Ja, maar dan hebben wij Singh ipv Messiquote:
Immers in plaats van Messiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben wij Singh ipv Messi
Dat is wel prachtig ja die timing.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Er roepen hier gister een hoop mensen dat Bart het meeste talent van iedereen in de verdediging heeft, mag die vandaag wegLOLOL
Eigenlijk bizar hoeveel Nederlanders we in onze selectie hebben. Vergelijk het eens met de periode onder Gullit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:30 schreef ace_eleven het volgende:
@ spelerslijst bovenaan:
Imers = ImmersIk weet niet wie het aanpast, maar goed
Wij hebben nu toch goud in handen met "De Iniesta van Noorwegen"?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben wij Singh ipv Messi
Je hebt Lamprou nooit horen praten ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:36 schreef ace_eleven het volgende:
Dat is een tijd geleden ook wel gezegd, dat dat een route was die Feyenoord wilde inslaan, het is wel aardig gelukt, ik denk dat NL ondertussen wel de voertaal is op en rond het veld, kan alleen Lamprou ws niet mee praten
Ok, nice ja, zeker hoe hij helemaal kapot gaat om zijn eigen grapquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heel goed zelfs.
Inclusief fenomenale mop op 4;55
Kalou heeft geen geld gekost.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
We kunnen dan ook geen mensen als Onno of Kalou betalen nu natuurlijk.
Zijn salaris wel. Buiten EU enzo.quote:
Hij ziet ook het uitzonderlijke talent van Schenkeveld. Wat een kenner!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heel goed zelfs.
Inclusief fenomenale mop op 4;55
Was wel gerechtvaardigd ook he. Is volgens mij samen met van Persie de enige speler van de afgelopen 10 jaar die echt is doorgegroeid naar een Europese topclub.quote:
Natuurlijk, maar die kunnen we nu niet meer betalen. Dat bedoel ik. Het is leuk dat het gebracht wordt alsof het de bedoeling is, maar het liefst halen ze natuurlijk voor een paar miljoen een gekke Braziliaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was wel gerechtvaardigd ook he. Is volgens mij samen met van Persie de enige speler van de afgelopen 10 jaar die echt is doorgegroeid naar een Europese topclub.
Dat betwijfel ik. Denk dat ze daar bij Feyenoord wel van genezen zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die kunnen we nu niet meer betalen. Dat bedoel ik. Het is leuk dat het gebracht wordt alsof het de bedoeling is, maar het liefst halen ze natuurlijk voor een paar miljoen een gekke Braziliaan.
Iets met 46 miljoen schuldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Denk dat ze daar bij Feyenoord wel van genezen zijn.
Ik denk dat alleen een spits er nog eventueel bij komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Als BMI op de plek van Vlaar gaat spelen moet er een 2e linksback bij komen. Poulsen?
Goossens kan daar spelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Als BMI op de plek van Vlaar gaat spelen moet er een 2e linksback bij komen. Poulsen?
Ook gewoon de cultuurverschillen. Spelers moeten tegenwoordig aan een heel profiel voldoen voordat ze gekocht worden.quote:
Klopt, maar een heel seizoen met alleen Nelom lijkt me niet handig. Poulsen hoeft niets te kosten, alleen salaris.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen een spits er nog eventueel bij komt.
Ja fijn, hebben we straks een Scandinavische kabelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Nee alleen Holmanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht dat die Poulsen al lang getekend had bij Villa?
Ah, dat gerucht ging in elk geval had ik al even gegoogled. Vlak nadat dat volk interesse had in die Poulsen hadden Villa en nog een paar clubs zich ook gemeld en wou ie daarheen. Mijn inziens compleet onhaalbaar dus, die Poulsen. Die Poulsen dus. Ja.quote:
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat gerucht ging in elk geval had ik al even gegoogled. Vlak nadat dat volk interesse had in die Poulsen hadden Villa en nog een paar clubs zich ook gemeld en wou ie daarheen. Mijn inziens compleet onhaalbaar dus, die Poulsen. Die Poulsen dus. Ja.
Best toch. Had nooit gedacht dat Vlaar en Ahmadi zouden vertrekken en was bang voor een transfervrij scenario.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
Villa is de NL competitie ff aan 't leegvissen?
Ach, een beetje hoop houden mag toch? Hoe langer Guidetti geblesseerd is, hoe gunstiger dat voor Feyenoord is. Europese (sub)top clubs gaan nu echt geen geld in een half geblesseerde speler steken. En bij City komt ie op deze manier ook niet aan de bak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:07 schreef Tito_Makani het volgende:
Wel zonde Guidetti gat nu gewoon wegrotten op de bank bij Manchester City.
Zo jammer dat we hem niet kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |