Ja natuurlijk! En Facebook enzo!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja jofu, op een fokmeet moet je natuurlijk wel met zn allen posten naast elkaar aan de bar ipv drinken en praten en lol hebben met elkaar![]()
You bet! Anders ken je me nog niet... als je denkt dat ik niks terug te zeggen heb..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch eng.
Dadelijk praat je terug
Oh dus als je stil bent is dat een goed tekenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
You bet! Anders ken je me nog niet... als je denkt dat ik niks terug te zeggen heb..![]()
Tenzij ik je leuk vind..
Jup...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus als je stil bent is dat een goed teken
Waaromquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, wie doet er mee?![]()
Protestmars tegen slecht weer
Als je avater je chickie is snap ik waarom!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zwijg altijd als het graf.
Dat heb ik van m'n betbetovergrootouders.
of ik krijg verbale diarree .. maar dat is meer als ik me ongemakkelijk voelquote:
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
of ik krijg verbale diarree .. maar dat is meer als ik me ongemakkelijk voel![]()
whehe
Gekke mensen united
Ach ja, iedere gek zijn gebrekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
of ik krijg verbale diarree .. maar dat is meer als ik me ongemakkelijk voel![]()
whehe
Gekke mensen united
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eensdan ratel ik aan één stuk door, een en al onzin en hoe vreemder mensen me aan gaan kijken hoe erger de onzin wordt
![]()
Of ik ben heel erg stil
Ze praat (en eet) voor 10! En de seks is ook slechtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je avater je chickie is snap ik waarom!
Yayquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]eindelijk een soulmate gevonden na al die jaren!!
![]()
whooo hoooo ik ben niet de enige
![]()
![]()
Kan je dr niet inwisselen voor 10 anderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze praat (en eet) voor 10! En de seks is ook slecht
Wat een onsmakelijke zinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yay![]()
Maar je lijkt mij niet het type waar ik me ongemakkelijk bij zal voelen dus we zullen niet tegen elkaar aan diareen
Kunnen we gezellig normaal praten met elkaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yay![]()
Maar je lijkt mij niet het type waar ik me ongemakkelijk bij zal voelen dus we zullen niet tegen elkaar aan diareen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig normaal praten met elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |