Zie je wel dat jullie dingen naar elkaar gooien, en jullie ruzien alsnog wel over de koffie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben een getekend contract dat we beiden evenveel koffie voor elkaar halen, maken elkaar aan het lachen en praten elkaar een minderwaardigheidscomplex aan.
daarnaast staan we voor elkaar klaar met een compliment indien nodig en gooien we dingen naar elkaar
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk. En ik heb de trappen al een paar keer omlaag en omhoog gerend.
quote:
Maar nog nooit in een lift.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niets persoonlijks hoor maar jou heb ik wel vaker
weet je hoe onhandig dat gaat worden met jouw lange benen enzo? jeumigquote:
Dan weet je wat je te doen staat, hoge hakken aantrekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je hoe onhandig dat gaat worden met jouw lange benen enzo? jeumig
moet ik eerst nieuwen kopen speciale seks in de lift schoenenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat, hoge hakken aantrekken.
En dan doet de mogelijkheid zich een keer voor, en dan heb je seks-in-de-lift schoenen niet aan. En dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik eerst nieuwen kopen speciale seks in de lift schoenen
geen seksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan doet de mogelijkheid zich een keer voor, en dan heb je seks-in-de-lift schoenen niet aan. En dan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, een soort van twisted collegarelatie met haar overbuurman. Ze ruzieën voornamelijk over wie er koffie moet halen en gooien dingen naar elkaar.
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben een getekend contract dat we beiden evenveel koffie voor elkaar halen, maken elkaar aan het lachen en praten elkaar een minderwaardigheidscomplex aan.
daarnaast staan we voor elkaar klaar met een compliment indien nodig en gooien we dingen naar elkaar
Zoiets had ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[..]
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...
Guitarist vond het wat minderquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niets persoonlijks hoor maar jou heb ik wel vaker
wij hebben ook flexplekken alleen houden wij stug onze vaste plek vast en zo gauw ik ergens anders moet zitten ben ik helemaal van slag..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[..]
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...
Vers vlees voor de liftelijke avonturenquote:
Ik begin altijd te laat om een plek op te eisen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij hebben ook flexplekken alleen houden wij stug onze vaste plek vast en zo gauw ik ergens anders moet zitten ben ik helemaal van slag..
vorige week moest ik ineens naast mn man zitten ipv ertegenover.. dat werkte gewoon echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |