anderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze praat (en eet) voor 10! En de seks is ook slecht
Wat een onsmakelijke zinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yay![]()
Maar je lijkt mij niet het type waar ik me ongemakkelijk bij zal voelen dus we zullen niet tegen elkaar aan diareen
Kunnen we gezellig normaal praten met elkaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yay![]()
Maar je lijkt mij niet het type waar ik me ongemakkelijk bij zal voelen dus we zullen niet tegen elkaar aan diareen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig normaal praten met elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |