Ben nu 27. Als ik begin 28.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe oud ben je nu? Zorg is echt geen maneschijn en rozengeur.
Ik wist niet dat uitzendbureaus ook mensen weigerden? Dacht dat iedereen zich altijd in mocht laten schrijven.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben al doodleuk door 4 á 5 uitzendbureaus geweigerd. Ze willen mij niet inschrijven als werkzoekende. Ik zeg dat ik probeer alles aan te pakken maar er komt volgens hun sporadisch weinig werk binnen met bijvoorbeeld tijdelijke contracten voor 4 uur per week. Er blijft geen fysiek uitzendbureau over om mij in te laten schrijven. Ik moet er minimaal 6 uitzendbureaus hebben.
Wordt online zoals vacaturebank om een voorbeeld te noemen ook als 'uitzendbureau' gezien? Hoe nu verder?
Ik wilde mij ondanks dat ook laten inschrijven maar dat weigeren ze gewoon..quote:Op maandag 23 juli 2012 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat uitzendbureaus ook mensen weigerden? Dacht dat iedereen zich altijd in mocht laten schrijven.
niet zeggen dat het maar voor 4 uur per week is als het alleen om de inschrijving gaat ?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben al doodleuk door 4 á 5 uitzendbureaus geweigerd. Ze willen mij niet inschrijven als werkzoekende. Ik zeg dat ik probeer alles aan te pakken maar er komt volgens hun sporadisch weinig werk binnen met bijvoorbeeld tijdelijke contracten voor 4 uur per week. Er blijft geen fysiek uitzendbureau over om mij in te laten schrijven. Ik moet er minimaal 6 uitzendbureaus hebben.
Wordt online zoals vacaturebank om een voorbeeld te noemen ook als 'uitzendbureau' gezien? Hoe nu verder?
Dat dus en ben al 25 (straks 26).quote:Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
niet zeggen dat het maar voor 4 uur per week is als het alleen om de inschrijving gaat ?
wrk aanbieden zullen ze sowieso niet want er is erg weinig werk in de zomer voor 25plus
Ik zie geen vacatures daar iedergeval.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef vencodark het volgende:
Horeca is voor 25 plus toch wel beschikbaar?
Tja, ik weet niet waar jij zit natuurlijk maar hier in Zeeland is aardig wat te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zie geen vacatures daar iedergeval.
wat heb je voor achtergrond?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is gewoon puur ruk tijd om werk te zoeken. Ik probeer van alles!
Grafisch is een ramp. Bij iedere sollicitatie duiken er meteen tientallen afgestudeerde vormgevers op en dan pikken ze iemand met veel werkervaring.quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef vencodark het volgende:
Horeca is voor 25 plus toch wel beschikbaar?
Soms overweeg ik ook wel weer horeca want ik heb het ruim anderhalf jaar met veel plezier gedaan. Ik zie het echter niet zitten in de weekenden te werken.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ook al wil ik er zelf echt niet meer in verder, maar toch kan ik nog zat vinden. Ik moet wel omdat ik voor de rest geen andere werkervaringen heb. Maar ik wil wel weer naar school toe, en daarbij is een bijbaan in de horeca dan wel echt ideaal.![]()
Zou zeggen zoek gewoon een parttime baan in de Horeca.
Thanks, zak eens kijken...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Grafisch is een ramp. Bij iedere sollicitatie duiken er meteen tientallen afgestudeerde vormgevers op en dan pikken ze iemand met veel werkervaring.
Het is een idee om verder te kijken: repro bijvoorbeeld. Of werken in een drukkerij, uitgeverij. Als je bekend bent met webdesign heb je vaak een voordeeltje en anders een opleiding webdesign volgen. Dan laat je nu ook merken dat je bezig blijft jezelf te ontwikkelen en ook dat kan je een voordeel geven bij sollicitaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Aan het dagdromen vandaag?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef vencodark het volgende:
Slim zeg! Sollicitatiebrief gestuurd naar een middelbare school...tijdens de zomervakantie.En dat bedenk ik natuurlijk pas net nadat ik op 'verzend' heb geklikt.
Nee, ik sta er simpelweg niet bij stil dat het alláng zomervakantie is. Ik heb tenslotte geen vakantie en ben al zolang van school af (sinds februari) dat ik er geen seconde bij stil gestaan heb.quote:
Dat besef van wanneer het vakantie is ben ik ook helemaal kwijt.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik sta er simpelweg niet bij stil dat het alláng zomervakantie is. Ik heb tenslotte geen vakantie en ben al zolang van school af (sinds februari) dat ik er geen seconde bij stil gestaan heb.
Waarom dan ook nét nadat ik op verzend had gedrukt en niet 1 minuut eerder. Ach, ik las dat ze er over een week of 3 vast weer zijn.
Net of dat middelbare scholen compleet gesloten zijn tijdens de vakantiequote:Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef vencodark het volgende:
Slim zeg! Sollicitatiebrief gestuurd naar een middelbare school...tijdens de zomervakantie.En dat bedenk ik natuurlijk pas net nadat ik op 'verzend' heb geklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |