SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Binnenkort maar kijken danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Captain America leek me best kut, maar die film was wel goed te doen eigenlijk. Moet The Avengers ook nog steeds zien.
Punisher is lekker simpel vermaak. Veel bloed en vechtpartijen
Je hebt een versie uit 89 met Dolph Lundgren die wel tof is, een remake met Thomas Jane (acteur uit bovenstaande filmpje) uit 2004 die ook tof is en een vervolg uit 2008 met Ray Stevenson die vrij slecht is.
Volgende mag je van mij jattenquote:
G, jij moet me steunen ook als ik saaie kut grapjes maakquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgende mag je van mij jatten
Maar dan moet je mij ook steunenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
G, jij moet me steunen ook als ik saaie kut grapjes maak
Brothers van de straten je weetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dan moet je mij ook steunen
Tik 'm aan danquote:
Haters maken me famousquote:
Jy bent gwn rascist mattie, zal ik de Antillibois opbellen voor je?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
die blonde met de gitaar is eigenlijk niet eens zo lelijk
/carequote:
Ik had gewoon zin om dat plaatje te postenquote:
Ik spreek Koreaans maar het gaat dus over z´n relatie en dat ie eerst verliefd was maar dat z´n bitch te veel ruzie maakt en dat ie het wil uitmaken.quote:
quote:
echt? Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik spreek Koreaans maar het gaat dus over z´n relatie en dat ie eerst verliefd was maar dat z´n bitch te veel ruzie maakt en dat ie het wil uitmaken.
en ik zin in /carequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om dat plaatje te posten
je hebt geen talenvolle, trainbare verdedigerquote:
neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hebt geen talenvolle, trainbare verdediger
Zullen we hier met wat FOK! mensen OSM gaan spelen?
coleman, goreux en Manolevquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hebt geen talenvolle, trainbare verdediger
Zullen we hier met wat FOK! mensen OSM gaan spelen?
ok.quote:
nee, zijn allen ouders dan 21 toch? maarjaquote:
tot 24 is het beste, 26 is ook nog best trainbaar hoor, maar meer gehaald voor in de breedtequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee, zijn allen ouders dan 21 toch? maarja
ik vind het niks, maar kan door die max aantal kb geen normale nemen, alleen deze in kut kwaliteit ging nog net.quote:
quote:
ik deed dat 2 jaar geleden ook met jongens uit mijn klas en een leraarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
tot 24 is het beste, 26 is ook nog best trainbaar hoor, maar meer gehaald voor in de breedte
haha, mijn PSK loopt bijna af, maar heb nog sk. met een subje samen in een comp gaan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik deed dat 2 jaar geleden ook met jongens uit mijn klas en een leraar
Die leraar was goed. Ik haalde altijd Lukakudie was zo 100+
aan jouw forum posts te lezen verbaast het me niks dat jouw leraren osm spelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik deed dat 2 jaar geleden ook met jongens uit mijn klas en een leraar
Die leraar was goed. Ik haalde altijd Lukakudie was zo 100+
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
aan jouw forum posts te lezen verbaast het me niks dat jouw leraren osm spelen
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
Nee speel het al neit meer, dacht misschien met een grote groepquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
haha, mijn PSK loopt bijna af, maar heb nog sk. met een subje samen in een comp gaan?
havo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je niveau zegt lang niet alles, wij oordelen ook op basis van je posts en dat is nou niet heel positiefquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
havo?
jij zal wel Universiteit doen ofzo, want jij bent natuurlijk slim he?
Havo is hoger dan gemiddelde van Nederland. Dus niet klagen man.
wat is er niet positief aan dan? in het begin maakte ik veel meer spelfouten dan nu hoor, ik probeer er op te letten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je niveau zegt lang niet alles, wij oordelen ook op basis van je posts en dat is nou niet heel positief
Een zin met een hoofdletter laten beginnen zou al schelen. Daarbij de dingen die je schrijft. Ik heb kinderen in mijn jaargang die ik behoorlijk 'dom' vind, maar die kunnen wel leren aan daarom makkelijk vwo aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat is er niet positief aan dan? in het begin maakte ik veel meer spelfouten dan nu hoor, ik probeer er op te letten?
Laat een bbl'er maar havo doen als niveau niks zegt
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij maakt bijna net zoveel taalfouten als Marcie trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Vmbo kader naar havoIk van TL naar Havo, zonder een jaar over te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ervan uitgaan dat taalfouten gelijk staan aan je opleidingsniveau of iets dergelijks ...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij maakt bijna net zoveel taalfouten als Marcie trouwens
BIN filter eraf halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
UDB liegt ook altijd met de prijzen van formatie kaarten![]()
Ik kan ze nooit vinden op de markt![]()
3-5-2 kaarten zoeken
Ben je dyslectisch of ben je gewoon lui?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat taalfouten gelijk staan aan je opleidingsniveau of iets dergelijks ...![]()
Je praat poep.
Heel erg lui.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben je dyslectisch of ben je gewoon lui?
Dat verschilt hoor. Je krijgt op de basisschool niet voor niets een advies. dat is wat je ongeveer aankunt. En over dat hoofdletter gebeuren, ik had eerst een browser die dat automatisch deed. Dat is nu niet, dus zal er op letten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een zin met een hoofdletter laten beginnen zou al schelen. Daarbij de dingen die je schrijft. Ik heb kinderen in mijn jaargang die ik behoorlijk 'dom' vind, maar die kunnen wel leren aan daarom makkelijk vwo aan.
Bedankt voor de medewerking.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat verschilt hoor. Je krijgt op de basisschool niet voor niets een advies. dat is wat je ongeveer aankunt. En over dat hoofdletter gebeuren, ik had eerst een browser die dat automatisch deed. Dat is nu niet, dus zal er op letten.
quote:
Stuur iets over nazi'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik zit al een half uur in het laadscherm en die duitser wil maar niet weg
Jij wil ook niet weg, dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik zit al een half uur in het laadscherm en die duitser wil maar niet weg
Heel veel dus, ik heb alle tijd.quote:
Je kan toch gewoon de discdrive open maken zonder je dnf te verliezen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Ja, stop daar eens mee man.quote:
Die is snel op z'n pik getrapt. Lijkt wel een beetje op Kent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat een mongol die jonge, denkt meteen dat je vmbo/pvv alles bent
Hij is meestal irritant bezig gewoon muten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die is snel op z'n pik getrapt. Lijkt wel een beetje op Kent.
Kom je clubben? Dan moet Iwan je even inviten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar als je op bijvoorbeeld VWO zit, mag je toch wel foutloos kunnen typen. Ik bedoel: een -d of -t foutje maken we allemaal, maar fouten als 'spelvout,gefaarlijk, zowiezo' om maar wat op te noemen, mag gewoon echt niet..
Als je allochtoon bent, kan het alsnog misgaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar als je op bijvoorbeeld VWO zit, mag je toch wel foutloos kunnen typen. Ik bedoel: een -d of -t foutje maken we allemaal, maar fouten als 'spelvout,gefaarlijk, zowiezo' om maar wat op te noemen, mag gewoon echt niet..
Is goed, ik doe nu m'n xbox aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kom je clubben? Dan moet Iwan je even inviten.
niet zoveel online denk ik. + jij speelt ook altijd maar max 1 potje voordat er iets tussenkomt of je geen zin meer hebtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nu ook zin in clubs![]()
Dutchies?
Zit die wel in Futquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stadion zoeken is echt kut
Zoek het Pratvelsti Arena, iemand die hem heeft?
Ja, eindelijk gevonden nuquote:
Het is vwo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Meteen quicksellen die rotzooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat ik nu toch vind in mijn club
[ afbeelding ]
Quick sell.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste tijd wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet zoveel online denk ik. + jij speelt ook altijd maar max 1 potje voordat er iets tussenkomt of je geen zin meer hebt
ik snap wel waarom die Pizzi je aanspreekt..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1463312
Ditte gaat het worden denk ik. Twijfel alleen nog over UP Benzema of de NIF en IF Szcsesny ofzo of de UP
Ik snap hem wel, hommoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik snap wel waarom die Pizzi je aanspreekt..
en zozo een IF erbij.
Probeer Hulk RM te krijgen, maar dan 7 chem met Barfa en er is geen Brazilaanse RW uit BBVAquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lennon en Varela op de RM & LM lijkt me pure aids.
Wilshere gaat seizoensstart weer niet halen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef poker4lifee het volgende:
Olympiakos kan een transfer niet voorkomen, want in het contract van Mirallas is een gelimiteerde transfersom van 8,25 miljoen euro opgenomen. Liverpool en Arsenal hebben zich al gemeld in Athene. De 24-jarige Mirallas maakte sinds zijn entree in Griekenland, twee jaar geleden, een geweldige indruk.
Beter voor fut
Maar hoe zou Arsenal dan moeten spelen? Weet nog steeds niet wat nou de echte positie van Podolski is eigenlijk. Dan heb je een aanval met Podolski/Giroud/Mirallas en Walcott.
Podolski op CAM, Wilshere? Walcott weg en Podolski/Mirallas rechts? Beide nooit gezien op rechts.
Halve finale toernooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de discdrive open maken zonder je dnf te verliezen?
je vriend?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand nog ps3 coins kopen? Vriend heeft nog 400-500k om te verkopen.
Hij begon net ook al over BJ's enzo, egt vies xdquote:
eenquote:
Alsof jij dat vies vind Gquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij begon net ook al over BJ's enzo, egt vies xd
Alleen nit van jou :$$quote:
Go mathijsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik het aankomende fifa potje win, ben ik kampioen van divisie 1
Spannend!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is wel goed, vorig jaar hadden veel topclubs nog interesse.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
Britse verdediger in NLdie kunnen enkel schoppen
Britse verdedigers kunnen enkel schoppen. Als hij zo goed was dan was hij vorig seizoen al weg gegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is wel goed, vorig jaar hadden veel topclubs nog interesse.
Behalve dat hij 10+ miljoen moest kostenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Britse verdedigers kunnen enkel schoppen. Als hij zo goed was dan was hij vorig seizoen al weg gegaan.
Voor Phil Jones werd dacht ik 20 miljoen betaald.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behalve dat hij 10+ miljoen moest kosten
Smalling was ook duur, Dann is wel minder dan die jongens, maar wel een van de betere.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor Phil Jones werd dacht ik 20 miljoen betaald.
Hoezo is hij dan niet mee naar het EK?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Smalling was ook duur, Dann is wel minder dan die jongens, maar wel een van de betere.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Kamikazie het volgende:
Hey 2-0 gewonnen en divisie 1 gewonnen
Grootste prestatie deze FIFA tot nu toe
20k aubquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand nog ps3 coins kopen? Vriend heeft nog 400-500k om te verkopen.
Congratsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Kamikazie het volgende:
Hey 2-0 gewonnen en divisie 1 gewonnen
Grootste prestatie deze FIFA tot nu toe
H2H wordt pas leuk bij de 3e divisie ofzo, daar krijg je een hard timequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
ik denk ook af en toe laat ik weer eens h2h spelen en een ziek record neerzetten. doe ik 1 potje en zoooooo focking saai, en dan is het snel weer fut
Alles is daar gewoon slomer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
ik denk ook af en toe laat ik weer eens h2h spelen en een ziek record neerzetten. doe ik 1 potje en zoooooo focking saai, en dan is het snel weer fut
Waar heb je die 50k voor nodig ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alles is daar gewoon slomer.
Doet je vriend 50k wel?
Dat is geheim.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar heb je die 50k voor nodig ?
nah sorry eerste wat hij zei was zoveel mogelijk in 1 keer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alles is daar gewoon slomer.
Doet je vriend 50k wel?
ja dan kunnen sommige eindelijk wat, maar alsnog dood saaiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
H2H wordt pas leuk bij de 3e divisie ofzo, daar krijg je een hard time
Welke divisie zit je nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah sorry eerste wat hij zei was zoveel mogelijk in 1 keer.
[..]
ja dan kunnen sommige eindelijk wat, maar alsnog dood saai
Hoeveel voor 400kquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah sorry eerste wat hij zei was zoveel mogelijk in 1 keer.
[..]
ja dan kunnen sommige eindelijk wat, maar alsnog dood saai
Niet te doen tenzij er een Braziliaanse RW is uit de BBVA.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1463312
Opties voor RW? Liefste Barfa daar maar als het niet anders kan..
Ja, die is er dus niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet te doen tenzij er een Braziliaanse RW is uit de BBVA.
Tim op RCM.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben hier TOTY RvP gehad? Hoe goed was hij?
met m'n mainacc in 3 ofzo, niet genoeg gespeeld nog om hoger te komen, en record verneukt van de tijd voordat ik fut speelde. Nu wil ik het op andere account proberen maar dan moet je elke keer 5 wedstrijden ofzo winnen(te lang bezig als je in 10 begint), en na 1 potje ben je er al helemaal klaar meequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke divisie zit je nu?
In de 2e of 3e krijg je zeker weten batta
40quote:
Raar ja, demotiveert spelers om eventueel eens wat anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef Vijf_voor het volgende:
Ja, veel te traag dat H2h. Waarom zit er eigenlijk zo'n groot verschil tussen?
http://nos.nl/artikel/396129-frank-schleck-positief-bevonden.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Frank Schleck positief bevonden op doping
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Frank Schleck positief bevonden op doping
Nee dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/396129-frank-schleck-positief-bevonden.html
Voor de duidelijkheid
Kan een maskeringsmiddel zijn hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Nee dusGeen doping, je gaat alleen pissen van dat spul, niet harder fietsen.
Hij reed ook niet goed dit jaar, dus boeit niet heel veel.
Mja is het deze tour gevonden of? Anders kan hij zn 3de plaats van vorig jaar kwijtrakenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Nee dusGeen doping, je gaat alleen pissen van dat spul, niet harder fietsen.
Hij reed ook niet goed dit jaar, dus boeit niet heel veel.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
Overigens vertelde gister ook een dokter bij Avondetappe dat ze met placebo hebben getest dat 50% harder ging fietsen na een spuit met olie :")
Ja harm kuipers he. 2 kankers heeft die man geloof ik. Echt wtf...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
Overigens vertelde gister ook een dokter bij Avondetappe dat ze met placebo hebben getest dat 50% harder ging fietsen na een spuit met olie :")
Terecht helaas.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef stoereboii het volgende:
Hij is uit de tour gezet. Dit schrijft sporza
di 17/07/2012 - 20:39 De Tour staat op zijn kop, want RadioShack-kopman Fränk Schleck is betrapt op het gebruik van een vochtafdrijvend middel. De Luxemburger, die vorig jaar nog derde werd in de Tour, werd door zijn ploeg uit de Tour gezet.
Fränk Schleck, die in deze Tour 12e staat op 9"45 van gele trui Wiggins, liep tegen de lamp na de 13e rit. Die eindigde op 14 juli in Cap d'Agde, waar André Greipel de spurt van een klein peloton won. De UCI meldt dat hij positief testte op Xipamide.
De UCI gaat niet over tot een onmiddellijke schorsing, "gezien de aard van de inbreuk. Maar de UCI verwacht dat zijn ploeg de nodige maatregelen zal nemen om de Tour in de nodige sereniteit verder te kunnen zetten."
Die actie liet niet lang op zich wachten, want RadioShack neemt zijn Luxemburgse boegbeeld meteen uit koers. Fränk Schleck stond vorig jaar nog samen met zijn broer Andy op het Tour-podium in Parijs, ze flankeerden winnaar Cadel Evans.
(later meer)
Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
iemand interesse in dit team? Geen idee hoe het speelt. Nog nooit mee gespeeld
Arfa 7 hèquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe project, sommige spelers heb ik al.
Leuk team!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
nope 9quote:
Leuk team wel, Ik zou IF Fellaini in plaats van Parker doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk, keek niet naar de link met RvPquote:
Hij reed nochtans echt niet goedquote:
Defuckquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk, keek niet naar de link met RvP
hahahah hardop lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die krijgt niet genoeg chemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuk team wel, Ik zou IF Fellaini in plaats van Parker doen.
Ik keek alleen naar Fanniquote:
nog steeds aan het lachen. Hij linkt alleen met Santos en Fanni, linkt hij beide mee dus 9 chem. Verder niemand. met RvP heeft hij niks te makenquote:
TOTY Kompany is wel echtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die krijgt niet genoeg chemdan moet ik Kompany er neer zetten maar ik moet even kijken of ik het haal met coins voor de TOTY
Oja, dit is 352quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog steeds aan het lachen. Hij linkt alleen met Santos en Fanni, linkt hij beide mee dus 9 chem. Verder niemand.
Smoesjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, dit is 352
Ben zelf bezig met 3421, heel anders met linkjes
Ik red het misschien net, dan komt hij centraal te staanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
TOTY Kompany is wel echtJammer dat ik die niet kan betalen.
Ik ga mijn BraBelgie toch nu maar maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik red het misschien net, dan komt hij centraal te staanJammer dat M'Biwa moet voor de chem met Belhanda
Het einde van fifa 12 nadert dus gewoon lekker bouwenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga mijn BraBelgie toch nu maar maken.Geen zin om te wachten en ik verkoop het wel als ik naar Tanzania ga.
Ja heb niet zon zin meer in dit potje, is toch al gewonnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eensch, Rijst zit af en toe ook te kloten
Lloris doet het wel goed bij mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik de GJE keeper doen ipv Lloris, tenzij ik IF Lloris kan kopen
Ja, ik heb op dit moment niet genoeg en zit er dus aan te denken om wat IF's uit dit team te verkopen.:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het einde van fifa 12 nadert dus gewoon lekker bouwen
Wie is de GJE keeper dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik de GJE keeper doen ipv Lloris, tenzij ik IF Lloris kan kopen
Ik verkoop dan altijd het hele team maarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb op dit moment niet genoeg en zit er dus aan te denken om wat IF's uit dit team te verkopen.:
[ afbeelding ]
TOTS De Marcos vind ik echt slecht dus ik denk om te beginnen dat hij er uit gaat.
Elana met 70 snelheidquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vrijwel zeker jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
Ik moet hem nog reserveren.
Als je bij Bol.com reserveert, ben je dan zeker dat je hem op de dag thuis hebt ?
Nee, maar het team speelt opzich wel redelijk en ik wil 2 silver teams houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verkoop dan altijd het hele team maarik ga het nu houden bij TOTY RvP en een goedkoop Brazilie team.
Ik snap wat je bedoelt maar als ik een speler uit een team verkoop dan verkoop ik ze allemaal en maak ik een nieuw teamquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar het team speelt opzich wel redelijk en ik wil 2 silver teams houden.
Ja maar ik heb wel veel reddingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eensch, Rijst zit af en toe ook te kloten
Ja oke maar ik wil een team met Vela.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar als ik een speler uit een team verkoop dan verkoop ik ze allemaal en maak ik een nieuw team
dan sturen ze hem dus al een dag van te voren opquote:
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dan sturen ze hem dus al een dag van te voren op?
Ik heb hem ook gehadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja oke maar ik wil een team met Vela.
[ afbeelding ]
Ik ga deze in plaats van TOTS De Marcos doen. Lijkt mij wel een baasje.
Mooi een aanrader dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehadheerlijke spelers
ik had hem wel als CM trouwens. Prima longshot
Ik wil weten of je die Ultimate Edition ook in de winkel kan kopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
Zo meteen dan even die ultimatepack edition kopen
wat is het verschilquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil weten of je die Ultimate Edition ook in de winkel kan kopen.
Veel leuker om het in de winkel te kopen
Gewoon, leuker om te doen.quote:
Evans werd eraf gereden door Van Garderen als hij mochtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij reed nochtans echt niet goed
Maar bij wiggins en heel sky klopt ook iets niet hoor. Een pistier die evans op la toussuire 2 minuten aansmeert
s'middags snel van school naar huis fietsen op de hoop dat hij op de mat ligtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon, leuker om te doen.
Met je tasje naar huis toe om het zo snel mogelijk te spelen
Contador en Schleck mis ik gewoon erg in deze tour.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Evans werd eraf gereden door Van Garderen als hij mochtHij is gewoon niet goed. De concurrentie is zwak.
Dit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef Rijst het volgende:
Jammer van die goals. Vond dat ik goed keepte.
Kunnen we aub een eigen club maken? Iwan en Siem mogen joinen wanneer ze willen die kutmongool niet.
ok invite ons even en kom partyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef Rijst het volgende:
Kunnen we aub een eigen club maken? Iwan en Siem mogen joinen wanneer ze willen die kutmongool niet.
Weet je wat het is. Ik wil hem gratis weg doen, maar ik wil hem niet aan jou gevenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Futheadje ook graag trouwens
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik wil hem gratis weg doen, maar ik wil hem niet aan jou geven. Het klinkt misschien bot, maar toch is het zo
aan mij ook niet hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik wil hem gratis weg doen, maar ik wil hem niet aan jou geven. Het klinkt misschien bot, maar toch is het zo
Inderdaad, dat is altijd een mooie strijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Contador en Schleck mis ik gewoon erg in deze tour.
Ik heb wel interessequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef Rijst het volgende:
geef het aan iemand die er ook mee gaat spelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké, lolquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet, was indirect een vraagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
Nu zijn het er twee en moet ik nog gaan kiezen ook.
dat is zonde manquote:
Als Marcie hem erg graag wilt mag ie hem wel hoor, maar ik zou 't wel willen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
Nu zijn het er twee en moet ik nog gaan kiezen ook.
zullen we gewoon eerlijk lotenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als Marcie hem erg graag wilt mag ie hem wel hoor, maar ik zou 't wel willen.
Wil er ook best wat voor betalen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
Rijst is boos omdat hij het niet kreeg, hij dacht dat hij alles had gekregen.
Ik ga het gewoon belevenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tijd terug had je ook al zoiets, te aanvallend nog steeds
waarom stop je er mee danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had die nog en ik heb nog een 3-4-3 MLS, daarna niks meer
Over 2 weken begint 'ie weer, niet teveel waarde aan hechtenquote:
de beste manier om achter dingen te komenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon beleven
Wil zelf ook wat proberen
343 MLSquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had die nog en ik heb nog een 3-4-3 MLS, daarna niks meer
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over 2 weken begint 'ie weer, niet teveel waarde aan hechten![]()
Hoeveel k heb je nog?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb op die 2 toernooien na (3 wedstrijden) al zeker anderhalve maand geen wedstrijd meer gespeeld. Op teams na weggeven ben ik ook al een tijd niet meer in de webapp geweest en heb ik fifa ook niet meer opgestart op mijn ps3
De laatste dagen heb ik hier bijna niet gekeken of gepost. Zal wel blijven, maar niet zo actief als eerderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb mijn team Fuszy genoemd
Fuszy je blijft hier toch wel posten, dan kan ik laten weten hoe het speelt
isgoed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De laatste dagen heb ik hier bijna niet gekeken of gepost. Zal wel blijven, maar niet zo actief als eerder
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De laatste dagen heb ik hier bijna niet gekeken of gepost. Zal wel blijven, maar niet zo actief als eerder
Lazzari kan trouwens nog op de CDM plek van die griek. Daarnaast kan je ook nog Shaarawy in het team stoppen als je zou willenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
isgoed.
Als je er bent, zal ik het laten weten![]()
Heb je Shaarawy niet eens meegegeven?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lazzari kan trouwens nog op de CDM plek van die griek. Daarnaast kan je ook nog Shaarawy in het team stoppen als je zou willen
zat ik al aan te denken, maar de CF ziet er baas uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lazzari kan trouwens nog op de CDM plek van die griek. Daarnaast kan je ook nog Shaarawy in het team stoppen als je zou willen
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je Shaarawy niet eens meegegeven?
Wat een gier..
Geen ideequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zat ik al aan te denken, maar de CF ziet er baas uit
hoe speelde het team?
uiteraardquote:
Haha, sowieso al heel wat dat je alles weer weggeeft hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee. Die had ik ook niet eens. Was ik voor aan het sparen en toen kreeg ik het idee om alles weg te geven
Heb ik al vaker gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geeft Fuszy alles weg?Jammer man. Zonde dat je echt stopt.
meen je diequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit mee gespeeld
[..]
uiteraard
geef is wat hier dan JONGEquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gedaan. Had eerder al mijn gold teams aan rijst gegeven
In totaal heb ik volgens mij voor 700k weggegeven sinds januari
Wel veel mensen blij mee gemaakt iigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dit ja, godverdomme vuile jack de Gierquote:
Waarvan 0 aan mij. Zo'n vriend ben ik dus. Tenks, Fus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog nooit mee gespeeld idd. Heb hem gebouwd (VDM heeft hem voor me gemaakt, zoek maar fuszy op futhead als teamnaam). maar nooit meer iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
meen je die? nog nooit meegespeeld haha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |