SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dieAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
iTunesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:12 schreef mar456 het volgende:
Oke matties (en smatjes)..
Ik heb jullie hulp nodig.
Wie weet een programma die ziet welke muziek ik op mijn pc heb staan, en alles op 1 rijtje zet zodat ik de dubbele eruit kan halen?
Volgens mij kan het met http://www.mediamonkey.comquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:12 schreef mar456 het volgende:
Wie weet een programma die ziet welke muziek ik op mijn pc heb staan, en alles op 1 rijtje zet zodat ik de dubbele eruit kan halen?
Of verwijder gewoon ál je muziek en installeer Spotify.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:12 schreef mar456 het volgende:
Zo veel heeft Spotify niet andersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Of verwijder gewoon ál je muziek en installeer Spotify.
Verwijder al je muziekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Of verwijder gewoon ál je muziek en installeer Spotify.
Mediaplayer toch ook gewoon? Nou is dat wel een schijtprogramma (zeker als je veeeeel muziek hebt)... en anders iTunes (maar dat vind ik nog meer schijtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:12 schreef mar456 het volgende:
Wat een klote programmaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij kan het met http://www.mediamonkey.com
(of elk willekeurig duplicated finder programma )
Ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik kom héél zelden iets tegen wat Spotify níet heeft. Wat mis je dan zoal?
moment, klote ding wil niet inloggenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik kom héél zelden iets tegen wat Spotify níet heeft. Wat mis je dan zoal?
Dan moet je niet zeggen dat ze weinig muziek hebben maar gewoon je wachtwoord goed invoerenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
moment, klote ding wil niet inloggen
rechtsbovenin schuifje "delen via facebook" uitzetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind het wel skeer dat iedereen in spotify kan zien wat je afspeeld.
Was een jaar geleden dat ik het open heb gehad, staat nu wel meer tussen al gelukkig. Vooral soundtrack aanbod was karig maar dat valt ook goed mee nu.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat ze weinig muziek hebben maar gewoon je wachtwoord goed invoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |