Ja, er zitten hier alleen nog maar lesbo's...quote:
laat mij maar soppen op hans goedkoop van andere tijdenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Brooke ? Heb het liever over Christopher, dat is nog eens een Atkins Dieet
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is die tegenwoordig echt helemaal niks meer!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Brooke ? Heb het liever over Christopher, dat is nog eens een Atkins Dieet
[ afbeelding ]
Leek me toepasselijkerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:57 schreef wonderer het volgende:
TT puik thoughIn ieder geval het tagje.
Ja, ga es terug naar de K en maak wat te eten!quote:
Als je alleen naar de wenkbrauwen kijkt wel jaquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:35 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als je alleen naar de wenkbrauwen kijkt wel ja
Is die nog bezig om van de keuken naar de kamer te lopen, met Ridge/Thorn/Eric/Weetikveelwienuweer aan d'r arm?quote:
Duh, ik had het over het feit dat Brooke Shields tegenwoordig normalere wenkbrauwen heeft daardoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik zoooo extreem lelijk. Van die jongens met strak geëpileerde wenkbrauwen. Net een barbie.
Heeft P. die ook?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef wizarddragon het volgende:
imo kan zo'n bescheiden unibrow bij sommige mannen best wel sexy staan
Er zit nog een grijs gebied tussen unibrow en strak geëpileerd hè.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef Cavalinho het volgende:
En een beetje bijwerken van een unibrow bij kerels kan ook geen kwaad, lijkt mij.
Maar als jij van apen houd, ieder zijn ding.
Mijn grijs gebied zegt howdyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Er zit nog een grijs gebied tussen unibrow en strak geëpileerd hè..
Waxen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:40 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb het nooit over strak ge-epileerd gehad.
Ang3l wel, en jij ging ervan uit dat hij dus van apen houdt. Wat dus niet zo hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:40 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb het nooit over strak ge-epileerd gehad.
O zo. Nou ja, hij ging er vanuit dat als je epileert, je meteen strak gestyleerde wenkbrauwen hebt, dus ik noemde even het andere uiterste.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ang3l wel, en jij ging ervan uit dat hij dus van apen houdt. Wat dus niet zo hoeft te zijn..
Hoiiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik zie er geen hoop meer voor hoor, nu al die trutten uit [HOMO] hier zitten
ik ga er ook mee ophouden lijkt me zo
Ow. Tjee.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
O, ging ik daar vanuit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef Cavalinho het volgende:
Verboden woord he, kut... en je kunt er toch zelf ook wat aan doen om er wat anders van te maken? Gooi maar wat in de groep.
[..]
O zo. Nou ja, hij ging er vanuit dat als je epileert, je meteen strak gestyleerde wenkbrauwen hebt, dus ik noemde even het andere uiterste.
Snij eens een ander onderwerp aan. Ik popelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dat gezeik over gekke fetisjes en latex begin ik ook een beetje zat te worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snij eens een ander onderwerp aan. Ik popel
Whatever. Je beweerde nog niet zolang geleden dat je niet kon bitchen, maar je doet niks anders naar mij toe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik zoooo extreem lelijk. Van die jongens met strak geëpileerde wenkbrauwen. Net een barbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |