Ja, er zitten hier alleen nog maar lesbo's...quote:
laat mij maar soppen op hans goedkoop van andere tijdenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Brooke ? Heb het liever over Christopher, dat is nog eens een Atkins Dieet
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is die tegenwoordig echt helemaal niks meer!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Brooke ? Heb het liever over Christopher, dat is nog eens een Atkins Dieet
[ afbeelding ]
Leek me toepasselijkerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:57 schreef wonderer het volgende:
TT puik thoughIn ieder geval het tagje.
Ja, ga es terug naar de K en maak wat te eten!quote:
Als je alleen naar de wenkbrauwen kijkt wel jaquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:35 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als je alleen naar de wenkbrauwen kijkt wel ja
Is die nog bezig om van de keuken naar de kamer te lopen, met Ridge/Thorn/Eric/Weetikveelwienuweer aan d'r arm?quote:
Duh, ik had het over het feit dat Brooke Shields tegenwoordig normalere wenkbrauwen heeft daardoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik zoooo extreem lelijk. Van die jongens met strak geëpileerde wenkbrauwen. Net een barbie.
Heeft P. die ook?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef wizarddragon het volgende:
imo kan zo'n bescheiden unibrow bij sommige mannen best wel sexy staan
Er zit nog een grijs gebied tussen unibrow en strak geëpileerd hè.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef Cavalinho het volgende:
En een beetje bijwerken van een unibrow bij kerels kan ook geen kwaad, lijkt mij.
Maar als jij van apen houd, ieder zijn ding.
Mijn grijs gebied zegt howdyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Er zit nog een grijs gebied tussen unibrow en strak geëpileerd hè..
Waxen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:40 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb het nooit over strak ge-epileerd gehad.
Ang3l wel, en jij ging ervan uit dat hij dus van apen houdt. Wat dus niet zo hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:40 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb het nooit over strak ge-epileerd gehad.
O zo. Nou ja, hij ging er vanuit dat als je epileert, je meteen strak gestyleerde wenkbrauwen hebt, dus ik noemde even het andere uiterste.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ang3l wel, en jij ging ervan uit dat hij dus van apen houdt. Wat dus niet zo hoeft te zijn..
Hoiiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik zie er geen hoop meer voor hoor, nu al die trutten uit [HOMO] hier zitten
ik ga er ook mee ophouden lijkt me zo
Ow. Tjee.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
O, ging ik daar vanuit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef Cavalinho het volgende:
Verboden woord he, kut... en je kunt er toch zelf ook wat aan doen om er wat anders van te maken? Gooi maar wat in de groep.
[..]
O zo. Nou ja, hij ging er vanuit dat als je epileert, je meteen strak gestyleerde wenkbrauwen hebt, dus ik noemde even het andere uiterste.
Snij eens een ander onderwerp aan. Ik popelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dat gezeik over gekke fetisjes en latex begin ik ook een beetje zat te worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snij eens een ander onderwerp aan. Ik popel
Whatever. Je beweerde nog niet zolang geleden dat je niet kon bitchen, maar je doet niks anders naar mij toe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik zoooo extreem lelijk. Van die jongens met strak geëpileerde wenkbrauwen. Net een barbie.
Ik geloof niet dat ik ooit in mijn leven heb beweerd dat ik niet kon bitchen. Dat kan ik nl best wel goed. Kan t me niet voorstellenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
Last van geheugenverlies ofzo?
Ik roep nadat de rupsen van Brooke Shield genoemd zijn "Lang leven epileer technieken."
en jij
[..]
Whatever. Je beweerde nog niet zolang geleden dat je niet kon bitchen, maar je doet niks anders naar mij toe.
Zo hebben we weer eens een rel, ook wel weer leuk, toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Cavalinho het volgende:
Of computerfluisteraar komt met een leuk onderwerp? Dat homo's met zo'n los polsje niet deugen weer een keer ofzo?
Verder ging net helemaal niet over de wenkbrauwen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dat ik daar niet goed in ben, anders zou ik zeggen "I will take that challenge"
Of de handkar trekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n los polsje lijkt me wel lastig schrijven. Of epileren.
Inpluggers, drugs of serieus door geile gedachten zonder handen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:33 schreef Cavalinho het volgende:
Ik kan mezelf zonder handjes bevredigen. Dus in elk geval daar geen last van het polsje, maar met een geknakt polsje gaat het ook prima.
Lenig. Met de mond dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inpluggers, drugs of serieus door geile gedachten zonder handen?
Je moet cursussen geven aan armloze mensen.
Ik zal je, hierbij beloofd, nooit meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie dat sarcasme verspilt wordt aan de dommennet als de
smiley.
Ik vind het nogal discutabel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
De "Kijk eens wat ik kan? Zonder handen!" posts komen ook weer voorbij. We glijden af.
Zonder handen werd toch altijd vanzelf zonder tanden? Gaan we straks daar wel mee pochen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
De "Kijk eens wat ik kan? Zonder handen!" posts komen ook weer voorbij. We glijden af.
Je wil een foto met bewijs?quote:
Dat. Daarnaast vind ik het raar om jezelf te pijpen...quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Ang3l het volgende:
Is t raarder dan jezelf met de hand bevredigen?
Ja, da's voor homo'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat. Daarnaast vind ik het raar om jezelf te pijpen...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar volgens mij is die tegenwoordig echt helemaal niks meer!
Gladde kontjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:44 schreef Cavalinho het volgende:
Ik wax trouwen wel, maar een heel ander gebied...
Genoegquote:
Jij gaat nergens heen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
quote:
quote:
Vieze plaatjes mogen niet en verder, jij mag vinden wat je wilt, maar het woord zelfbevrediging zegt niets over technieken, of wel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat. Daarnaast vind ik het raar om jezelf te pijpen...
Tubboy is een lekker dingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:40 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Vieze plaatjes mogen niet en verder, jij mag vinden wat je wilt, maar het woord zelfbevrediging zegt niets over technieken, of wel?
Tijd voor plaatjes:
[ afbeelding ]
Francisco "Chico" Lachowski
Nou da's puur voor de pose hoor. Die man ziet er niet uit alsof ie MacDonalds eetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
Foto's met mannen en eten vind ik altijd heel storend. Ik weet niet precies waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
of als de kukident is uitverkochtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef Renesite het volgende:
Over 60 jaar zonder tanden. In een verpleeghuis.
I second that!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef Cavalinho het volgende:
Die in bad kwam uit een serie:
En ik zal een geheimpje vertellenOMG! Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had ik nou niet verwacht!
And yet again sarcasm was wasted.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
waarvoor zijn we hier dan?quote:
Diepgaande vragen zijn op dit tijdstip niet aan mij besteedquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag 1 uir de cathechismus: waarvoor zijn wij hier op aard ?
om god te dienen (nu en in het hiernamaals)quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag 1 uir de cathechismus: waarvoor zijn wij hier op aard ?
*Shivers*quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
om god te dienen (nu en in het hiernamaals)
Andere diepgaande dingen wel zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Diepgaande vragen zijn op dit tijdstip niet aan mij besteed
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:28 schreef Gellarboy het volgende:
Is niet ineens, ik heb het al eerder aangegeven.
De grootste verhalen over een modellen carrière in een of ander exotisch land, maar d’r is werkelijk geen foto van hemzelf te bekennen.
Maar goed, de vorige keer dat ik dat aangaf kreeg ik enorme tirades via DM..
Neuh. Heb er verder niet veel mee te maken. Maar dat wat jij riep in de post is wat ik al maanden in [HOMO] roep. Maar ik mag t natuurlijk niet meer roepen, want ik ben geen bitchquote:
Wat in [HOMO] geroepen is, geldt hier niet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Heb er verder niet veel mee te maken. Maar dat wat jij riep in de post is wat ik al maanden in [HOMO] roep. Maar ik mag t natuurlijk niet meer roepen, want ik ben geen bitchEn de DM's is ook een deja-vu.
Moet ik het hier nog een keer roepen dan? Nah. Zie post hierboven!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat in [HOMO] geroepen is, geldt hier niet!
*bounce bounce bounce bounce*quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat in [HOMO] geroepen is, geldt hier niet!
Dus hij is wel een model, maar hij heeft geen agency en werkt ook nooit. Zoiets?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof niet dat de persoon fake is. Wel de helft van zijn verhalen.
Iets verder dan datquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus hij is wel een model, maar hij heeft geen agency en werkt ook nooit. Zoiets?.
Dat was de eerste keer (en ik geloof ook de laatste) dat ik je ontmoettequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:50 schreef Gellarboy het volgende:
Shiiiiiiiiiiiiiit, texelonia, ik was dat hele kind vergeten. Leeft ze nog? En heeft ze nog steeds met die Micha?
Heb ik ooit onaardig tegen haar gedaan in een cafe? Oh, d'r gaat trouwens alweer iets dagen, over dat ze zichzelf had uitgenodigd op mijn huwelijk toch?. Ughhh, ik heb een brain leak denk ik. Drugs are bad, mkay?
Disclaimer: andere Micha.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:50 schreef Gellarboy het volgende:
Shiiiiiiiiiiiiiit, texelonia, ik was dat hele kind vergeten. Leeft ze nog? En heeft ze nog steeds met die Micha?
Heb ik ooit onaardig tegen haar gedaan in een cafe? Oh, d'r gaat trouwens alweer iets dagen, over dat ze zichzelf had uitgenodigd op mijn huwelijk toch?. Ughhh, ik heb een brain leak denk ik. Drugs are bad, mkay?
Huh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:55 schreef Tally het volgende:
Dat was de eerste keer (en ik geloof ook de laatste) dat ik je ontmoette
Gaat de naam dan op t baasje lijken of t baasje op de naam?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Disclaimer: andere Micha.
Hoewel deze er ook niet half slecht uitziet...Zal wel aan de naam liggen
Nu je het zegt ja! Een ForumHoeren meeting. Bij Possie!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Huh?.
Wij hebben elkaar toch wel vaker dan eens gezien? Ik herinner me nog een meeting bij iemand thuis. Geen idee meer bij wie, trouwens.
Ik heb hem ooit eens geprobeerd te zoenen. Liep FINAAAAAAAAAAAAL de mist in. Awkwaaaaard.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:55 schreef wonderer het volgende:
Hoewel deze er ook niet half slecht uitziet...Zal wel aan de naam liggen
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, wie is Possie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:59 schreef Tally het volgende:
Nu je het zegt ja! Een ForumHoeren meeting. Bij Possie!
Dan zal ik mezelf wel igor gaan noemen of zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:00 schreef wonderer het volgende:
Naam op het baasje natuurlijk. Of ik kan gewoon goed kiezen.
GB!!!quote:
You've had too many dicks hammering your brains out....quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, wie is Possie?.
. Oh wat errruuuuuuuuug.
Pos had toen een baardje. Blond. Breed/stevig. Leuke vent vind ik hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
Oh ja, dat zegt me ook wel iets.. Maar hoe hij er uit ziet??
Nou, ik word serieus echt een beetje debiel, de laatste tijd. Hele gaten in mijn tijdlijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:04 schreef Ang3l het volgende:
You've had too many dicks hammering your brains out....
Hij heeft geen Fotoboek he? Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Tally het volgende:
Pos had toen een baardje. Blond. Breed/stevig. Leuke vent vind ik het
Da's je tweede naam toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf wel igor gaan noemen of zo
Of Maleficent
Die ja. En was een FH2 meet ja. 3MH was er niet. Wel Anna en elcastel. O en Q natuurlijk!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij heeft geen Fotoboek he? Ik weet het niet meer.
Was het een FH2 meet, soms? Volgens mij waren 3MH en elcastel enzo er ook bij?
Oh, en was die Poseidon toen niet net weg bij zijn vrouw ofzo? It's all coming back to me nooooooow.
The Poseidon Adventure!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij heeft geen Fotoboek he? Ik weet het niet meer.
Was het een FH2 meet, soms? Volgens mij waren 3MH en elcastel enzo er ook bij?
Oh, en was die Poseidon toen niet net weg bij zijn vrouw ofzo? It's all coming back to me nooooooow.
Nee, dat was Jadis!quote:
Ja, WASquote:
Pffff, wat een ander leven lijkt dat zeg. My goodness.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Tally het volgende:
Die ja. En was een FH2 meet ja. 3MH was er niet. Wel Anna en elcastel. O en Q natuurlijk!
En Niels
And still is!!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And still is!!Het feit dat ik mijn hart heb laten breken in miljoenen kleine stukjes doet daar NIETS aan af! Ook ijs kan breken!!!!!!
Is ook al best een tijd geleden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pffff, wat een ander leven lijkt dat zeg. My goodness..
Mjaquote:
quote:
Doen alsof.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Lief. Maar wat moet ik nou toch met een hart?
Misschien toch eens ff bij Cavalinho in de leer gaan dan.quote:
Das Leer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien toch eens ff bij Cavalinho in de leer gaan dan.
DE leer. Niet HET leer!
fijn dat je et snapt!!!!!quote:
DE REMAKE HEET NIET POZEIDON ADVENTUR, PIET VERDREIT!!!!!!!!!!!!quote:
hoe weet je dat????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:01 schreef wonderer het volgende:
Toffe filmPinhead heeft dezelfde verjaardag als ik
Jij bent echt al jaren niet geneuktquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:01 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
DE REMAKE HEET NIET POZEIDON ADVENTUR, PIET VERDREIT!!!!!!!!!!!!
OPLETTE OF OPROTTE!!!!!!!!!!!.
Look I'm standing naked before youquote:
IMDbquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:01 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
hoe weet je dat????????????????????????????????????????????????????????????
ik ben nog nooit geneukkt ik ben geen homo zoals jij!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij bent echt al jaren niet geneukt
Jezus wat een zure prop heb jij ervoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:09 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ik ben nog nooit geneukkt ik ben geen homo zoals jij!!![]()
![]()
Spreid je winstkansen, en je billenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:09 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ik ben nog nooit geneukkt ik ben geen homo zoals jij!!![]()
![]()
man je ben zelf een zure prob!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Jezus wat een zure prop heb jij ervoor
Heb je je alter ego's weer ff van je afgeschud? Je bevrijdt van het juk der klonen?quote:
You make it sound so sensualquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Gellarboy het volgende:
HeulMacho heeft het recht om een paar uur op mijn gezicht te komen zitten.
Niks sensueels aan. Gewoon knallen tot de vellen er vanaf hangen.quote:
Aambeienkussentje? Een bed op de intensive care kun je krijgen! #KnallenAlsEenMallequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef HeulMacho het volgende:
Dat klinkt dan weer alsof ik de rest van Juli op een aambeienkussentje moet gaan zitten. Stuk minder sexy
Dat mag ik hopen!quote:
quote:
Ok, I'm not perfect.quote:
Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ok, I'm not perfect.
Maar ik kan wel neuken als een malle.
Ik had me jou meer als de ontvanger voorgesteld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ok, I'm not perfect.
Maar ik kan wel neuken als een malle.
Gek, dat dacht ik nu ook toen ik jou FB zagquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik had me jou meer als de ontvanger voorgesteld.
Klopt ook wel. Lui liggen is af en toe best leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gek, dat dacht ik nu ook toen ik jou FB zag
Beetje in het kussensloop bijtenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Lui liggen is af en toe best leuk
Nee gewoon zo pilsje erbij, afstandsbediening in de hand en hop paardje hop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beetje in het kussensloop bijten
You're obsce-he-hene!quote:
That's why we love herquote:
Ik parafraseerde een Alice Cooper songtextquote:
Ik denk niet dat jij aan bier denkt als ik je neukquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Nee gewoon zo pilsje erbij, afstandsbediening in de hand en hop paardje hop.
Versatility is enorm 2012.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef HeulMacho het volgende:
Ik had me jou meer als de ontvanger voorgesteld.
Nee dan denkt ie met weemoed aan mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij aan bier denkt als ik je neuk
Waar staan die verhalen dan? Lijkt me leuk leesvoer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:28 schreef Gellarboy het volgende:
De grootste verhalen over een modellen carrière in een of ander exotisch land,
Like you care for fashion.quote:maar d’r is werkelijk geen foto van hemzelf te bekennen.
Oh, je vond dit 'achter je rug om'?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Cavalinho het volgende:
Nee joh, dat doen jullie toch als ik juist weg ben?
Wat vul ik precies in wanneer ik je een vraag stel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Cavalinho het volgende:
Zie je wel dat je weer in zit te vullen in mijn nadeel op niks af?
En wat heeft ie jouw misdaan dat je zo uithaalt? de tering, een beetje bitchen mag, maar dit gaat wel hard Dirkie, heb je met dit soort geschreeuw moof ook weggekregen, want dan hou ik jou daarvoor verantwoordelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:14 schreef Gellarboy het volgende:
Die Cavalinho is echt ZO FULL OF SHIT, niet te filmen.
Dat is gewoon een kerel van begin 50 ergens in een flatje in Oldenzaal.
Als je elke Rapido vol d'rin gaat heb ik wel een idee waar die hersenverweking vandaan komtquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, ik word serieus echt een beetje debiel, de laatste tijd. Hele gaten in mijn tijdlijn..
Pinkje wel omhoog? anders past t niet in t plaatje? en zou je dirk niet een klap met je pump verkopen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Cavalinho het volgende:
*lakt nageltjes en drinkt frisdrank door een rietje*
Noem je dit hard?! Mwhahahahaha.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef YuckFou het volgende:
En wat heeft ie jouw misdaan dat je zo uithaalt? de tering, een beetje bitchen mag, maar dit gaat wel hard
Ik heb nog meermaal daags contact met Moofje hoor.quote:Dirkie, heb je met dit soort geschreeuw moof ook weggekregen, want dan hou ik jou daarvoor verantwoordelijk
ja ik mis hem en z'n onderkaak nog steeds![]()
Wel iets vaker dan dat hoor.quote:Als je elke Rapido vol d'rin gaat heb ik wel een idee waar die hersenverweking vandaan komt
WAT?!?!?!!? Jij bent kikkerlikkerfan?!?!?!!?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Noem je dit hard?! Mwhahahahaha.
Het enige wat ik zeg is dat hij fake is. Niks mis met fake accounts hoor. Ik bedol ik hang zellef ook vet graag dekikerlikkerfan uit maar dat steek ik ook neit onder stoele of banke he he heen camagurka wel!
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:04 schreef Cavalinho het volgende:
Waard, gasten enzo. Komt niet in mensen op dat er wel eens zomar iemand op een forum kan komen die geen forumverleden heeft. Zeer apart.
Ik word ook eerde beschuldigd van te veel van mezelf vertellen en laten zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?
Mijn hele leven staat op dit forum compleet met gedecoreerd met foto's en alles. Dus misschien haal je het verkeerde spreekwoord aan ofzo, maar dit slaat in ieder geval nergens op.
I. Am. Real.
Naar iemand die zich verder in dit topic heel behoorlijk gedraagt, af en toe wat pics post en best redelijk meedoet vind ik dat hard ja, kan je jezelf het beste gat van NH vinden en als kikkerlul dom zwetsen, ik vind het geenstijl en t zal je geen hol intersseren, maar in mijn achting flikker je hard omlaagquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Gellarboy het volgende:
Noem je dit hard?! Mwhahahahaha.
Het enige wat ik zeg is dat hij fake is. Niks mis met fake accounts hoor. Ik bedol ik hang zellef ook vet graag dekikerlikkerfan uit maar dat steek ik ook neit onder stoele of banke he he heen camagurka wel!
Ik niet, ik heb buiten Fok! geen contacten met users van Fok! en dat wil ik graag zo houden, iemand met een permban zie ik dus nooit meer en ook al probeer jij hem nu om t hardst waarschijnlijk zo ver te krijgen dat hij z'n schwanz in jouw gat laat verdwijnen, ik vind het jammer hem hier niet meer te zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb nog meermaal daags contact met Moofje hoor..
Ik heb niks tegen drugs, maar de hoeveelheden die er op Rapido doorheen gaan verbijsteren me, terwijl ik mezelf een housedino vind en zelf ook niet vies ben van een roes, maar als je dat normaal vind, vind ik het bijzonder dat je uberhaupt nog kan herinneren wat je afgelopen weekend gedaan hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Gellarboy het volgende:
Wel iets vaker dan dat hoor.. Zei ik toch; drugs are bad? Steek ik ook niet onder stoelen of banken.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
Waard gasten ging over kloongebeuren waarvan ik meerder keren onterecht beschuldigd ben.
* brengt beetje mascara op *
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof niet dat de persoon fake is. Wel de helft van zijn verhalen.
Kringetje weer rond.quote:Waar staan die verhalen dan? Lijkt me leuk leesvoer.
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bullshit, af en toe wat peper om de sfeer te spicen heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
terwijl ik hier aan het bitchen ben, ben ik daarvoor al bezig, multitasken, het meest verwijfde wat ik in me hebquote:
Peper is niks mis mee, ongegrond afbranden omdat je iemand neit gelooft hoeft niet, en zkeer niet zo lomp als Dirk het deed, stijlloos en lomp en overbodig, t was niet grappig bedoeld en dat is heel wat anders dan t over en weer bitchen hier met een knipoog....quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bullshit, af en toe wat peper om de sfeer te spicen heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
Nice! Persoonlijk ben ik niet zo'n Apple liefhebber maar iMac's zijn toch wel coolquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Gellarboy het volgende:
Zo, hier ben ik vanaf mijn gloooooednieuwe iMac. Ziet er meteen een stuk beter uit, of niet?.
Heb meteen een Adobe Creative Cloud abo genomen, dus mag me vanaf nu de trotse huurder noemen van de complete Creative Suite 6.. Momenteel Photoshop en Lightroom aan het downloaden. Happy days!
Ik krijg dan altijd kramp in mijn portemonneequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, die laptopjes zijn ook geil, maar ik moest echt een dikke bak hebben. Deze is qua specs echt helemaal gepimpt tot er niks meer bij kon en zo'n desktop kun je toch beter pimpen dan een portable. Oh well.
Ik normaal ook, maar deze is betaald van House of XY geld. Dat mag ik alleen opmaken aan investeringen in House of XY schijnbaar? Ik zeg: dikke prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg dan altijd kramp in mijn portemonnee
Ja, groot verschil Glarb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Gellarboy het volgende:
Zo, hier ben ik vanaf mijn gloooooednieuwe iMac. Ziet er meteen een stuk beter uit, of niet?.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar deze is betaald van House of XY geld. Dat mag ik alleen opmaken aan investeringen in House of XY schijnbaar? Ik zeg: dikke prima..
Komen op Software.... schopje [DIG]?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom echt bijna klaar hier.
Het einde van jouw post dan maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En Wizarddragon, ik verontschuldig me nooit voor mijn sletterige gedrag. Dus die zin die jij noemt zal nooit een begin van mijn post zijn.
Ik vind dat we gewoon kunnen fuseren met dat andere topic want het is precies hetzelfde inmiddels.quote:
SSD?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, die laptopjes zijn ook geil, maar ik moest echt een dikke bak hebben. Deze is qua specs echt helemaal gepimpt tot er niks meer bij kon en zo'n desktop kun je toch beter pimpen dan een portable. Oh well.
Yep, al weet ik niet wat dat SSD is (dat zie ik nergens terug op de bon).quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
SSD?
16 GB geheugen?
3,4Ghz 4 kern processor?
Solid State Diskquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Yep, al weet ik niet wat dat SSD is (dat zie ik nergens terug op de bon).
Ik heb er de ballen verstand van, ik heb 't laten doen.
Breng maar weer terug, je hebt geen SSD en je kan echt niet meer zonder SSD tegenwoordig hoor, heeft niemand je dat verteld?quote:
neuken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Bwhehee, ik weet niet wat het is.... maar schenk 1 flesje Duvel in me en de Engel is aangeschoten. Altijd.
Hallo
Nu ff niet. Maa ik hou wel van jequote:
Zondag bij Milkshake?quote:
Wo ist die milkshake?quote:
Hoge nood? Ik wil wel invallen voor angeltje hoor.quote:
Ow, met een fotomodel? tjee!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Hoge nood? Ik wil wel invallen voor angeltje hoor.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
ga jij toch? fucking duur, neem je stickers mee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Ang3l het volgende:
http://www.milkshakefestival.nl/language/nl/
[ afbeelding ]
daarbij komt de afstand is te grootquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer wel meteen. Een van de weinige dingen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Cavalinho het volgende:
Angeltje, je wou toch niet? Ik sta wel altijd klaar.
Ik ga afhankelijk van het weer. Geldt ook voor de maandag trouwens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij toch? fucking duur, neem je stickers mee?
Maandag roze maandag?
er wordt om mij niet gevochten, make love not war!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Cavalinho het volgende:
Angeltje, je wou toch niet? Ik sta wel altijd klaar.
Ik vecht wel vaker voor je hoor. Voor je. Niet om je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er wordt om mij niet gevochten, make love not war!
net zoals ik ook wel voor jou vecht en ook voor Cavalinhoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vecht wel vaker voor je hoor. Voor je. Niet om je.
Get real. En dat meen ik: get real.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef Cavalinho het volgende:
O wacht, jullie zijn fuckbuddies en daar mag ik niet tussen komen. Okay.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef Cavalinho het volgende:
O wacht, jullie zijn fuckbuddies en daar mag ik niet tussen komen. Okay.
Het is een onbegonnen zaak. Don't bother.quote:
Daarom facepalm ik met fleit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een onbegonnen zaak. Don't bother.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |