Verstand en voetbalsupportersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
IK heb alleen geen respect voor PSV, maar dat heeft iedereen die verstand heeft van voetbal.
Prima fipoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef cherrycoke het volgende:
waarom ga jij niet in een hoekje zitten huilen?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef rozecroc het volgende:
Hoe kom jij aan deze wijsheid? Als ajaxsupporter vind ik het mooi dat Feyenoord weer een beetje leuk meedoet, en dat met een fris attractief spelend elftal.
Dat is pure afgunst. Dat is een beperking van veel Ajaxsupporters, kunnen ze niets aan doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
IK heb alleen geen respect voor PSV, maar dat heeft iedereen die verstand heeft van voetbal.
ja, dat zal het zijn, oersaai kutvoetbal in een stadion met clowns in de polonaise. 89 min beetje lullen en dan juichen om de 1-0 in de 90ste minuutquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:18 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is pure afgunst. Dat is een beperking van veel Ajaxsupporters, kunnen ze niets aan doen.
Eindelijk weer een beetje concurrentie van de enige andere grote club in Nederland. Vind ik ook erg mooi en een club als Feyenoord gun ik dat ook wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef rozecroc het volgende:
Hoe kom jij aan deze wijsheid? Als ajaxsupporter vind ik het mooi dat Feyenoord weer een beetje leuk meedoet, en dat met een fris attractief spelend elftal.
Ajax stond afgelopen seizoen bovenaan met scoren in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zal het zijn, oersaai kutvoetbal in een stadion met clowns in de polonaise. 89 min beetje lullen en dan juichen om de 1-0 in de 90ste minuut.
En ook gewoon in de eindstandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:23 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax stond afgelopen seizoen bovenaan met scoren in de laatste minuut.
Ajaxsupporters van afgunst betichten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:18 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is pure afgunst. Dat is een beperking van veel Ajaxsupporters, kunnen ze niets aan doen.
Vroeger vond ik het echt maar niks, met die hard schenentrappers als Henk Fräser, John de Wolf, Vreven. Nu, erop terugkijkend is het pure nostalgie en levert nog altijd leuke discussies en strijd op met vrienden. Echter niet altijd bij vreemden die de sport iets serieuzer nemen dan ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Eindelijk weer een beetje concurrentie van de enige andere grote club in Nederland. Vind ik ook erg mooi en een club als Feyenoord gun ik dat ook wel.
Afgunst, omdat jullie de afgelopen 2 jaar CL mis hebben gelopen terwijl wij kampioen zijn geworden? Niet meer dan logisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:18 schreef valek het volgende:
[..]
Vreven speelde bij Feyenoord jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:27 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het echt maar niks, met die hard schenentrappers als Henk Fräser, John de Wolf, Vreven. Nu, erop terugkijkend is het pure nostalgie en levert nog altijd leuke discussies en strijd op met vrienden. Echter niet altijd bij vreemden die de sport iets serieuzer nemen dan ik.
Stom van me. Ik associeer het oude Feyenoord met smerige schoffelaars. De indiaan hoorde daar natuurlijk niet bijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vreven speelde bij Feyenoord ja![]()
![]()
![]()
![]()
Mss bedoel je van Gobbel en Heus
zou daar wel goed passen hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:33 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Stom van me. Ik associeer het oude Feyenoord met smerige schoffelaars. De indiaan hoorde daar natuurlijk niet bij
Alsof jullie een kans maken tegen uberbazen Memphis, Jetro en Kevin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort:
2012-2013
Omdat PSV de afgelopen 15 jaar verreweg het succesvolst is geweest van alle Nederlandse clubs. Dat Ajax kampioen is geworden de afgelopen 2 jaar is niet meer dan toeval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Afgunst, omdat jullie de afgelopen 2 jaar CL mis hebben gelopen terwijl wij kampioen zijn geworden? Niet meer dan logisch natuurlijk.
Jetro die zo geweldig heeft gespeeld op het EK? 0 punten? Ma niggaaaaaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Compliment het volgende:
[..]
Alsof jullie een kans maken tegen uberbazen Memphis, Jetro en Kevin.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:44 schreef valek het volgende:
[..]
Omdat PSV de afgelopen 15 jaar verreweg het succesvolst is geweest van alle Nederlandse clubs. Dat Ajax kampioen is geworden de afgelopen 2 jaar is niet meer dan toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |