Oh ja, zoiets zou ik ook doen jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In het 23e uur zou ik een glas water omstoten![]()
Maar je kunt er wel zo overheen lopen?
quote:
Oh bah nee!quote:
Nope, ook niet overheen lopen, heb een biertje, cola en de pindakaas al klaar gelegd zodat ik morgen nog wat te drinken heb en eveneens een klein gaspitje neergezet om koffie te kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In het 23e uur zou ik een glas water omstoten![]()
Maar je kunt er wel zo overheen lopen?
Wil jij beweren dat je Rotterdams praat? Dat geloof ik niet zo hoorquote:
Twents vind ik dan nog weer een tikkeltje ergerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, Drenthe is toch echt iets erger
Daar heb jij goed over nagedacht!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope, ook niet overheen lopen, heb een biertje, cola en de pindakaas al klaar gelegd zodat ik morgen nog wat te drinken heb en eveneens een klein gaspitje neergezet om koffie te kunnen maken.
Achterhoeks vind ik helemaal een rampquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Twents vind ik dan nog weer een tikkeltje erger
Doet ie ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat je Rotterdams praat? Dat geloof ik niet zo hoor
Nog zoiets drents!quote:
Zaans is beetje Amsterdams op het feit dat ik de ui niet kan uitspreken na danquote:
Hij probeert jouw hossel gewoon te kapen dusquote:
Alsof hem dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij probeert jouw hossel gewoon te kapen dus
de kankers voornamelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Nee ik praat ook niet Rotterdams. Tenzij ik wat gedronken heb, dan accentueer ik het één en ander
Hiquote:
Slimquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope, ook niet overheen lopen, heb een biertje, cola en de pindakaas al klaar gelegd zodat ik morgen nog wat te drinken heb en eveneens een klein gaspitje neergezet om koffie te kunnen maken.
Slaapkamers zijn al gedaan, de woonkamer en gang gaan van het weekend, en dan ergens anders logeren. Is die weer helemaal op en top en na 2 jaar ook met plinten danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi
[..]
Slimen daarna de rest van het huis?
Mijn zusje die praat echt zo eng plat rotterdams dat het gewoon niet leuk meer is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Nee ik praat ook niet Rotterdams. Tenzij ik wat gedronken heb, dan accentueer ik het één en ander
Hahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog zoiets drents!
Het is jouwe. Niet jouwes en al helemaal geen jouwnes!!![]()
![]()
gerookte keukenborst hmmmquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaans is beetje Amsterdams op het feit dat ik de ui niet kan uitspreken na dan
Alles is met eu
Ik raad het af. Echt!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Heerlijk, als ik jou ooit een keertje zie dan ga ik van tevoren nog eem goed oefn'n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |