Die rigs die ik poste hebben het wel echt nodig om de balans wat beter te krijgen. Verder bedankt voor de tip wat uitkijken op drukke plekken betreftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:45 schreef bart13 het volgende:
Je moet er helemaal niet sowieso een counterweight bij hebben. Dit is persoonlijk, ikzelf heb liever niet of weinig. Zeker sinds ik in een druk bevolkt plein heb gedraaid en ik een vrouw met me counterweight tegen der kop aan beuk. Je ziet nou eenmaal niet alles als je in je viewfinder zit gedoken. Vrouw pijn, drama, mensen ergeren zich aan je aanwezigheid, shot verpest.
Verder heeft het weinig nut als je het gewicht dicht bij je lichaam hangt.
Videografie met DSLR #4 Waar we zoeken een fieldmonitorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef Geminiara het volgende:
Heeft er iemand een link naar een website waar van alles over filmen met een DSLR staat uitgelegd? Dus gewoon de standaard beginners termen, manieren, begrippen etc. Ik ben een beginnend filmer en beschik over een Canon 550D, en zie hier in dit topic allerlei termen en dingen voorbij komen waar ik nog geen verstand van heb, daarom dat ik er graag iets over zou willen lezen.Of gewoon een soort handleiding waarin over de meest gebruikte technieken, software, en andere benodigdheden die vaak bij het filmen met DSLR gebruikt worden staat uitgelegd voor dummies zoals ik. Alvast bedankt!
Kijk dat zocht ik, heel erg bedankt!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Videografie met DSLR #4 Waar we zoeken een fieldmonitor
Gesponsord worden is eigenlijk best makkelijk, stuur naar een willekeurig (middelmatig tot klein) bedrijf een mailtje dat je hun producten wilt reviewen, en gegarandeerd geven ze je flinke kortingen, gratis shipping en in mijn geval zelfs eens een product van 100 dollar gratisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef Stefan het volgende:
Inderdaad, lijkt wel of Bloom door de hele industrie wordt gesponsord. Waait met alle winden mee lijkt wel.
wat heb je dan gehaald? Pics?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:27 schreef shiznuts het volgende:
Ah, lol. Vandaag m'n anamorphic dinkie opgehaald, maar ook ik moet wachten op een adapter.
quote:
quote:
http://www.flickr.com/photos/modulartechnix/6646500223/quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef shiznuts het volgende:
Sankor 16D-achtige Kalart Victorscope 2x.
Zag 'em afgelopen week al.
[..]
Is nog net leuk. De 1.5x versies zijn namelijk veel te 'rare' en waanzinnig duur.
Maar welke lens heb je dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Remember now?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |