Dat weet jij helemaal niet en gaan we ook nooit achter komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je komt uit Delft en ik ken je niet, dan ben je een nobody.
Ah, ik snap het al. Was weer een nietszeggende post zonder argumenten. srs. srs. srs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Dit is een van die dingen die jou en 422 zo kenmerkt. Jullie blijven maar doorgaan.
Ik vaar een andere koers. Altijd positief zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, ik snap het al. Was weer een nietszeggende post zonder argumenten. srs. srs. srs.
Grootst mogelijke onzin ooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef ValHallen het volgende:
Assaïdi > Narsingh. Zou een betere aankoop zijn, mocht dat gerucht(je) kloppen.
Eens met dit eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Grootst mogelijke onzin ooit.
Assaïdi was ooit beter maar nu is Narsingh veel, maar dan ook véél beter. Zegt ook veel over de rek die er nog in zit: bij Narsingh veel en bij Assaïdi niet zo veel.
Ziet er vrij rooskleurig uit. Barcalona wil wel overduidelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaat deal Muniesa wel door dan
Narsingh is gewoon de hype van het afgelopen seizoen joh.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Assaïdi was ooit beter maar nu is Narsingh veel, maar dan ook véél beter. Zegt ook veel over de rek die er nog in zit: bij Narsingh veel en bij Assaïdi niet zo veel.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
eerst was je narsingh fan en nu niet meer?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Vertel eens waarom? Assaidi heeft een magistrale techniek, goede acties, balgevoel etc
Vind het apart dat de Britse tabloids opeens gaan berichten over die gozer van Blackburn. Ach, ze houden wel van roddelen. Zeker inzake Ajax de laatste tijdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ziet er vrij rooskleurig uit. Barcalona wil wel overduidelijk.
wss omdat ie naar psv gaat , dan is die opeens minderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
eerst was je narsingh fan en nu niet meer?
Ja die is naar PSV dus hij is ook gelijk overgestapt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
eerst was je narsingh fan en nu niet meer?
Doe toch eens normaal man.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Vertel eens waarom? Assaidi heeft een magistrale techniek, goede acties, balgevoel etc
Ik volg Heerenveen al jaren op de voet, en het is juist geen hype. Je ziet die jongen met de wedstrijd beter worden, al vanaf 2010.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Narsingh is gewoon de hype van het afgelopen seizoen joh.
Die man heeft zo'n slecht rendement en zo'n slechte voorzet. Heb je gewoon vrij weinig aan. Jij ziet hem waarschijnlijk alleen af en toe voorbijkomen bij Studio Sport met een leuke actie, of je hebt er gewoon niet zo veel kijk op, maar Assaidi is gewoon echt niet goed genoeg voor Ajax. (Of nouja, het geld niet waard. Hij is wellicht wel beter dan Ozbiliz en Ebicilio.)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij doet het ook goed bij Heerenveen ja, waar hij kan teren op zijn snelheid + voorzet. Bij Ajax speel je het hele seizoen op andermans strafschopgebied. Dan heb ik liever iemand die vanuit het niets kan creëren dan iemand die gelanceerd moet worden als het ware.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik volg Heerenveen al jaren op de voet, en het is juist geen hype. Je ziet die jongen met de wedstrijd beter worden, al vanaf 2010.
Klopt en dat is maar goed ook. Assaïdi is net zoals Narsingh subtop.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja waar gaat het over, Assaidi wil een salaris van boven de 1,5 miljoen en dat gaat Ajax hem niet geven. Die komt niet.
Narsingh kan juist op korte afstanden een mannetje passeren. Denk je dat een de Graafschap heel anders speelt in Heerenveen dan in Amsterdam? In beide gevallen gewoon verdedigend hoor. Tuurlijk, tegen Ajax nog wat extra, maar dat scheelt echt niet zo veel als gesuggereerd wordt. Daarbij creëer je ruimte door het veld breed te houden. Aanvoer zou bij Ajax veel beter zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij doet het ook goed bij Heerenveen ja, waar hij kan teren op zijn snelheid + voorzet. Bij Ajax speel je het hele seizoen op andermans strafschopgebied. Dan heb ik liever iemand die vanuit het niets kan creëren dan iemand die gelanceerd moet worden als het ware.
Mwah, weet ik niet. Maar de meesten hier lopen nu ook te haten op Narsingh omdat hij naar PSV is gegaan. Dan vinden we het maar een nietsnut..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De rest van de Ajax selectie ook dan. Beiden zouden serieus moeiteloos mee kunnen met Ajax en in de basis staan, mits Derek niet fit is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt en dat is maar goed ook. Assaïdi is net zoals Narsingh subtop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |