Dat je niet surinaams kan koken, dat is er mis gegaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oja, jij hebt ook in Drenthe gewoond![]()
Vreselijk hè![]()
Mijn vader is een grote Surinamers en die proat zo plad as 'n dubbeltie. Mijn moeder is een uberblonde Groningse en die praat redelijk netjes. What went wrong!?
Jij denkt altijd alleen maar aan etenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je niet surinaams kan koken, dat is er mis gegaan
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij denkt altijd alleen maar aan eten![]()
Voor jou wil ik het wel proberen hoor
Verschrikkelijk vond ik het daar!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oja, jij hebt ook in Drenthe gewoond![]()
Vreselijk hè![]()
Mijn vader is een grote Surinamers en die proat zo plad as 'n dubbeltie. Mijn moeder is een uberblonde Groningse en die praat redelijk netjes. What went wrong!?
Hoi jij!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vond ik het daar!
Het ergste nog dan zie je een bloedmooie meid. Echt een pareltje. Kan zo in de playboy en op de catwalk. En dan trekt ze die platte scheur open en zie je opeens koeien en varkens voor je
Hahaha, ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vond ik het daar!
Het ergste nog dan zie je een bloedmooie meid. Echt een pareltje. Kan zo in de playboy en op de catwalk. En dan trekt ze die platte scheur open en zie je opeens koeien en varkens voor je
Waarom kon dat vandaag niet dan? Oja wacht, vanwege de vloer?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja kut natuurlijk! Morgen kan ik weer zelf koken
Ik kom oorspronkelijk uit de regio Rotterdam. Bijna net zo erg als Drenthe dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat is wel zo![]()
Ondertiteling aan als je buiten de randstad komt![]()
Uit welke regio kom jij oorspronkelijk?
Bakkes. Rotterdamquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit de regio Rotterdam. Bijna net zo erg als Drenthe dus.
Erger zelfsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh heb je ook zo'n accentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yup, vloer in de olie gegooid. Dan mag er 24 uur geen drupje water op vallen anders komen er lelijke vlekken in. Heerlijk dat thuiswerken en dus tijd voor zoiets hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom kon dat vandaag niet dan? Oja wacht, vanwege de vloer?
Het begint weer sterk terug te komen jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh heb je ook zo'n accent![]()
Woest aantrekkelijk!
In het 23e uur zou ik een glas water omstotenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, vloer in de olie gegooid. Dan mag er 24 uur geen drupje water op vallen anders komen er lelijke vlekken in. Heerlijk dat thuiswerken en dus tijd voor zoiets hebben
Nee schat, Drenthe is toch echt iets ergerquote:
Nee mann! Rotterdamsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begint weer sterk terug te komen ja![]()
Echt? Ik vind Amsterdams juist zo geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |