Ze heeft iets kinky.. het is geen bloedmooie chick maar volgens mij wel een bloedgeile.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kom jij elke keer met van die maffe b-garnituur aan Mikey?
Lekker is dat he. Hoe die tieten mee zwaaien tijdens het stoten..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kogelstoten voor vrouwen. De rest niet.
Bobslee en rodelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke sporten gaan jullie kijken op de OS?
Silva -> PSGquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De Olympische selectie van Brazilië
Doel: Rafael Cabral (Santos), Neto (Fiorentina, Ita).
Verdediging: Marcelo (Real Madrid, Spa), Rafael (Manchester United, Eng), Danilo (FC Porto, Por), Alex Sandro (FC Porto, Por), Thiago Silva (AC Milan, Ita), Juan (Internazionale, Ita), Bruno Uvini (São Paulo).
Middenveld: Romûlo (Vasco da Gama), Paulo Henrique Ganso (Santos), Óscar (Internacional), Sandro (Tottenham Hotspur, Eng), Lucas Moura (São Paulo).
Aanval: Neymar (Santos), Pato (AC Milan, Ita), Leandro Damião (Internacional), Hulk (FC Porto, Por).
Niemand heeft hierom gevraagd Stijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De Olympische selectie van Brazilië
Doel: Rafael Cabral (Santos), Neto (Fiorentina, Ita).
Verdediging: Marcelo (Real Madrid, Spa), Rafael (Manchester United, Eng), Danilo (FC Porto, Por), Alex Sandro (FC Porto, Por), Thiago Silva (AC Milan, Ita), Juan (Internazionale, Ita), Bruno Uvini (São Paulo).
Middenveld: Romûlo (Vasco da Gama), Paulo Henrique Ganso (Santos), Óscar (Internacional), Sandro (Tottenham Hotspur, Eng), Lucas Moura (São Paulo).
Aanval: Neymar (Santos), Pato (AC Milan, Ita), Leandro Damião (Internacional), Hulk (FC Porto, Por).
Wat vind je geil? Dat stuk grindtegel op haar voorhoofd? Haar ingevallen ogen? Of is het haar dubbel ruggetje?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft iets kinky.. het is geen bloedmooie chick maar volgens mij wel een bloedgeile.
Snowboard Crossquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik kijk veel liever de Winter Spelen.
Puur al voor de Super G en freestyle skieën en snowboarden en de bobslee
Schaatsen vind ik maar niets.
Ja maar zo heeft ie weer een post erbij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand heeft hierom gevraagd Stijn.
OT: Rood!
Iets zegt me dat ik blij moet zijn dat ik dit plaatje niet kan zien...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat vind je geil? Dat stuk grindtegel op haar voorhoofd? Haar ingevallen ogen? Of is het haar dubbel ruggetje?
Haar leeftijdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat vind je geil? Dat stuk grindtegel op haar voorhoofd? Haar ingevallen ogen? Of is het haar dubbel ruggetje?
Waar kun je dat zien?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Staat stijn al in de top 500 eigenlijk ?
Kan niet missen eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Allang# 84 Ajacied422 88.639quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ha, grappig dat jij dat zegtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
Geo waar komt die grote bek van je vandaan vandaag? Mocht je weer een blikje redbull van je moeder?
Chill, niet iedereen kan A+ kwaliteit posten net als ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
Geo waar komt die grote bek van je vandaan vandaag? Mocht je weer een blikje golden power redbull van je moeder?
Nee alleen jij en het klopt ook nog.quote:
Onwaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee alleen jij en het klopt ook nog.
Ik denk dat het de invloed is van die nieuwe, die Erwinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee alleen jij en het klopt ook nog.
Toffe user vond ik dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Geo3kant had jullie allemaal verslagen. RIP aan de nabestaande en zo.
Purcellquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
Kinderen geen bezwaar
Grootste aidsserie ooit.
Tot mijn grote opluchting sta ik er niet tussenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:17 schreef SjaakBauer het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |