Goed bezig jijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slaapkamers zijn al gedaan, de woonkamer en gang gaan van het weekend, en dan ergens anders logeren. Is die weer helemaal op en top en na 2 jaar ook met plinten dan
Al die accenten hier.. Gedver.
Ik ga vanavond eut en weet niet hoelaat ik theus benquote:
hahaha oh god, ik kan niet beloven dat ik je er niet mee ga pestenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eut en weet niet hoelaat ik theus ben
Ja dat idee had ik dus alquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon kikkers loslaten in haar huis komend weekend
Als ik er op let dan heb ik het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha oh god, ik kan niet beloven dat ik je er niet mee ga pesten
Dan doe ik wel krekels.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik dus al
Emmer met kikkers mee nemen, zoals gewoonlijk loop je weer achter
tot zo mopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
Oh de bewaking schopt me ereut!
Tot straks
Whehehe zaantjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eut en weet niet hoelaat ik theus ben
Heujquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achterhoeks vind ik helemaal een ramp
Ik zorg wel dat er alvast een graf klaar is voor je hierachter!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon kikkers loslaten in haar huis komend weekend
Ja wat? Leren jullie eerst maar even dat een deur open gaat en dat diezelfde deur pas los is als je hem uit de sponning tilt!quote:
Die vind ik niet eng hoor. Alleen irritantquote:
Huppelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Leren jullie eerst maar even dat een deur open gaat en dat diezelfde deur pas los is als je hem uit de sponning tilt!
Ik weet gewoon 100% zeker dat mijn zoon jullie gewoon binnen zou laten dan hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik dus al
Emmer met kikkers mee nemen, zoals gewoonlijk loop je weer achter
Dat, exact dat!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Leren jullie eerst maar even dat een deur open gaat en dat diezelfde deur pas los is als je hem uit de sponning tilt!
Uit het scharnier, dan nog altijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En terechtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat mijn zoon jullie gewoon binnen zou laten dan he
Dat verschil kan ik al hoor schatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uit het scharnier, dan nog altijd.
Leren jullie het verschil tussen kennen en kunnen ook maar eens dan
Even serieus hoor. Prima als jullie kikkers meenemen maar denk even na over de consequenties aub!!quote:
Liggen en leggen ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |