Ik ben nog zeker 2 jaar bezig met mijn studie (Aan de HES Rotterdam of RBS zoals die nu heet) en ik hoor altijd van mijn begeleider dat de meeste afgestuurde binnen 2-3 maanden een baan op niveau hebben maar weet niet of ik dat nu nog moet geloven met alle mensen die nu op de stomste redenen worden afgewezenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Kholdstrike het volgende:
hey waar is de vorige topic gebleven?
Net een afwijzing gekregen op de baan die bij me paste. International Management Assistent, ik heb zelf International Management gestudeerd aan de HES. Krijg ik een mail dat mijn profiel niet bij de job past. Ik weet hoeveel meer mijn profiel moet passen om te werken, wanneer de studie in de naam van de baan zit. Net afgestudeerd van de HBO maar dan wel 3 jaar ervaring hebben in de functie. Tuurlijk joh, misschien dat ik ook nog de Nobelprijs moet hebben gewonnen en leven op Mars heb ontdekt.
Verdomme de eisen van bedrijven beginnen me toch echt de spuigaten uit te lopen! Normaal ga ik gewoon verder kijken maar vandaag sta ik toch een beetje te koken van woede.
Geloof mij maar, dat is lulkoek van de bovenste plank om jouw gewoon door te laten gaan met studeren, krijgen zij lekker centjes. Vooral nu in deze tijd, met wilt ervaring hier, ervaring daar, en dat heb je gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:19 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik ben nog zeker 2 jaar bezig met mijn studie (Aan de HES Rotterdam of RBS zoals die nu heet) en ik hoor altijd van mijn begeleider dat de meeste afgestuurde binnen 2-3 maanden een baan op niveau hebben maar weet niet of ik dat nu nog moet geloven met alle mensen die nu op de stomste redenen worden afgewezen
Klinkt meer als een studentenhuis dat een nieuwe huisgenoot zoektquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef AAB het volgende:
Haha kom net een vacature tegen voor klantadviseur en dit staat er serieus bij:
- No offence, maar als je een saaie gast of dame bent, pas je niet bij ons
- Als je privé leven “je alles” is en je werk maar “voor erbij “
- Als je niet openstaat voor veranderingen
- Als je gebreide truien of geitenwollen sokken draagt
- Als je niet past binnen de gemiddelde leeftijd van ons team
da's discriminatie, moeten ze mee opletten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef AAB het volgende:
nabellen dan!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Kholdstrike het volgende:
hey waar is de vorige topic gebleven?
Net een afwijzing gekregen op de baan die bij me paste. International Management Assistent, ik heb zelf International Management gestudeerd aan de HES. Krijg ik een mail dat mijn profiel niet bij de job past. Ik weet hoeveel meer mijn profiel moet passen om te werken, wanneer de studie in de naam van de baan zit. Net afgestudeerd van de HBO maar dan wel 3 jaar ervaring hebben in de functie. Tuurlijk joh, misschien dat ik ook nog de Nobelprijs moet hebben gewonnen en leven op Mars heb ontdekt.
Verdomme de eisen van bedrijven beginnen me toch echt de spuigaten uit te lopen! Normaal ga ik gewoon verder kijken maar vandaag sta ik toch een beetje te koken van woede.
nee, ik heb ook gewoon bij 't gemeentehuis gewerkt met alleen magazijn en supermarktervaring toentertijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb trouwens 4 jaar ervaring als vakkenvuller en een jaar bij het gemeentehuis als baliemedewerker. Ik heb het gevoel dat als ik dat eerste weglaat dat ze me dan serieuzer nemen want heb na 8 sollicitaties 1 afwijzing en voor de rest niks gehoord. Gaat dan wel om een baan voor 20 uur
Als ik nog een keer jong en dynamisch bedrijf, geen 9 tot 5 mentaliteit , echte teamplayer en flexibel zie staan...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wel verfrissend om zoiets te zien tussen al die standaard vacatures.
Deed ik eerst wel, dan word je vaak via de telefoon afgewezen of ze zijn nog bezig met beslissen en wordt je alsnog schriftelijk afgewezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ik heb ook gewoon bij 't gemeentehuis gewerkt met alleen magazijn en supermarktervaring toentertijd.
Anyway, aangezien je zegt dat je 7x niets gehoord hebt geeft dat wel aan dat je zelf een beetje lui bent. Iemand die echt een baan wil belt even na hoe het staat.
Met zo'n houding red je het niet in het bedrijfsleven, daar wordt ook van je verwacht dat je alles nabelt etcquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:07 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Deed ik eerst wel, dan word je vaak via de telefoon afgewezen of ze zijn nog bezig met beslissen en wordt je alsnog schriftelijk afgewezen.
Nou de CEO van dat bedrijf staat er ''Lekkertjes" bij heurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef AAB het volgende:
Ze kunnen idd wel een webdesigner gebruiken zotezienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nou de CEO van dat bedrijf staat er ''Lekkertjes" bij heur
Maar da's toch "Lekkertjes"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze kunnen idd wel een webdesigner gebruiken zotezien
http://www.mediafacilitygroup.com/nl/Franchising/
oh..
Salaris: afhankelijk van ervaring en vaardigheden tussen ¤1.600,- en ¤2.200,-
nog slavendrijvers ook.
Ja bij mij stond mijn werkervaring er maar tot 8 jaar geleden in. Dus alles daarvoor moest ik invullen. Opleidingen stonden er niet in, moest ik allemaal invullen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:45 schreef Maanvis het volgende:
Waarom een beproeving? bij mij was het binnen 5 minuten geregeld, effe digiD inkloppen en hoppa meteen al mijn oude werk kwam er te staan, en binnen een paar minuten had ik de aanvraag ingediend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |