SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Binnenkort maar kijken danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Captain America leek me best kut, maar die film was wel goed te doen eigenlijk. Moet The Avengers ook nog steeds zien.
Punisher is lekker simpel vermaak. Veel bloed en vechtpartijen
Je hebt een versie uit 89 met Dolph Lundgren die wel tof is, een remake met Thomas Jane (acteur uit bovenstaande filmpje) uit 2004 die ook tof is en een vervolg uit 2008 met Ray Stevenson die vrij slecht is.
Volgende mag je van mij jattenquote:
G, jij moet me steunen ook als ik saaie kut grapjes maakquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgende mag je van mij jatten
Maar dan moet je mij ook steunenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
G, jij moet me steunen ook als ik saaie kut grapjes maak
Brothers van de straten je weetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dan moet je mij ook steunen
Tik 'm aan danquote:
Haters maken me famousquote:
Jy bent gwn rascist mattie, zal ik de Antillibois opbellen voor je?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
die blonde met de gitaar is eigenlijk niet eens zo lelijk
/carequote:
Ik had gewoon zin om dat plaatje te postenquote:
Ik spreek Koreaans maar het gaat dus over z´n relatie en dat ie eerst verliefd was maar dat z´n bitch te veel ruzie maakt en dat ie het wil uitmaken.quote:
quote:
echt? Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik spreek Koreaans maar het gaat dus over z´n relatie en dat ie eerst verliefd was maar dat z´n bitch te veel ruzie maakt en dat ie het wil uitmaken.
en ik zin in /carequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om dat plaatje te posten
je hebt geen talenvolle, trainbare verdedigerquote:
neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hebt geen talenvolle, trainbare verdediger
Zullen we hier met wat FOK! mensen OSM gaan spelen?
coleman, goreux en Manolevquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hebt geen talenvolle, trainbare verdediger
Zullen we hier met wat FOK! mensen OSM gaan spelen?
ok.quote:
nee, zijn allen ouders dan 21 toch? maarjaquote:
tot 24 is het beste, 26 is ook nog best trainbaar hoor, maar meer gehaald voor in de breedtequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee, zijn allen ouders dan 21 toch? maarja
ik vind het niks, maar kan door die max aantal kb geen normale nemen, alleen deze in kut kwaliteit ging nog net.quote:
quote:
ik deed dat 2 jaar geleden ook met jongens uit mijn klas en een leraarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
tot 24 is het beste, 26 is ook nog best trainbaar hoor, maar meer gehaald voor in de breedte
haha, mijn PSK loopt bijna af, maar heb nog sk. met een subje samen in een comp gaan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik deed dat 2 jaar geleden ook met jongens uit mijn klas en een leraar
Die leraar was goed. Ik haalde altijd Lukakudie was zo 100+
aan jouw forum posts te lezen verbaast het me niks dat jouw leraren osm spelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik deed dat 2 jaar geleden ook met jongens uit mijn klas en een leraar
Die leraar was goed. Ik haalde altijd Lukakudie was zo 100+
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
aan jouw forum posts te lezen verbaast het me niks dat jouw leraren osm spelen
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
Nee speel het al neit meer, dacht misschien met een grote groepquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
haha, mijn PSK loopt bijna af, maar heb nog sk. met een subje samen in een comp gaan?
havo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je niveau zegt lang niet alles, wij oordelen ook op basis van je posts en dat is nou niet heel positiefquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
havo?
jij zal wel Universiteit doen ofzo, want jij bent natuurlijk slim he?
Havo is hoger dan gemiddelde van Nederland. Dus niet klagen man.
wat is er niet positief aan dan? in het begin maakte ik veel meer spelfouten dan nu hoor, ik probeer er op te letten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je niveau zegt lang niet alles, wij oordelen ook op basis van je posts en dat is nou niet heel positief
Een zin met een hoofdletter laten beginnen zou al schelen. Daarbij de dingen die je schrijft. Ik heb kinderen in mijn jaargang die ik behoorlijk 'dom' vind, maar die kunnen wel leren aan daarom makkelijk vwo aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat is er niet positief aan dan? in het begin maakte ik veel meer spelfouten dan nu hoor, ik probeer er op te letten?
Laat een bbl'er maar havo doen als niveau niks zegt
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij maakt bijna net zoveel taalfouten als Marcie trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Vmbo kader naar havoIk van TL naar Havo, zonder een jaar over te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ervan uitgaan dat taalfouten gelijk staan aan je opleidingsniveau of iets dergelijks ...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij maakt bijna net zoveel taalfouten als Marcie trouwens
BIN filter eraf halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
UDB liegt ook altijd met de prijzen van formatie kaarten![]()
Ik kan ze nooit vinden op de markt![]()
3-5-2 kaarten zoeken
Ben je dyslectisch of ben je gewoon lui?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat taalfouten gelijk staan aan je opleidingsniveau of iets dergelijks ...![]()
Je praat poep.
Heel erg lui.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben je dyslectisch of ben je gewoon lui?
Dat verschilt hoor. Je krijgt op de basisschool niet voor niets een advies. dat is wat je ongeveer aankunt. En over dat hoofdletter gebeuren, ik had eerst een browser die dat automatisch deed. Dat is nu niet, dus zal er op letten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een zin met een hoofdletter laten beginnen zou al schelen. Daarbij de dingen die je schrijft. Ik heb kinderen in mijn jaargang die ik behoorlijk 'dom' vind, maar die kunnen wel leren aan daarom makkelijk vwo aan.
Bedankt voor de medewerking.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat verschilt hoor. Je krijgt op de basisschool niet voor niets een advies. dat is wat je ongeveer aankunt. En over dat hoofdletter gebeuren, ik had eerst een browser die dat automatisch deed. Dat is nu niet, dus zal er op letten.
quote:
Stuur iets over nazi'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik zit al een half uur in het laadscherm en die duitser wil maar niet weg
Jij wil ook niet weg, dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik zit al een half uur in het laadscherm en die duitser wil maar niet weg
Heel veel dus, ik heb alle tijd.quote:
Je kan toch gewoon de discdrive open maken zonder je dnf te verliezen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
Ja, stop daar eens mee man.quote:
Die is snel op z'n pik getrapt. Lijkt wel een beetje op Kent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat een mongol die jonge, denkt meteen dat je vmbo/pvv alles bent
Hij is meestal irritant bezig gewoon muten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die is snel op z'n pik getrapt. Lijkt wel een beetje op Kent.
Kom je clubben? Dan moet Iwan je even inviten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar als je op bijvoorbeeld VWO zit, mag je toch wel foutloos kunnen typen. Ik bedoel: een -d of -t foutje maken we allemaal, maar fouten als 'spelvout,gefaarlijk, zowiezo' om maar wat op te noemen, mag gewoon echt niet..
Als je allochtoon bent, kan het alsnog misgaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar als je op bijvoorbeeld VWO zit, mag je toch wel foutloos kunnen typen. Ik bedoel: een -d of -t foutje maken we allemaal, maar fouten als 'spelvout,gefaarlijk, zowiezo' om maar wat op te noemen, mag gewoon echt niet..
Is goed, ik doe nu m'n xbox aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kom je clubben? Dan moet Iwan je even inviten.
niet zoveel online denk ik. + jij speelt ook altijd maar max 1 potje voordat er iets tussenkomt of je geen zin meer hebtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nu ook zin in clubs![]()
Dutchies?
Zit die wel in Futquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stadion zoeken is echt kut
Zoek het Pratvelsti Arena, iemand die hem heeft?
Ja, eindelijk gevonden nuquote:
Het is vwo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Meteen quicksellen die rotzooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat ik nu toch vind in mijn club
[ afbeelding ]
Quick sell.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste tijd wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet zoveel online denk ik. + jij speelt ook altijd maar max 1 potje voordat er iets tussenkomt of je geen zin meer hebt
ik snap wel waarom die Pizzi je aanspreekt..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1463312
Ditte gaat het worden denk ik. Twijfel alleen nog over UP Benzema of de NIF en IF Szcsesny ofzo of de UP
Ik snap hem wel, hommoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik snap wel waarom die Pizzi je aanspreekt..
en zozo een IF erbij.
Probeer Hulk RM te krijgen, maar dan 7 chem met Barfa en er is geen Brazilaanse RW uit BBVAquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lennon en Varela op de RM & LM lijkt me pure aids.
Wilshere gaat seizoensstart weer niet halen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef poker4lifee het volgende:
Olympiakos kan een transfer niet voorkomen, want in het contract van Mirallas is een gelimiteerde transfersom van 8,25 miljoen euro opgenomen. Liverpool en Arsenal hebben zich al gemeld in Athene. De 24-jarige Mirallas maakte sinds zijn entree in Griekenland, twee jaar geleden, een geweldige indruk.
Beter voor fut
Maar hoe zou Arsenal dan moeten spelen? Weet nog steeds niet wat nou de echte positie van Podolski is eigenlijk. Dan heb je een aanval met Podolski/Giroud/Mirallas en Walcott.
Podolski op CAM, Wilshere? Walcott weg en Podolski/Mirallas rechts? Beide nooit gezien op rechts.
Halve finale toernooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de discdrive open maken zonder je dnf te verliezen?
je vriend?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand nog ps3 coins kopen? Vriend heeft nog 400-500k om te verkopen.
Hij begon net ook al over BJ's enzo, egt vies xdquote:
eenquote:
Alsof jij dat vies vind Gquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij begon net ook al over BJ's enzo, egt vies xd
Alleen nit van jou :$$quote:
Go mathijsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik het aankomende fifa potje win, ben ik kampioen van divisie 1
Spannend!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is wel goed, vorig jaar hadden veel topclubs nog interesse.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
Britse verdediger in NLdie kunnen enkel schoppen
Britse verdedigers kunnen enkel schoppen. Als hij zo goed was dan was hij vorig seizoen al weg gegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is wel goed, vorig jaar hadden veel topclubs nog interesse.
Behalve dat hij 10+ miljoen moest kostenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Britse verdedigers kunnen enkel schoppen. Als hij zo goed was dan was hij vorig seizoen al weg gegaan.
Voor Phil Jones werd dacht ik 20 miljoen betaald.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behalve dat hij 10+ miljoen moest kosten
Smalling was ook duur, Dann is wel minder dan die jongens, maar wel een van de betere.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor Phil Jones werd dacht ik 20 miljoen betaald.
Hoezo is hij dan niet mee naar het EK?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Smalling was ook duur, Dann is wel minder dan die jongens, maar wel een van de betere.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Kamikazie het volgende:
Hey 2-0 gewonnen en divisie 1 gewonnen
Grootste prestatie deze FIFA tot nu toe
20k aubquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand nog ps3 coins kopen? Vriend heeft nog 400-500k om te verkopen.
Congratsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Kamikazie het volgende:
Hey 2-0 gewonnen en divisie 1 gewonnen
Grootste prestatie deze FIFA tot nu toe
H2H wordt pas leuk bij de 3e divisie ofzo, daar krijg je een hard timequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
ik denk ook af en toe laat ik weer eens h2h spelen en een ziek record neerzetten. doe ik 1 potje en zoooooo focking saai, en dan is het snel weer fut
Alles is daar gewoon slomer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
ik denk ook af en toe laat ik weer eens h2h spelen en een ziek record neerzetten. doe ik 1 potje en zoooooo focking saai, en dan is het snel weer fut
Waar heb je die 50k voor nodig ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alles is daar gewoon slomer.
Doet je vriend 50k wel?
Dat is geheim.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar heb je die 50k voor nodig ?
nah sorry eerste wat hij zei was zoveel mogelijk in 1 keer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alles is daar gewoon slomer.
Doet je vriend 50k wel?
ja dan kunnen sommige eindelijk wat, maar alsnog dood saaiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
H2H wordt pas leuk bij de 3e divisie ofzo, daar krijg je een hard time
Welke divisie zit je nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah sorry eerste wat hij zei was zoveel mogelijk in 1 keer.
[..]
ja dan kunnen sommige eindelijk wat, maar alsnog dood saai
Hoeveel voor 400kquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah sorry eerste wat hij zei was zoveel mogelijk in 1 keer.
[..]
ja dan kunnen sommige eindelijk wat, maar alsnog dood saai
Niet te doen tenzij er een Braziliaanse RW is uit de BBVA.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1463312
Opties voor RW? Liefste Barfa daar maar als het niet anders kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |